Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 06-07-2025, 20:00

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: 26-01-2008, 00:05 
Offline

Rejestracja: 22-10-2007, 12:13
Posty: 39
Lokalizacja: Wieluń
Witam. Jestem całkowitym laikiem dopiero zasaiadam do GV. Mam wersje USA. Jak przełączać między napędem na 4 i 2 koła ? Jeszcze jedno pytanie nie mam intrukcji USA tylko Eurpejską. Jest różnica w biegach (autoamt). W mojej USA jest D-4, 3, L , w eurepejskiej wersji D-3,2,L w czym róźnica , może mi ktoś wyjaśni ???


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-01-2008, 00:38 
Offline

Rejestracja: 17-12-2007, 11:46
Posty: 59
Hehe
Masz w Nowej GV permanentny napęd na All 4 koła :D
Przełączyć na RWD ni dy ry dy :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-01-2008, 14:07 
Offline

Rejestracja: 22-10-2007, 12:13
Posty: 39
Lokalizacja: Wieluń
Tak przypuszczałem, ale trochę się łudziłem że można na 2h też, przy częstej jeździe po szosie 4h nie ma sensu, ale dzięki.
A może wiesz z tą różnicą w biegach w czym rzecz ???


Na górę
Post: 26-01-2008, 15:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30-03-2007, 09:34
Posty: 33
Lokalizacja: Radom
feferos pisze:
W mojej USA jest D-4, 3, L , w eurepejskiej wersji D-3,2,L w czym róźnica , może mi ktoś wyjaśni ???


Położenie 2,3,4 oznacza zablokowanie skrzyni do odpowiednio 2,3 lub 4-go biegu. Tzn. że jak ustawisz 3 to skrzynia nie przełączy się nigdy na wyższy niż 3 bieg.


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-01-2008, 17:29 
Offline

Rejestracja: 22-10-2007, 12:13
Posty: 39
Lokalizacja: Wieluń
Dzięki, w sumie to logiczne, nie wiem czemu tego nie złapałem wcześniej. Dziwi mnie tylko, że wersja USA ma 4,3,L, a euro 3,2,L, wnioskowało by to że w europejskiej są biegi na szosę (D) i reszta bardziej w ostry teren ( 3,2,L), niż w USA (4,3,L). Ciekawe czemu tak zrobili .


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-01-2008, 21:31 
Offline

Rejestracja: 26-11-2007, 21:33
Posty: 16
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
feferos pisze:
Dzięki, w sumie to logiczne, nie wiem czemu tego nie złapałem wcześniej. Dziwi mnie tylko, że wersja USA ma 4,3,L, a euro 3,2,L, wnioskowało by to że w europejskiej są biegi na szosę (D) i reszta bardziej w ostry teren ( 3,2,L), niż w USA (4,3,L). Ciekawe czemu tak zrobili .


A może w europejskiej skrzynia jest 4-biegowa a w amerykańskiej 5-biegowa? ;-)


Na górę
 Tytuł:
Post: 28-01-2008, 09:01 
Offline

Rejestracja: 30-11-2007, 08:56
Posty: 130
Bo w europejskiej wersji jest silnik 2.0 a w U.S.A. 2.7 :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-02-2008, 16:53 
Offline

Rejestracja: 14-10-2007, 06:17
Posty: 17
Lokalizacja: Ełk
zbipod pisze:
feferos pisze:
Dzięki, w sumie to logiczne, nie wiem czemu tego nie złapałem wcześniej. Dziwi mnie tylko, że wersja USA ma 4,3,L, a euro 3,2,L, wnioskowało by to że w europejskiej są biegi na szosę (D) i reszta bardziej w ostry teren ( 3,2,L), niż w USA (4,3,L). Ciekawe czemu tak zrobili .


A może w europejskiej skrzynia jest 4-biegowa a w amerykańskiej 5-biegowa? ;-)


Oczywiście że w wersji usa jest 5-cio biegowa skrzynia. Co do pozostałych przełożeń to w instrukcji jest to doskonale opisane.

Obrazek

Obrazek

_________________
Irek


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-02-2008, 23:27 
Offline

Rejestracja: 22-10-2007, 12:13
Posty: 39
Lokalizacja: Wieluń
Myślę , że sprawa dosyć wyjaśniona, dzięki ludzie !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]