Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Grand vitara 2007 V6 2.7 pytanie układ roznicowy https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=5936 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | gregorrr [ 23-02-2010, 23:53 ] |
Tytuł: | Grand vitara 2007 V6 2.7 pytanie układ roznicowy |
Witam mam pytanie odnosnie ukladu roznicowego w grand vitarze, wydaje mi sie ze on nie dziala.. jak to mozna sprawdzic? sprobowalem na podjezdzie oblodzonym, przy wlaczonym 4h oraz 4h lock i 4low przy 4h lock maja sie krecic 4 koła niezaleznie ? i przy 4low rowniez? U mnie sie nie krecily, krecily sie : przednie lewe i tylnie prawe przy 4hlock i 4low (kontrolka blokady mostow sie swiecila, po wlaczeniu 4low pojawilo sie tez L na kontrolce) co moze byc nie tak? pozdrawiam |
Autor: | KozioŁ [ 24-02-2010, 07:40 ] |
Tytuł: | |
Wszystko w porządku. ![]() |
Autor: | gregorrr [ 24-02-2010, 08:52 ] |
Tytuł: | |
czemu tak sadzisz? dzis rano sprobowalem ponownie , sluchac jakies tłuczenie metal o metal ( przy 4h lock moze sie myle(?) ale 4h lock ma dawac niezaleznie naped na kazde z kół i maja/musza sie one krecic. |
Autor: | oskar [ 24-02-2010, 10:19 ] |
Tytuł: | |
nie na każde, tylko na przynajmniej 1 w osi, czyli jeśli kręci sie jedno z przodu i jedno z tyłu to działa ![]() |
Autor: | gregorrr [ 24-02-2010, 11:07 ] |
Tytuł: | |
aaaa czyli 4hlock dziala na tej zasadzie ze rozdziela moc 50:50 na kazda z osi ale to NIE jest blokada mechanizmu roznicowego ktory umozliwia napedzanie kazdego z koła niezaleznie. prosze mnie poprawic jak nie mam racji ![]() |
Autor: | Cordoba_2004 [ 24-02-2010, 12:00 ] |
Tytuł: | |
racja |
Autor: | gregorrr [ 24-02-2010, 12:38 ] |
Tytuł: | |
kupilem to auto z mysla ze jest taka mozliwosc ![]() wiec z wychodzenia z błota czy glebokiego sniegu to on sie za bardzo nie nadaje |
Autor: | oskar [ 24-02-2010, 16:21 ] |
Tytuł: | |
Takie blokady (na mostach i 100%) to niewiele aut ma. A jak bardzo będziesz chciał to kupisz sobie ARBa ![]() |
Autor: | KozioŁ [ 24-02-2010, 17:21 ] |
Tytuł: | |
gregorrr pisze: kupilem to auto z mysla ze jest taka mozliwosc
![]() wiec z wychodzenia z błota czy glebokiego sniegu to on sie za bardzo nie nadaje Blokady przedniego i tylnego dyfra to ostatnia rzecz potrzebna w tym aucie. Jak zawiśniesz na brzuchu na szosówkach to blokady nie pomogą. ![]() |
Autor: | gregorrr [ 24-02-2010, 18:32 ] |
Tytuł: | |
Nie jestem fanem 4x4, ale blokada obu dyferencjałów czasami może uratować tyłek. Jak ostatnio wkopałem się w śnieg na parkingu, to dzięki uprzejmości 3 panów wypchaliśmy go, bo akurat był tam lód i ślizgał się po prostu. Tak jak opisałem, ze śniegu to bez problemu by wyszedł. Dlatego poruszyłem ten temat, dzięki za wyjaśnienia http://tlc80.com/?p=117 super wyjaśnione Proszę używać opcji "Zmień" i uzupełnić swój komentarz, zamiast pisać dwa pod rząd - Sebastian |
Autor: | siubuk [ 24-02-2010, 19:08 ] |
Tytuł: | |
a ja mam clkiem co innego:)jak przelacze deferencjl 4 lo to pojawia sie czerwone l zaraz gasnie i araz znowu zapala sie pika dzwiek ostrzegawczy i gasnie wersja usa |
Autor: | gregorrr [ 24-02-2010, 20:19 ] |
Tytuł: | |
no ja mam tez wersje USA robisz to gdy bieg jest na "N" ? jezeli jest na biegu czy na "P" to mi piszczy rowniez i nie wlancza, tylko na N |
Autor: | KozioŁ [ 24-02-2010, 20:20 ] |
Tytuł: | |
gregorrr pisze: Nie jestem fanem 4x4, ale blokada obu dyferencjałów czasami może uratować tyłek. Jak ostatnio wkopałem się w śnieg na parkingu,
Zakopałeś się na parkingu vitarą? ![]() |
Autor: | gregorrr [ 24-02-2010, 20:30 ] |
Tytuł: | |
jezeli ma sie lod pod kołami to nie ma cudow , trza pchac ![]() |
Autor: | KozioŁ [ 24-02-2010, 22:13 ] |
Tytuł: | |
To ten lód był chyba megasuperekstraśliski, bo mi się to nigdy nie udało. ![]() |
Autor: | siubuk [ 25-02-2010, 19:19 ] |
Tytuł: | |
gregorrr pisze: no ja mam tez wersje USA
robisz to gdy bieg jest na "N" ? jezeli jest na biegu czy na "P" to mi piszczy rowniez i nie wlancza, tylko na N dzieki zadzialalo:P myslem ze cos sie popsulo:) pozdrawiam |
Autor: | dan911 [ 11-03-2010, 00:01 ] |
Tytuł: | blokada czasem by sie przydała |
wbrew pozorom blokady mostów dałyby bardzo duzo , w kadym samochodzie nawet nietylko terenowym(wystarczy że jedno koło stoi na lodzie albo w błocie), bo napędzane jest koło na osi o gorszej przyczepności co jest absurdem zwłaszcza w samochodzie terenowym,wiem że odpowiednie zawieszenie opony pomagają i auto daje sobie rade, ale nierozumie dlaczego blokady mechanizmu różnicowego niestosuje sie powszechnie chyba tylko mercedes G-klasy miał,to przeciesz proste urzadzenia w niektórych mocnych przednionapedówkach stosuje sie elektroniczny system dohamowujacy ślizgające sie koło co powoduje napędzenie drugiego |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |