Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Wymiana sprężyn - Ironman +35mm https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=16167 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | russsianBoj [ 24-02-2018, 20:54 ] |
Tytuł: | Wymiana sprężyn - Ironman +35mm |
Witam serdecznie, jako że jestem laikiem w temacie, mimo że czytam tu podobne wątki, zadaje konkretne pytanie - przedstawiam konkretną sytuację : jako, że sprężyny z tyłu mojego auta ( Suzuki GV I 2005) wydają się być już nieco wykończone, postanowiłem wymienić wszystkie cztery. Pytanie - planuje zakup sprężyn Ironman +35mm (w tym momencie pytam czy warto, czy może są inne sprężyny godne polecenia) czy w związku z tym muszę zakupić jakieś dłuższe? specjalne ? amortyzatory ( planuje wymienić tylko tył) czy wystarczą po prostu zwykłe zamienniki. A może prościej: jak najłatwiej wykonać lift w zakresie +35mm?? Pozdrawiam! PS dodam, że chciałbym zmieścić się w 1500 - 2000 PLN. |
Autor: | russsianBoj [ 08-03-2018, 17:49 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprężyn - Ironman +35mm |
Zagłębiłem się w temacie, na tyle ile mogłem (dodam, że jestem laikiem w dziedzinie motoryzacji i sukcesem jest już wymienienie postojówek w mojej GV) i doszedłem do wniosku: - sprężyny Ironman +35 mm, do tego amorki : tył Skoda Felicia lub Lublin, przód: standardowe do GV plus przedłużka/ dystans; - lub sprężyny Ironman +35mm, do tego 4 x amorki standardowe do GV plus przedłużki/ dystanse. Mógłby mnie ktoś - bardziej doświadczony, zmotoryzowany, utwierdzić w owej decyzji? Tudzież wyrazić swoją opinię? Pozdrawiam! I nie ukrywam, że liczę na pomoc!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | russsianBoj [ 14-03-2018, 15:50 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprężyn - Ironman +35mm |
Czyli nikt nic nie wie? ... To może chociaż coś o amorkach Polonez Truck? |
Autor: | bambus94 [ 15-03-2018, 16:58 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprężyn - Ironman +35mm |
Witam wszystkich forumowiczów! (mój pierwszy wpis) Po moich krótkich doświadczeniach z liftem zawieszenia mogę Ci trochę podpowiedzieć. Początkowo zakupiłem zestaw złożony z podkładek pod amorki przód/tył, a także podkładek pod sprężyny 3,5cm/4,5cm z allegro za 400zł. Po założeniu okazało się, że tylne sprężyny są już mocno ściśnięte(pewnie siedzą od nowości). Efekt był taki, że przód stał wyżej niż tył. Zamówiłem sprężyny z Hondy CR-V RD1(70zl/szt), założyłem te sprężyny(dłuższe od oryginalnych o jakieś 7-8cm), wyjąłem podkładki i teraz jest super, nie buja już tak jak na gumowych podkładkach, a także czuć, że praca zawieszenia jest dużo lepsza, nie dobija na każdym dołku. Gdybym teraz miał zamawiać wszystko od początku to nie kupowałbym podkładek pod amorki i sprężyny tylko od razu dobrał jakieś dłuższe elementy od innych modeli. Polecam Ci również nie kupować Ironmanów, bo trochę przepłaca się za markę i żółty kolor. Efekt na powyższym zestawie: Przód i Tył - wyszło równo 2" w górę. Pozdrawiam |
Autor: | Fenr1r [ 24-07-2018, 10:56 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana sprężyn - Ironman +35mm |
W moim przypadku (XL7 2,7 V6) sprężyny zmieniłem na Lovells 2" Medium (przód i tył), do tego amortyzatory takie jak być powinny w serii (przód i tył) oraz dystanse amortyzatorów 2" (przód i tył). Wszystko pracuje bardzo dobrze, nie nie tłucze, nie buja, nie jest też zbyt twardo. W przypadku zwykłej GVI masz o tyle łatwiej, że wybór seryjnych sprężyn i amorów jest dość spory, co w XL7 już takie nie jest. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |