Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Kopcaca Suzi https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=4319 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Bellator [ 11-02-2009, 13:49 ] |
Tytuł: | Kopcaca Suzi |
Witam proszę o zdiagnozowanie problemu: Po zapaleniu silnika(zimnego) przez pare sekund auto jakby się dławiło, ponadto bardzo czesto z rury wydechowej wydostaje sie klab bialego dymu. Mam nowy akumulator oraz wymieniłem wszystkie swiece zarowe Czy jest to problem wtrysków, układu wydechowego a może turbiny-prosze o sugestie. Pozdrawiam. |
Autor: | bols [ 11-02-2009, 19:34 ] |
Tytuł: | |
witam .Prawdo podobnie przyczyną jest uszkodzona uszczelka pod głowicą |
Autor: | KozioŁ [ 11-02-2009, 20:20 ] |
Tytuł: | |
Płynu chłodniczego nie ubywa? |
Autor: | Bellator [ 11-02-2009, 23:10 ] |
Tytuł: | |
Hehe nie nie panowie uszczelki pod głowica to zostały wymienione ale wtedy objawy byly całkiem inne. Płynu od naprawy jak nalałem to pod korek jest cały czas ![]() |
Autor: | Bellator [ 24-02-2009, 13:50 ] |
Tytuł: | |
Witam wczoraj zauważyłem przez przypadek ze po odpaleniu (znowu g dławiło itp-auto po nocy) po dodaniu gazu mocniej scieciły swiatła i zarowki na desce rozdzielczej- kiedys slyszalem ze jest to test na to czy ladowanie alternatora jest odpowiednie. Dodam ze dzien przed swiecami wymieniałem jeden z paskow klinowych bo mi p prostu pekl- o zgrozo jest on odpowiedzialny za pompe hamulcowa wiec nie moglem nawet hamowac ![]() |
Autor: | wieniovitara [ 24-02-2009, 19:50 ] |
Tytuł: | |
Mozesz sprawdzic błedy komputera. Ale mysle ze to nie to. Jak Ci robili te uszkczelki to głowica była napewno planowana i nowa uszczelka pod glowe a czy uszczelniacze zaworowe tez? To by wyjasniało dymienie przy rozruchu po jakimś dłógim okresie (noc). A jak olej pojawi sie w kom spalania to objawia sie to tez nierównom pracom silnika na zimnym. Pytanie czy na cielpym przy wysokich obrotach tez dymi? Jezu to TD a ja sie tak produkuje . Sprawdź czy nie odpioł Ci przez przypadek jakiegoś przewodu. A potem to tylko szukać w wtryskach turbinie ale oby to nie było coś z tego. A! i wymiar tego paska sprawdź. |
Autor: | Bellator [ 24-02-2009, 22:48 ] |
Tytuł: | |
Ok dzieki wielkie. Mysle ze pasek sie slizga i nie daje tez odpowiedniego ladowanie alternatora stad to jasniejsze swiecenie na gazie no ale ja sie nie znam zasugeruje mechanikowi. A tak z ciekawosci to wymiana wtrysków ile kosztuje? |
Autor: | Danio BB [ 02-03-2009, 21:48 ] |
Tytuł: | |
![]() A tak na serio pasek napędza TYLKO pompę podciśnienia czyli wspomagania hamulca, bez paska hamulec działa tylko trzeba użyć większej siły. Dymienie może też być spowodowane lekkimi przeciekami oleju do turbosprężarki. |
Autor: | foczkowy [ 24-06-2009, 13:13 ] |
Tytuł: | Dymienie vietki v6 2.0 |
Witam Szanownych Kolegów Jestem nowy na tym forum. ![]() Strasznie zadowoplony jestem z samuraika - służy juz od 4 lat i nic się nie dzieje mimo jazdy w terenie i conajmniej 400 tkm ale niestety jest 2 osobowa ( taka trochę dziwna nakładka) to i tak ja kocham. Większy kłopot mam z vitarą. od początku przy odpaleniu czy ciepła czy zimna przez chwilkę kopci na biało ale tak kopci ze świata nie widać . Po chwili przestaje. no i oleju szybko ubywa. Zrobiłem kompletną regeneracje głowic i d...a. to samo. Mechanicy mówia ze pierścienie zbierające ale chyba się myla bo jak pierścienie to by cały czas kopciła a nie tylko chwilę. Pomóżcie proszę bo już tracę nadzieję. aha jeszcze jedno w trakcie demontażu kolektorów ssących zauważyłem że tam było sporo oleju, skąd to może się tam brać ![]() ![]() Jeszcze raz proszę pomóżcie pozdrawiam |
Autor: | wieniovitara [ 25-06-2009, 21:32 ] |
Tytuł: | |
Mam podobne objawy też robiłem głowe i uszczelniacze.Iczasem rano dymi.Ciśnienie na tłokach bajka 15,3... . Wiesz co zrób próbe olejo... i zmierz ciśnienie na zimnym i na ciepłym. Inapisz jak wyszło? |
Autor: | foczkowy [ 26-06-2009, 06:52 ] |
Tytuł: | |
Już sprawdzałem i jest ok. Twoja kopci tylko czasmi moja przy każdym odpaleniu jeżeli przerwa jest dłuższa niż 5 minut. na innym forum dostałem wiadomość że to może być zaworek na weżyku który łaczy głowicę lewą z skrzynią korbową ale jeszcze nie sprawdziłem http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f= ... 0#p2349400 |
Autor: | wieniovitara [ 27-06-2009, 21:25 ] |
Tytuł: | |
Możesz napisać jaki zaworek? |
Autor: | KozioŁ [ 28-06-2009, 08:38 ] |
Tytuł: | |
W 1.6 nie ma takiego zaworka. ![]() Jest to coś jakby odma - wężyk idzie od głowicy do kolektora ssącego i jak zaworek padnięty to olej wali w kolektor a potem do cylindrów i stąd dymienie. |
Autor: | foczkowy [ 29-06-2009, 06:19 ] |
Tytuł: | |
zaworek numer 20. ale chyba jednak nie to. sprawdziłem. działa tak jak powinien w jedną stronę. trzeba szukać dalej. |
Autor: | wieniovitara [ 30-06-2009, 09:05 ] |
Tytuł: | |
1.6 16v ma taki i też sprawdzałem dobry. |
Autor: | TzeTze [ 20-10-2011, 17:37 ] |
Tytuł: | |
Witam, panowie pomocy - moja 2.0 V6 po odpaleniu Dymi na biało jak wściekła, jak się rozgrzeje przestaję, ale przy dodaniu gazu na postoju puści drobny mały dymek - płynu i oleju nie przybywa ani nie ubywa > co moze być przyczyną ? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |