Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
GV czujnik EGR - wjazd w błoto = 100 PLN ? https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=6002 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | janek72 [ 12-03-2010, 09:37 ] |
Tytuł: | GV czujnik EGR - wjazd w błoto = 100 PLN ? |
Słuchajcie to już drugi raz. Zapaliła się kontrolka check engine. Odpięcie aku nie pomogło. Pali się dalej. Jadę do serwisu i znowu to samo - czujnik EGR. Dodatkowo wyczyszczenie i konserwacja tegoż czujnika zawalonego błotem. Ja prywatnego kanału nie mam więc płacę. No to jak to z tą Vitarą - terenowe, ale w błoto nie wjeżdżać ? ![]() ![]() ![]() Czy może ten czujnik jakoś hmm usunąć na stałe? |
Autor: | Cordoba_2004 [ 14-03-2010, 22:18 ] |
Tytuł: | |
tak jest możliwe zaślepienie zaworu egr poszukaj w necie na forum klubu pegeuta jest dużo o tym |
Autor: | makaron1971 [ 16-03-2010, 00:21 ] |
Tytuł: | |
W którym miejscu jest czujnik EGR? Nie zawsze zaśplepienie EGR daje dobre efekty. Najczęściej pomaga (nie wiele) w starych modelach silników. Nowe nie bardzo daję radę. Chodzi głównie o elektronikę i masęinnych czujników. |
Autor: | janek72 [ 10-04-2010, 22:22 ] |
Tytuł: | |
Właśnie, w którym miejscu jest ten czujnik? Od czasu ostatniej interwencji (skasowanie błędów, czyszczenie i konserwacja czujnika) nie wjechałem już w żadne błoto i pomimo tego dziś znowu lampka check engine się zapaliła. O co tu w ogóle chodzi? To jest czujnik czy jakiś zawór? Podobno wymiana na nowy jest dość kosztowna. |
Autor: | KozioŁ [ 11-04-2010, 07:16 ] |
Tytuł: | |
EGR kieruje część spalin z powrotem do cylindrów. Ja bym szukał przy kolektorze wydechowym. ![]() aa i oczywiście można go zaślepić i problem z głowy tylko auto mniej ekologiczne. ![]() |
Autor: | dan911 [ 16-04-2010, 10:58 ] |
Tytuł: | |
koziou pisze: EGR kieruje część spalin z powrotem do cylindrów. Ja bym szukał przy kolektorze wydechowym.
![]() aa i oczywiście można go zaślepić i problem z głowy tylko auto mniej ekologiczne. ![]() wystarczy zaślepienie?? czy trzeba też elektronike "oszukać" w jakiś sposób?? i jak sie objawia awaria tego ERG?? |
Autor: | KozioŁ [ 17-04-2010, 19:34 ] |
Tytuł: | |
Aż tak to się nie znam żeby Ci odpowiedzieć. ![]() |
Autor: | dan911 [ 14-05-2010, 17:56 ] |
Tytuł: | |
Mam pytanie gdzie dokładnie znajduje sie ten zawór?? widac go od góry po otwarciu maski?? ma ktoś fotke, jak wygląda jego czyszczenie?? |
Autor: | adaple [ 25-07-2010, 10:43 ] |
Tytuł: | |
Witam może ktoś opisać gdzie znajduje się ten zawór EGR?? |
Autor: | kaziko [ 25-07-2010, 10:58 ] |
Tytuł: | Re: GV czujnik EGR - wjazd w błoto = 100 PLN ? |
janek72 pisze: ...
No to jak to z tą Vitarą - terenowe, ale w błoto nie wjeżdżać ? ![]() ![]() ![]() Czy może ten czujnik jakoś hmm usunąć na stałe? powiem tak : jakis czas temu chcialem zrobic promocje w ktorej nagroda mial byc hummer h3 na tydzien. agencja ktora posiada takie samochodu do wynajecia powiedziala , ze nie ma problemu, pieniadze byly rozsadne, ale przestrzegli, ze to nie jest samochod to jazdy po polu i dolach, a juz nie daj boze wjechac w wode... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | janek72 [ 10-08-2010, 22:04 ] |
Tytuł: | |
Zasada postępowania z EGR, kontrolka check-engine: 1. Odłączyć aku. 2. Policzyć do 15. Jak liczymy do 10, błąd zostanie. Jak policzymy do 20, samochód musi się uczyć na nowo biegu jałowego i radio trzeba od nowa programować. 3. Podłączyć aku. ![]() |
Autor: | janek72 [ 17-10-2010, 17:31 ] |
Tytuł: | |
Ponieważ już błędy EGR pojawiają się co tydzień (!) mam pytanie, czy ktoś z Was - zaślepiał egr w Grand Vitara? - wymieniał zawór egr na inny - używany - na Allegro ok. 200 PLN - wyczyścił zawór i czy pomogło? |
Autor: | bst [ 10-11-2010, 16:00 ] |
Tytuł: | |
Czy mozna zaslepic EGR zalezy czy jest sterowany podcisnieniowo czy elektronicznie. Ten pierwszy mozna, ten drugi - nie. Nie piszesz jaki masz tam silnik wiec trudno CI pomoc. |
Autor: | janek72 [ 10-11-2010, 16:54 ] |
Tytuł: | |
1590 cm3 16V 69 kW - oto mój silnik ![]() |
Autor: | janek72 [ 30-11-2010, 11:57 ] |
Tytuł: | |
Podpiąłem kupiony na Allegro inny EGR pasujący i samochód nie nadawał się do jazdy, falujące obroty, dygotki, gaśnięcie silnika. Wróciłem do starego EGR na razie ale mam pytanie: Otóż sprzedawca się zarzeka, że ten EGR jest prawie nowy i na pewno sprawny. Czy potrzebna jest jakaś kalibracja na poziomie elektroniki? Oprócz odpięcia akumulatora? Sprawdzałem omomierzem ten EGR i wykazuje taką samą oporność jak mój oryginalny, tj. ok. 22 om. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |