Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

Problem z temperatura
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=5721
Strona 1 z 1

Autor:  maciashit [ 22-12-2009, 20:09 ]
Tytuł:  Problem z temperatura

Witam od jakiegos czasu mam problem z grzaniem, w aucie suzuki 2.0 hdi, auto slabo grzeje, temperatura na glowicy niby jest ok, termostat wymieniony na nowy juz 2 raz, a wskaznik unosi sie tylko minimalnie ponad C, po wymianie 1 termostatu wskazowka unosila sie na okolo cm i auto lepiej grzalo, teraz wymienilem termostat i jest to samo co bylo czyli slabe grzanie, co to moze byc??

Autor:  KozioŁ [ 23-12-2009, 09:27 ]
Tytuł: 

Czasem nowe termostaty nie działają. Trzeba było przed montażem zrobić test w garnku z wodą na kuchence. ;)

Autor:  maciashit [ 23-12-2009, 11:48 ]
Tytuł: 

MOim zdaniem nawet gdyby nie dzialal to caly czas bylby zamkniety, lecz sprawdzalem w goracej wodzie i napewno do 80 st sie nie otwiera. Wiec problem tkwi w czym innym ,tylk ow czym? moze gdzies w obudowie jest szczelina i ucieka wszystko na chlodnice??

Autor:  KozioŁ [ 23-12-2009, 13:25 ]
Tytuł: 

Na postoju też się nie nagrzewa czy tylko w czasie jazdy?

Autor:  maciashit [ 24-12-2009, 09:31 ]
Tytuł: 

Witam, wczoraj ogarnąłem mój problem, mianowicie- znalazlem prospekt silnika HDI 2.0 ,opisane jest tam,że chłodniczka oleju powinna być włączona w mały obieg, a u mnie jest włączona w przewód od chłodnicy(czyli duży obieg) przewodem o grubosci 1.5 cm.Po zaslepieniu tego przewodu wszystko dziala ok, auto sie nagrzewa itp., teraz mam dylemat, czemu tak było, ze wlaczona zostala w duzy obiego?(czy to auto na niskie badz wysokie temperaturowo kraje, czy porostu ktos sobie to przerobil) i czy mam przerabiac to w mały obieg, czy zostawic zaslepione??, bo z tego co wyczytałem nie wszystkie auta z silnikiem 2.0 HDi miały tą chłodniczke oleju, która latem schładza olej a zima podgrzewa. Prosze o opinie.

Autor:  maciashit [ 26-12-2009, 00:25 ]
Tytuł: 

NIkt nie wie czy ta chlodniczka oleju powinna byc wlaczona w maly obieg czy duzy?? jesli w mały to dlaczego u mnie mogla byc wlaczona w duzy obiego , co powodowalo nie nagrzewanie sie silnika?? pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/