Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
piszcząca kontrolka pasów bezpieczeństwa jak się tego pozbyć https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=2623 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Gienek [ 14-01-2008, 07:29 ] |
Tytuł: | piszcząca kontrolka pasów bezpieczeństwa jak się tego pozbyć |
piszcząca kontrolka pasów bezpieczeństwa jak się tego pozbyć GVII 1.9 de luxe zwykłem byłem jeździć bez pasów, a teraz już mnie trafia. Da się to jakoś wyłączyć ? - bez cięcia kabli? |
Autor: | -pawel- [ 14-01-2008, 11:21 ] |
Tytuł: | |
Można tak ![]() ![]() |
Autor: | forte [ 14-01-2008, 12:54 ] |
Tytuł: | |
Skąd wziąc takie coś ? Nie wszystkie "zatrzaski" pasuja do GV. Forte |
Autor: | -pawel- [ 14-01-2008, 13:20 ] |
Tytuł: | |
Pojechałem na szrot a tam jest tego pełno ![]() |
Autor: | forte [ 14-01-2008, 13:45 ] |
Tytuł: | |
-pawel- pisze: Pojechałem na szrot a tam jest tego pełno
![]() Dobrałeś metodą "prób i błędów", czy wiedziałeś z jakiego samochodu wziąc ? Forte |
Autor: | -pawel- [ 14-01-2008, 13:47 ] |
Tytuł: | |
Znalazłem identyczną jaka jest w GV, na szrocie było kilkanaście rodzajów pasów więc nie było problemu ![]() |
Autor: | Gienek [ 14-01-2008, 20:11 ] |
Tytuł: | |
też tak zrobie to pewne |
Autor: | Danio BB [ 14-01-2008, 21:39 ] |
Tytuł: | |
Zapnij pas za oparciem fotela i gotowe... ![]() |
Autor: | ergie [ 14-01-2008, 22:03 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() |
Autor: | forte [ 15-01-2008, 22:20 ] |
Tytuł: | |
ergie pisze: :?: A w czym Ci przeszkadza zapięcie pasów
![]() Masz absolutną rację. Ale kiedy pełzasz w korku i chcesz odpiąć na chwile pas aby ..... - a tu przeraźliwy pisk przypomina ci o czy juz wiesz, to sytuacja staje sie mocno dyskomfortowa. Mnie to aż tak nie przeszkadza. Czy wiecie ile takich "piszczałek" jest w samolotach ? :-) I też absolutnie nie można ich wyłaczyć. Pawel Forte |
Autor: | czoboki [ 15-01-2008, 22:24 ] |
Tytuł: | |
forte pisze: ergie pisze: :?: A w czym Ci przeszkadza zapięcie pasów ![]() Masz absolutną rację. Ale kiedy pełzasz w korku i chcesz odpiąć na chwile pas aby ..... - a tu przeraźliwy pisk przypomina ci o czy juz wiesz, to sytuacja staje sie mocno dyskomfortowa. Mnie to aż tak nie przeszkadza. Czy wiecie ile takich "piszczałek" jest w samolotach ? :-) I też absolutnie nie można ich wyłaczyć. Ale w GV to pasy można odpiąć stojąc przy włączonym silniku i zacznie piszczeć dopiero poprzekroczeniu pewnej prędkości. Mnie bardziej drażni piszczyk otwartych drzwi... ale to na nowy wątek się nadaje |
Autor: | Gienek [ 23-01-2008, 22:25 ] |
Tytuł: | |
dobrałem klamerkę, koszt 5 zł na auto złomie /chyba nie jest od suzuki ale takie samo prawie, dobierałem metodą prób i błędów, kupiłem razem z całym tylnym pasem środkowego pasażera i go odciąłem/. teraz mam spokój - zupełnie inna jazda. dobry pomysł, bo jak w trasę jade to chowam to i zapinam pas. |
Autor: | kissielec [ 24-01-2008, 17:16 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() |
Autor: | tomek2469 [ 01-02-2008, 20:14 ] |
Tytuł: | |
rozepnij kostke pod siedzeniem |
Autor: | massarro [ 15-10-2008, 19:26 ] |
Tytuł: | |
