Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
x 90 https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=3711 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | sebcio1311 [ 07-09-2008, 22:01 ] |
Tytuł: | x 90 |
witam jestem tu nowy wiec odrazu przepraszam za pytanko ale meczy mnie ono permanentnie czy mozecie powiedziec cos wiecej o suzuki x 90 przedewszystkim interesuje mnie ergonomika i niezawodnosc a takze na co patrzyc podczas kupna takiego autka. pozdro i dzieki za odzew |
Autor: | Avalanche [ 08-09-2008, 13:43 ] |
Tytuł: | |
Witamy odważnego. Jak mówią w USA "dare to be different" ![]() X-90 nie ma typowych usterek dla X-90. Raczej już poczytaj o Vitarach z II połowy lat 90-tych - mają wspólne podwozie, silniki itd. I zapraszam tutaj: viewtopic.php?t=61&start=2025 ![]() |
Autor: | KozioŁ [ 08-09-2008, 17:09 ] |
Tytuł: | |
witaj, x 90 pod spodem to vitara, wygląd to rzecz gustu, powiedz po co Ci takie autko? w teren, na co dzien? |
Autor: | sebcio1311 [ 16-09-2008, 13:53 ] |
Tytuł: | |
samochodzik potrzebny mi jest raczej na codzien tymbardziej ze lubie poszalec w terenie i wydaje mi sie ze to autko jest stosunkowo trafnym wyborem aczkolwiek wole kierowac sie radami expertow. dzieki za odpowiedzi. |
Autor: | ergie [ 16-09-2008, 22:18 ] |
Tytuł: | |
Do poszalenia w terenie to on się średnio nadaje. Lepiej kupić Vitarę. |
Autor: | KozioŁ [ 18-09-2008, 21:15 ] |
Tytuł: | |
z tego co pisali (w większości już byli) właściciele x90 ma on mniejsze nadkola niż vitara (i mniejsze opony) - także trzeba go albo wyżej podnieść niż vitarę albo wycinać nadkola.. poza tym jest tylko dwuosobowy - może jednak vitara? ![]() |
Autor: | Avalanche [ 18-09-2008, 21:53 ] |
Tytuł: | |
Ale da się przekonać ją do off-roadu ![]() http://www.rocky-road.com/x90sus.html Opinia po polsku: http://club.roadlook.pl/ossa/suzuki.html Fotka wersji bojowej: http://www.autocult.com.au/img/gallery/ ... LF7CT3.jpg A tu coś o możliwych problemach (ang. niestety): Problems? The X-90 is a rugged little thing with no major faults to look out for. Much of its construction is quite simple which reduces complexity. The suspension is a rudimentary strut/trailing arms design, it uses rear drum brakes, the chassis is an old-school separate ladder frame design and the steering is a rugged recirculating ball set up. One thing to check for is damage caused by over zealous off-roading. Ground clearance isn’t the greatest, so you should inspect the body panelling and paintwork for dents and scratches, ensure the underbody and suspension are undamaged and give the exhaust system the once over. Otherwise check for a fully stamped up service history. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |