Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

zmiana 2H - 4H wer. USA + róznica w automacie USA i EUR
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=2695
Strona 1 z 1

Autor:  feferos [ 26-01-2008, 00:05 ]
Tytuł:  zmiana 2H - 4H wer. USA + róznica w automacie USA i EUR

Witam. Jestem całkowitym laikiem dopiero zasaiadam do GV. Mam wersje USA. Jak przełączać między napędem na 4 i 2 koła ? Jeszcze jedno pytanie nie mam intrukcji USA tylko Eurpejską. Jest różnica w biegach (autoamt). W mojej USA jest D-4, 3, L , w eurepejskiej wersji D-3,2,L w czym róźnica , może mi ktoś wyjaśni ???

Autor:  Scor [ 26-01-2008, 00:38 ]
Tytuł: 

Hehe
Masz w Nowej GV permanentny napęd na All 4 koła :D
Przełączyć na RWD ni dy ry dy :)

Autor:  feferos [ 26-01-2008, 14:07 ]
Tytuł: 

Tak przypuszczałem, ale trochę się łudziłem że można na 2h też, przy częstej jeździe po szosie 4h nie ma sensu, ale dzięki.
A może wiesz z tą różnicą w biegach w czym rzecz ???

Autor:  ganzen [ 26-01-2008, 15:37 ]
Tytuł:  Re: zmiana 2H - 4H wer. USA + róznica w automacie USA i EUR

feferos pisze:
W mojej USA jest D-4, 3, L , w eurepejskiej wersji D-3,2,L w czym róźnica , może mi ktoś wyjaśni ???


Położenie 2,3,4 oznacza zablokowanie skrzyni do odpowiednio 2,3 lub 4-go biegu. Tzn. że jak ustawisz 3 to skrzynia nie przełączy się nigdy na wyższy niż 3 bieg.

Autor:  feferos [ 26-01-2008, 17:29 ]
Tytuł: 

Dzięki, w sumie to logiczne, nie wiem czemu tego nie złapałem wcześniej. Dziwi mnie tylko, że wersja USA ma 4,3,L, a euro 3,2,L, wnioskowało by to że w europejskiej są biegi na szosę (D) i reszta bardziej w ostry teren ( 3,2,L), niż w USA (4,3,L). Ciekawe czemu tak zrobili .

Autor:  zbipod [ 27-01-2008, 21:31 ]
Tytuł: 

feferos pisze:
Dzięki, w sumie to logiczne, nie wiem czemu tego nie złapałem wcześniej. Dziwi mnie tylko, że wersja USA ma 4,3,L, a euro 3,2,L, wnioskowało by to że w europejskiej są biegi na szosę (D) i reszta bardziej w ostry teren ( 3,2,L), niż w USA (4,3,L). Ciekawe czemu tak zrobili .


A może w europejskiej skrzynia jest 4-biegowa a w amerykańskiej 5-biegowa? ;-)

Autor:  Lgrzechu [ 28-01-2008, 09:01 ]
Tytuł: 

Bo w europejskiej wersji jest silnik 2.0 a w U.S.A. 2.7 :D

Autor:  Irek [ 02-02-2008, 16:53 ]
Tytuł: 

zbipod pisze:
feferos pisze:
Dzięki, w sumie to logiczne, nie wiem czemu tego nie złapałem wcześniej. Dziwi mnie tylko, że wersja USA ma 4,3,L, a euro 3,2,L, wnioskowało by to że w europejskiej są biegi na szosę (D) i reszta bardziej w ostry teren ( 3,2,L), niż w USA (4,3,L). Ciekawe czemu tak zrobili .


A może w europejskiej skrzynia jest 4-biegowa a w amerykańskiej 5-biegowa? ;-)


Oczywiście że w wersji usa jest 5-cio biegowa skrzynia. Co do pozostałych przełożeń to w instrukcji jest to doskonale opisane.

Obrazek

Obrazek

Autor:  feferos [ 03-02-2008, 23:27 ]
Tytuł: 

Myślę , że sprawa dosyć wyjaśniona, dzięki ludzie !

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/