Panowie igracie z własnym życiem !!! W momencie gdy pas jest zapięty uaktywnia się poduszka. Gdy macie nie zapięty pas , a system odbiera że jest inaczej z powodów podanych przez was powyżej, podczas nawet niewielkiego uderzenia fruniecie z głową w stronę otwierającej się poduszki !!! W najlepszym wypadku złamany kręgosłup (w sumie nie wiem czy to jest najgorsze)!!! Zaznaczam że jestem ostatnim który zapina pasy na krótkich odcinkach ale jedynym wyjściem to wyłaczenie sygnalizacji nie zapiętych pasów w serwisie lub u jakiegoś elektryka. |
Autor: | Avalanche [ 15-10-2008, 19:36 ] |
Tytuł: | |
Do zatrzasku masz poprowadzony kabel. Można go jakoś odpiąć, jak się wie gdzie, albo zastosować sprawdzoną za oceanem metodę: 1) odkręć 2 wkręty dolne pod kierownicą i wyjmij osłonę 2) zobaczysz czarną plastikową skrzynkę na środku, zamontowaną w metalowym wsporniku - odkręć 2 nakrętki (śrubokrętem lub kluczem, chyba 10 3) wyjmij sterownik (z napisem Calsonic Kansai cośtam) 4) zdejmij obudowę, używając śrubokręta 5) znajdź miejsce, w którym jest głośnik na płytce 6) kawałkiem przewodu połącz jego końcówki na krótko, jak tutaj: http://img.photobucket.com/albums/v479/ ... pic012.jpg 7) zmontuj całosć z powrotem do tzw. kupy i ... po piszczeniu ![]() |
Autor: | darekb [ 16-10-2008, 19:30 ] |
Tytuł: | |
Jeśli jesteście Panowie nadal zainteresowani jaki "zatrzask" pasuje do GV do podpowiadam, że od Opla. Dzisiaj taki dobrałem na szrocie - idealny ![]() |
Autor: | etom [ 17-10-2008, 22:30 ] |
Tytuł: | |
Avalanche pisze: 6) kawałkiem przewodu połącz jego końcówki na krótko, jak tutaj:
http://img.photobucket.com/albums/v479/ ... pic012.jpg Ja bym sie bal tak draznic .....elektrykow. ![]() |
Autor: | Avalanche [ 18-10-2008, 08:52 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() |
Autor: | etom [ 19-10-2008, 14:47 ] |
Tytuł: | |
Zwarcie przewodem glosniczka moze (jezeli nie ma zabezpieczenia przeciwzwarciowego) spalic koncowke mocy wzmacniacza. Dolutowanie opornika rownolegle do glosniczka zwiekszy obciazenie wzmacniacza i moze tylko troche wyciszyc glosnik. Jak juz sie tam grzebie, to lepiej po prostu wylutowac glosnik, lub chocby jedna jego nozke. |
Autor: | Avalanche [ 19-10-2008, 20:10 ] |
Tytuł: | |
Rzeczowa odpowiedź ![]() Ale sposób został sprawdzony i podobno działa ![]() |
Autor: | etom [ 19-10-2008, 23:44 ] |
Tytuł: | |
Avalanche pisze: Ale sposób został sprawdzony i podobno działa
![]() Oczywiscie ze glosnik zamilknie, pytanie tylko czy bedzie ponownie dzialal po usunieciu dolutowanego kabelka ![]() |
Autor: | Ysio [ 06-12-2013, 19:57 ] |
Tytuł: | |
Witam i odgzewam temat. W mojej ksiazeczce obslugi jest napisane ze w zaleznosci od "specyfikacji" wlacza sie; albo migajaca kontrolka + bip, albo sama kontrolka. Przypuszczam wiec ze istnieje "tajemniczy sposob" na przelaczenie z jednego trybu na drugi. Cos w rodzaju tego co istnieje zeby uruchomic samoczynne wlaczanie sie swiatel przy zaplonie. (Przy wlaczonej stacyjce wlaczyc-wylaczyc, w 15 sek., 5 razy swiatla postjowe i 5 razy szosowe.) Kolezanka pozbyla sie bipczenia w Rav4 otwierajac i zamykajac drzwi i cos tam wiecej, juz nie pamieta! Gdyby ktos sie dowiedzial przy okazji u Suzuki jak to dziala, a jeszcze lepiej zdobyl cala liste tego rodzaju operacji, jestem b. zainteresowany ! |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |