Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

[Grand Vitara] Wymiana żarówek
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=402
Strona 1 z 1

Autor:  ChaMeLeon [ 30-10-2006, 12:19 ]
Tytuł:  [Grand Vitara] Wymiana żarówek

Witajcie

W związku z tym, ze nie posiadam instrukcji obsługi do mojej XL.7 postanowiłem zapytać się szanownych klubowiczów czy do wymiany przednich żarówek halogenowych i przednich żarówek kierunkowskazów trzeba demontować przednia atrapę ? Zabrałem się za to wczoraj i ni jak nie daje rady wyjąć lampy :? jeszcze jedno pytanie jaki rodzaj zarowek H tam pasuje :?:

Autor:  Konrad [ 30-10-2006, 15:00 ]
Tytuł: 

dokladnie w nowej GV trzeba kawalek autka rozebrac, tez sie zbieram do tego i nie mam czasu bo chce wymienic zaroweczki :) ale ida swieta i od wtorku mam dlugii weekend wiec sie chyba za to zabiore, jak bede wiedzial co i jak napisze ;)

Autor:  ChaMeLeon [ 04-11-2006, 17:39 ]
Tytuł: 

Dało rade bez zdejmowania atrapy przedniej i dzieki Bogu bo ja mam orurowanie i ono zachodzi na atrape wiec niezly gips 8) Wymieniłem żarówki H4 i te małe postojowe bez gwintów nie wiem jaki to symbol takie wciskane szklane trzonki mają. Jak to zrobiłem? Na chwile zamienilem swoje wielkie graby na małe japońskie raczki i sie udało :lol: Wymienilem na Philipsy Blue 4000K pięknie wygląda :wink:

Autor:  marzyniu [ 15-04-2012, 07:29 ]
Tytuł: 

ChaMeLeon a jak ty dostales sie do postojòwek? Zdejmowales lampe ?
ja mam xl-7 z 03" przed liftem, a ChaMeLeon to ty masz chyba po z innymi lampami?
wiec jak sie zabrac do tego,rozbieranie przodu?
Pozdro.

Autor:  ChaMeLeon [ 15-04-2012, 09:41 ]
Tytuł: 

A w życiu od dołu da się dojść ale trzeba go podnieść :) choć mechanik o chudej ręce i bez tego da radę :)

Autor:  Jaczek [ 15-04-2012, 12:25 ]
Tytuł: 

w GV I to może i da się ale od góry od dołu nie ma takiej możliwości....

Autor:  marirus [ 16-04-2012, 16:55 ]
Tytuł: 

marzyniu masz jak w GV I więc czeka cie zdejmowanie atrapy, słyszałem też że po odkręceniu wkrętów od błotnika (tych pod maską) i lekkim jego odchyleniu też idzie się dostać do postojówek. Sam tego nie próbowałem

Autor:  Jaczek [ 16-04-2012, 17:20 ]
Tytuł: 

przyznam że próbowałem przez błotnik ale to bez sensu o wiele szybciej jest przez atrape...... a poza tym odrapały się od klucza śruby od błotnika

zacznijcie od 4 kołków pod maską (powinny być takie spinki), potem macie pod lampami po jednym (zatrzaskowe trzeba szarpnąć do siebie) na zakończeniu atrapy pod kierukowskazami i jeden na środku przesuwany na bok taka spinka (chyba że ktoś już coś tam zmieniał) i macie lampe gotową do demontażu.....

Autor:  piteropal [ 19-04-2012, 07:52 ]
Tytuł: 

W GV II możesz od nadkola odpiąć zaczepy(spinki) jeśli masz szczupłą rękę władasz wyczuwasz mocowanie od świateł postojowych wyciągasz wymieniasz żarówkę sprawdzasz działanie i zakładasz cała akcja to około 5 min.
:D

Autor:  pawel-foto [ 08-08-2012, 19:04 ]
Tytuł: 

Jaczek pisze:
w GV I to może i da się ale od góry od dołu nie ma takiej możliwości....

Trochę już dawno to było ale jakby ktoś potrzebował. Da się od dołu i postojowe i kierunek. Zdejmujemy koło, spinki z nadkola tak do połowy aby je delikatnie odchylić i jest dojście. Ale raczej nie polecam komuś z większymi łapkami tego sposobu :szalony:

Autor:  nual [ 10-08-2012, 10:19 ]
Tytuł:  piteropal

piteropal

Nie wierze 5 min. Samo zdjęcie koła i zapinek. Ja zabieram się do tego już od miesiąca. Pytałem ile wymiana w serwisie- 80 zl. Kiedys sie zmusze...

Autor:  miskov9933 [ 10-08-2012, 11:29 ]
Tytuł: 

Oj uwierz, w GVII 5 min, a jeśli się ma wprawę to i dwie by wystarczyły 8)
Żadnego koła nie trzeba zdejmować, chyba 2 czy 3 spinki od nadkola, lekko je odgiąć i dostęp do postojówek jak ta lala ;) Jak w instrukcji wyczytałem, że każą iść z taką błahostką do serwisu to nieźle się wkurzyłem (niedługo będą robić auta, których nie zatankujesz poza ASO... zdzierstwo :zly: )

Autor:  pawel-foto [ 10-08-2012, 12:05 ]
Tytuł: 

miskov9933 pisze:
Żadnego koła nie trzeba zdejmować, chyba 2 czy 3 spinki od nadkola...

W GV I aż tak fajnie nie jest. Koło to mus a do tego nadkole jest na śrubie (na końcu zderzaka) i jest problem z jej odkręceniem-kontrę stanowi plastikowa nakładka i zazwyczaj nakrętka się w niej obraca :zly:

Autor:  miskov9933 [ 10-08-2012, 12:22 ]
Tytuł: 

No tak! W dwójce też trzeba odkręcić jedną śrubkę, ale wszystko idzie raczej gładko. :) Zawsze to można zmienić model na nowszy... :lol: Chociaż wtedy doszłaby gimnastyka podczas wymiany xenonów :))

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/