Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Dziwnie działający układ kierowniczy https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=17608 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Harry.P [ 04-03-2019, 21:26 ] |
Tytuł: | Dziwnie działający układ kierowniczy |
Czy u Was tez tak jest że przy zakręcie o 90° dużo trzeba dokręcić kierownice i tak samo dużo odkręcić by wyrównać. Dziwnie tak jakby było więcej obrotów kierownicy niż w samochodzie osobiwym. Tez tak macie czy mam coś ze zbierznością i układ sam się nie odkręca. Wiem że GV to nie samochód osobowym i układa kierowniczy jest inny ale to naprawdę dziwne uczucie. |
Autor: | Smerfastyczny [ 06-03-2019, 10:44 ] |
Tytuł: | Re: Dziwnie działający układ kierowniczy |
Witam. Raczej nie. Mam Grand Vitarę i Grand Vitarę XL7 i w oby dwóch autach kierownica skręca normalnie jak w osobówkach i sama się odkręca jak w osobówkach. |
Autor: | Harry.P [ 07-03-2019, 07:36 ] |
Tytuł: | Re: Dziwnie działający układ kierowniczy |
O dzięki za info. W poniedziałek daje do mechanika zobaczymy co tak wykryje. |
Autor: | benniegicky [ 25-04-2019, 03:41 ] |
Tytuł: | Dziwnie dzialajacy uklad kierowniczy |
uklad kierowniczy jest dobry ale nie rewelacyjny bo w porownaniu do Leona lub focusa jednak troche mu brakuje. No i te dziwne dzwieki wydobywajace sie z niego przy przejezdzaniu nierownosci |
Autor: | Gusek [ 10-05-2019, 08:46 ] |
Tytuł: | Re: Dziwnie działający układ kierowniczy |
Dziwne dźwięki przy pokonywaniu nierówności -> jeśli masz na myśli stuki to magiel do regeneracji. U mnie zrobione i działa jak należy. Kierownica też chodzi inaczej. Na początek po regeneracji nie wracała w centralne położenie, wspomaganie chodziło ciężej, a teraz po dotarciu wszystko śmiga jak należy, nie ma najmniejszego stuku. Przed regeneracją kierownica chodziła bardzo lekko (aż za lekko), ale wiem, że objawy mogą być też odwrotne. U mnie całość przekładni była w kibel... Zęby na listwie wybite, trzeba było ją wymieniać. Tłukło przy pokonywaniu nierówności podczas jazdy prosto, przy skręconych kołach było lepiej, ale też bez szału. Kierownica podczas wracania przy prostowaniu kół za zakrętem potrafiła się nagle przyblokować, wtedy trzeba było jej pomóc żeby wracała dalej do centralnego położenia. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |