Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Skrzynia automatyczna - przełożenia w połączeniu z 4H/4L https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=3451 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Mishuggah [ 10-07-2008, 07:36 ] |
Tytuł: | Skrzynia automatyczna - przełożenia w połączeniu z 4H/4L |
Mam Vitarę z 93 roku ze skrzynią automatyczną... Są tam następujące przełożenia: P - postój R - wsteczny N - bieg jałowy D - jazda 2 - ......... L - ......... Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w jeździe z automatem, dlatego prosiłbym o napisanie do czego służą te dwa przełożenia... wedle moje wiedzy: 2 - biegi 1 i 2 L - reduktor/holowanie No i teraz zasadnicze pytanie: Z których przełożeń D/2/L korzystać w trakcie jazdy z włączonym 4H (tak, wiem... nie po szosie) i z włączonym 4L?! Liczę na rzeczową odpowiedź bez OT |
Autor: | max944 [ 10-07-2008, 20:31 ] |
Tytuł: | |
założyłem podobny watek nieco wcześniej i tez zero odzewu ![]() |
Autor: | KozioŁ [ 11-07-2008, 06:50 ] |
Tytuł: | |
delikatnie zasugeruję inne forum --> http://suzuki.a-ng.eu/forum/ ![]() |
Autor: | czoboki [ 11-07-2008, 07:07 ] |
Tytuł: | |
koziou pisze: delikatnie zasugeruję inne forum --> http://suzuki.a-ng.eu/forum/
![]() Albo tu: http://www.suzuki-forums.com/forum-index.php Z definicju dużo automatów ![]() |
Autor: | Mishuggah [ 14-07-2008, 00:25 ] |
Tytuł: | |
Niewiele mi pomogliście... |
Autor: | czoboki [ 14-07-2008, 07:49 ] |
Tytuł: | |
Mishuggah pisze: Niewiele mi pomogliście...
No niestety nie mam automatu, więc tylko tak moge próbować pomóc. Nie znam tez nikogo kto ma automat. |
Autor: | KozioŁ [ 14-07-2008, 19:50 ] |
Tytuł: | |
Mishuggah pisze: Niewiele mi pomogliście...
to poczytaj albo zapytaj na tym forum co Ci podałem, tu jeszcze jedno -> www.forum4x4.pl dział suzuki ... tam jest wszystko o vitarach, wystarczy chcieć poszukać ![]() |
Autor: | blizzard [ 18-07-2008, 12:49 ] |
Tytuł: | Re: Skrzynia automatyczna - przełożenia w połączeniu z 4H/4L |
Mishuggah pisze: Mam Vitarę z 93 roku ze skrzynią automatyczną...
Są tam następujące przełożenia: P - postój R - wsteczny N - bieg jałowy D - jazda 2 - ......... L - ......... Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w jeździe z automatem, dlatego prosiłbym o napisanie do czego służą te dwa przełożenia... wedle moje wiedzy: 2 - biegi 1 i 2 L - reduktor/holowanie No i teraz zasadnicze pytanie: Z których przełożeń D/2/L korzystać w trakcie jazdy z włączonym 4H (tak, wiem... nie po szosie) i z włączonym 4L?! Liczę na rzeczową odpowiedź bez OT 2 czyli nie bedzie wkładał biegów ponad 2. L - (low) czyli jazda z reduktorem Oba przydatne w terenie. Zwłaszcza L. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |