Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

Skrzynia automatyczna - przełożenia w połączeniu z 4H/4L
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=3451
Strona 1 z 1

Autor:  Mishuggah [ 10-07-2008, 07:36 ]
Tytuł:  Skrzynia automatyczna - przełożenia w połączeniu z 4H/4L

Mam Vitarę z 93 roku ze skrzynią automatyczną...
Są tam następujące przełożenia:

P - postój
R - wsteczny
N - bieg jałowy
D - jazda
2 - .........
L - .........

Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w jeździe z automatem, dlatego prosiłbym o napisanie do czego służą te dwa przełożenia... wedle moje wiedzy:
2 - biegi 1 i 2
L - reduktor/holowanie

No i teraz zasadnicze pytanie:
Z których przełożeń D/2/L korzystać w trakcie jazdy z włączonym 4H (tak, wiem... nie po szosie) i z włączonym 4L?!

Liczę na rzeczową odpowiedź bez OT

Autor:  max944 [ 10-07-2008, 20:31 ]
Tytuł: 

założyłem podobny watek nieco wcześniej i tez zero odzewu :(

Autor:  KozioŁ [ 11-07-2008, 06:50 ]
Tytuł: 

delikatnie zasugeruję inne forum --> http://suzuki.a-ng.eu/forum/ ;)

Autor:  czoboki [ 11-07-2008, 07:07 ]
Tytuł: 

koziou pisze:
delikatnie zasugeruję inne forum --> http://suzuki.a-ng.eu/forum/ ;)


Albo tu: http://www.suzuki-forums.com/forum-index.php

Z definicju dużo automatów :)

Autor:  Mishuggah [ 14-07-2008, 00:25 ]
Tytuł: 

Niewiele mi pomogliście...

Autor:  czoboki [ 14-07-2008, 07:49 ]
Tytuł: 

Mishuggah pisze:
Niewiele mi pomogliście...


No niestety nie mam automatu, więc tylko tak moge próbować pomóc. Nie znam tez nikogo kto ma automat.

Autor:  KozioŁ [ 14-07-2008, 19:50 ]
Tytuł: 

Mishuggah pisze:
Niewiele mi pomogliście...


to poczytaj albo zapytaj na tym forum co Ci podałem, tu jeszcze jedno -> www.forum4x4.pl dział suzuki ... tam jest wszystko o vitarach, wystarczy chcieć poszukać ;)

Autor:  blizzard [ 18-07-2008, 12:49 ]
Tytuł:  Re: Skrzynia automatyczna - przełożenia w połączeniu z 4H/4L

Mishuggah pisze:
Mam Vitarę z 93 roku ze skrzynią automatyczną...
Są tam następujące przełożenia:

P - postój
R - wsteczny
N - bieg jałowy
D - jazda
2 - .........
L - .........

Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w jeździe z automatem, dlatego prosiłbym o napisanie do czego służą te dwa przełożenia... wedle moje wiedzy:
2 - biegi 1 i 2
L - reduktor/holowanie

No i teraz zasadnicze pytanie:
Z których przełożeń D/2/L korzystać w trakcie jazdy z włączonym 4H (tak, wiem... nie po szosie) i z włączonym 4L?!

Liczę na rzeczową odpowiedź bez OT


2 czyli nie bedzie wkładał biegów ponad 2.
L - (low) czyli jazda z reduktorem
Oba przydatne w terenie. Zwłaszcza L.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/