Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
ddis niedomaga https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=5996 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | klakiersss [ 10-03-2010, 11:30 ] |
Tytuł: | ddis niedomaga |
Witam, mam grand vitare z 1.9 ddis ktora przestala jezdzic jak powinna, samochod traci moc, dusi sie, pali wiecej i zapale sie kontrolka od imo ale wedlug instrukcji moze ona oznaczac wiele na komputerze diagnostycznym najpierwpokazywalo blad przeplywki ale to zostalo wymienione na nowy produkt a aso, teraz pokazuje ze cos jest nietak z jakims zaworem recykulacji spalin czy jakos tak, wyczyscilem wczoraj ten zawor ktory byl bardzo zasyfiony ale dalej jest to samo ze samochod niejedzie spotkal sie ktos z podobnym przypadkiem? czy moze trzeba przejechac pare kilometrow po zlozeniiu tego do kupy zeby ten zaworek sie tam ladnie zaadoptowal do ustawien silnika? |
Autor: | Cordoba_2004 [ 10-03-2010, 12:29 ] |
Tytuł: | |
Popytaj fachowców od renóweczek , problem polega na tym że to taki łańcuszek narpawiasz jedno a się okazuje że wali się drugiem , potem zwykle pompa , lub w wtryski przepustnica a jak się na końcu okazuje syfne paliwo |
Autor: | klakiersss [ 10-03-2010, 12:59 ] |
Tytuł: | |
a i jeszcze dododam do tematu ze jak zapala ta kontrolka od imo to samochod zaczyna chodzic dobrze, i z ostatniej chwili po malych testach po dolaczeniu przeplywki nawet z niepalaca sie kontrolka chodzi dobrze |
Autor: | Cordoba_2004 [ 14-03-2010, 22:19 ] |
Tytuł: | |
reno król lawet - słynny ddis ![]() |
Autor: | Benks [ 17-03-2010, 15:49 ] |
Tytuł: | |
Witam, mam podobny problem tzn. zapaliła się kontrolka imo i stracił moc. Aktualnie auto jest u mechanika i będzie wymieniana przepustnica. Ciężko mi znaleźć na rynku wtórnym przepustnicę, jest to silnik od renault więc moje pytanie jest następujące w jakim modelu renault były takie przepustnicy. W każdym z silnikiem 1.9 dci ? myślę że jeszcze gra rozchodzi się o ilość koni. Będę wdzięczny za podpowiedź |
Autor: | Cordoba_2004 [ 17-03-2010, 19:11 ] |
Tytuł: | |
Tego to nie wiem przypuszczam że trzeba podmienić na próbę albo co najmniej obaczyć organoleptycznie np na szrotach. Ponieważ jest to silnik taki jak w "królowej lawet" czyli lagunie, więc może być milion dziwnych problemów ze sterowaniem tym silnikiem ze sterownikiem . W innych markach tak się nie robi ale w lagunie przy dziwnych problemach po prostu podmienia się sterownik, zwykle problemy ustępują wtedy. Kiedyś mieliśmy na warsztacie lagunę w której po naciśnieciu na hamulec zapalały się kierunkowskazy , pomogła tylko wymiana sterownika. |
Autor: | czoboki [ 17-03-2010, 23:50 ] |
Tytuł: | |
Cordoba_2004 pisze: reno król lawet - słynny ddis
![]() Wiesz czy Ci się wydaje, że wiesz o czym piszesz? ![]() Jesteś przekonany, że to są identyczne silniki w całości łacznie z osprzętem? Czy może opierasz się na Lagunach tylko? Jeśli rownież na Suzuki to prosze o listę usterek w Suzuki, a nie w Lagunie. Znam wiele GV z tym silnikiem i problemów z nimi (silnikowych) to raczej niewiele spotkałem. ![]() |
Autor: | Cordoba_2004 [ 19-03-2010, 22:21 ] |
Tytuł: | |
Stwierdzam subiektywnie................ 1. Oczywiście że nie są identyczne 2. Te auta są jeszcze zbyt młode by mówić o usterkowości zapewniam że ludzie będą dużo bardziej szukali hdi niż ddis 3. Nie o usterkowość samego silnika chodzi lecz jego osprzętu elektroniczno sterującego. 4. Dorabiam w warsztacie i niby mały prowincjonalny warsztacik na uboczu ale trochę klientów zmieniło hdi na ddis i i co raz to który wymienia na rav powód osprzęt sterujący silnika |
Autor: | czoboki [ 19-03-2010, 23:34 ] |
Tytuł: | |
Cordoba_2004 pisze: Stwierdzam subiektywnie................ :wino: Cordoba_2004 pisze: 2. Te auta są jeszcze zbyt młode by mówić o usterkowości, zapewniam że ludzie będą dużo bardziej szukali hdi niż ddis Fakt, młode (choć takich z przebiegami zdecydowanie powyżej 100000 już trochę jest) i jest ich mniej niż Lagun co też ma znaczenie ![]() HDI czy DDIS - to sie okaże za kilka lat ![]() Cordoba_2004 pisze: 3. Nie o usterkowość samego silnika chodzi lecz jego osprzętu elektroniczno sterującego.
4. Dorabiam w warsztacie i niby mały prowincjonalny warsztacik na uboczu ale trochę klientów zmieniło hdi na ddis i i co raz to który wymienia na rav powód osprzęt sterujący silnika No właśnie. W Lagunach problemy były z elektroniką. Tu (o ile wiem) elektronika i znaczna część osprzętu jest inna. Pamiętać też warto, że wiele wad czy złych rowiązań można było, na podstawie doświadczeń z Laguną, wyeliminować. Czy to zrobiono czas pokaże. Na tą chwilę większość zatrzeżeń dotyczących GV DDIS dotyczy dynamiki auta. Co do zamiany na RAV, to myślę, że nie tyle z powodu problemów z osprzętem ile właśnie dynamika, komfort jazdy, spalanie, jakość wykonania są powodem zamiany. Nie ma specjalnego znaczenia jak duży i gdzie się mieści warsztat. Istotne jest doświadczenie i fachowość mechaników ![]() |
Autor: | Cordoba_2004 [ 20-03-2010, 08:08 ] |
Tytuł: | |
Zgadzam się z każdym słowem przedmówcy |
Autor: | czoboki [ 20-03-2010, 14:39 ] |
Tytuł: | |
Cordoba_2004 pisze: Zgadzam się z każdym słowem przedmówcy
![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |