Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

sprzęgło-wymiana
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=2550
Strona 1 z 1

Autor:  wojti5 [ 03-01-2008, 17:19 ]
Tytuł:  sprzęgło-wymiana

Witam, rozpoczynam nowy temat jezeli juz było coś o tym to sorry.Proszę szanownych kolegów o opinie przygody ze sprzęgłem bo ja zauwazyłem w swojej vitce 2.0 V6 problem z wrzucaniem wstecznego ,zgrzyta i zaczynam się martwić bo to moze oznaczać koniec sprzęgła.piszcie :placze:

Autor:  Scor [ 03-01-2008, 21:38 ]
Tytuł: 

To co napisałeś bardziej przypomina niewysprzęglanie skrzyni biegów.
Napisz czy masz linkę sprzęgła czy pompkę hydrauliczną (jak u mnie).
??

Autor:  wojti5 [ 03-01-2008, 23:01 ]
Tytuł: 

prawdopodobnie pompka hydrauliczna,ale na 100 to musze zapytac mechanika.

Autor:  Scor [ 04-01-2008, 00:26 ]
Tytuł: 

wojti5 pisze:
prawdopodobnie pompka hydrauliczna,ale na 100 to musze zapytac mechanika.


Nie musisz pytać :)
Popatrz co jest w komorze silnika na wysokości pedału sprzęgła.
Albo wychodzi linka albo jest taka mniejsza pompa hamulcowa ze zbiorniczkiem płynu.
I właśnie jeśli jest to sprawdź ile tego płynu tam jest.
Jeśli pusto to dolać trzeba, odpowietrzyć i szukać wycieku.

Autor:  wojti5 [ 04-01-2008, 13:36 ]
Tytuł: 

czy na zbiorniczku pisze DOT3,jezeli tak to chyba mam problem bo jest dokładnie max stan.

Autor:  Scor [ 05-01-2008, 01:02 ]
Tytuł: 

Nadal nie wiem czy dobrze spojrzałeś.... może jednak lepiej do warsztatu pojechać.

Może to jednak sprzęgło do wymiany.
Pozdrawiam.

Autor:  Scor [ 06-01-2008, 00:34 ]
Tytuł: 

Dokładnie o tym pojemniczku pisałem.

Obrazek

Ten z czarną nakrętką jest do pompy hamulcowej i faktycznie jest tam napisane DOT-3
Pozdrawiam.

Autor:  KozioŁ [ 06-01-2008, 17:35 ]
Tytuł: 

Sprzęgło jest hydrauliczne

Miałem podobne objawy - mechanicy dolali mi przy okazji płynu i dowiedziałem się, że ciśnienie w pompie mam minimalne - pedał sprzęgła tak do połowy lata luźno, tarcza i docisk jeszcze nie zjechane do końca.
Wstecznego wrzucić się nie dało, inne biegi też czasami nie chciały wchodzić - objaw był taki jakby nie wysprzęglało do końca.
Ale zanim zdecydowałem się na jakąś naprawę ..... samo się naprawiło :szok: - znaczy pedał lata luźno dalej, ale biegi wchodzą normalnie, także na razie olałem temat ;)

Autor:  wojti5 [ 07-01-2008, 23:22 ]
Tytuł: 

niestety mojej vitce się pogarsza stan w zbiorniczku jest ok,jutro oddaje ją do mechanika i zobaczymy.Ja to nie mogę wstecznego i jedynki wogóle włączyć juz prawie .dam cynk na forum co wyszło z tego bałaganu. :placze:

Autor:  wojti5 [ 07-01-2008, 23:26 ]
Tytuł: 

a tak wogóle to wie cie moze ile sprzęgło stoi?

Autor:  KozioŁ [ 08-01-2008, 17:56 ]
Tytuł: 

zależy jakiej firmy i ile dostanie się rabatu ;)

kompletne to nawet w okolicach 1500 zł może kosztować, ale na pewno poniżej 1000 da się znaleźć

Autor:  wojti5 [ 12-01-2008, 16:33 ]
Tytuł: 

witam,po przerwie związanej z naprawą dziś rano odebrałem suzi z naprawy i tak,sprzęgło wymienione na nowe koszt 500 zł,robocizna 300,do tego wymiana węza do nagrzewnicy(zaczęło cieknąc)20+60 wąz orginał,czyszczenie zapieczonych prowadniczek przy szczękach hamulcowych dwa koła 100,tak więc troche wyszło ale dziś po przejechaniu się sprzęgło chodzi super a biegi wchodzą jak marzenie. :D

Autor:  KozioŁ [ 12-01-2008, 18:34 ]
Tytuł: 

kompletne sprzęgło 500 zł ??? :szok:

pożyczam kase i zamawiam od razu :lol:

Autor:  wojti5 [ 12-01-2008, 23:48 ]
Tytuł: 

najtańsze jakie było,było jeszcze z wyzszej półki za 900.A u Ciebie moze są inne ceny jak coś zapraszam w Bieszczady.A tak wogóle to ciekawe ile będzie chodzić :lol:

Autor:  KozioŁ [ 13-01-2008, 20:52 ]
Tytuł: 

a jakiej firmy to sprzęgło?

i to na pewno tarcza+docisk+łożysko? strasznie tanio hehe ;)

Autor:  wojti5 [ 13-01-2008, 21:32 ]
Tytuł: 

firmy nie znam a czy komplet to wie tylko mój mechanik jak coś siądzie to go oskubie ;)

Autor:  Danio BB [ 13-01-2008, 22:56 ]
Tytuł: 

Cena jest realna za cały komplet po rabacie dla mechanika. Zestaw typu JC dostępny w sklepach z częściami do japończyków. Generalnie działa chociaż zdarza się pęknięcie sprężyny talerzowej lub jej uchwytów. Łożysko oporowe działa do czasu pierwszej wyprawy w teren z głębszym błotem. Potem zaczyna hałasować bo ma kiepskie uszczelnienie.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/