Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
GVI - zacinająca się stacyjka https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=12998 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | grzech25 [ 05-01-2016, 14:29 ] |
Tytuł: | GVI - zacinająca się stacyjka |
Witam, autko z 05'. Czeka mnie pewnie wymiana stacyjki. Jednak czy po zakupie takowej z dwoma kluczykami istnieje możliwość przekodowania immo na te kluczyki? Czy tylko rozbrojenie kluczyków i przełożenie "pestek"? |
Autor: | leniwiec [ 07-01-2016, 07:05 ] |
Tytuł: | Re: GVI - zacinająca się stacyjka |
Zapewne da się przeprogramować kluczyki,tylko przełożenie pastylek zrobisz sobie za free ![]() |
Autor: | grzech25 [ 07-01-2016, 08:19 ] |
Tytuł: | Re: GVI - zacinająca się stacyjka |
leniwiec pisze: Zapewne da się przeprogramować kluczyki,tylko przełożenie pastylek zrobisz sobie za free ![]() Stacyjka wykręcona ![]() Uwaga - w GVI są dwa rodzaje stacyjek. Zdaje się, że benzyna i diesel się różnią. |
Autor: | Black1993 [ 22-01-2016, 20:36 ] |
Tytuł: | Re: GVI - zacinająca się stacyjka |
podepnę sie pod temat. Także zacina mi sie stacyjka i czeka mnie wymiana i teraz pytanie czy kupować nową stacyjkę czy używaną? na aukcjach na allegro są sprzedawane stacyjki z komputerem immo jednak jeżeli np. przełożę kości ze starego kluczyka do tego allegrowego to powinno to działać?? |
Autor: | grzech25 [ 23-01-2016, 12:09 ] |
Tytuł: | Re: GVI - zacinająca się stacyjka |
Kupiłem używaną i nawet udało się z kluczykiem z pilotem (zazwyczaj sprzedają ze zwykłym). Jako, że są w pełni rozbieralne to bezproblemowo dało się przełożyć transponder. Dla spokojności sumienia wożę stary kluczyk, w razie wyładowania baterii:) Starą najlepiej wykręcić ostrym wkrętakiem albo małym przecinakiem i młotkiem (zrywarna śruba) Stacyjkę zmienili w polifcie zatem uwaga przy zakupie. |
Autor: | leniwiec [ 23-01-2016, 12:43 ] |
Tytuł: | Re: GVI - zacinająca się stacyjka |
grzech25 pisze: Kupiłem używaną i nawet udało się z kluczykiem z pilotem (zazwyczaj sprzedają ze zwykłym). Jako, że są w pełni rozbieralne to bezproblemowo dało się przełożyć transponder. Dla spokojności sumienia wożę stary kluczyk, w razie wyładowania baterii:) Starą najlepiej wykręcić ostrym wkrętakiem albo małym przecinakiem i młotkiem (zrywarna śruba) Stacyjkę zmienili w polifcie zatem uwaga przy zakupie. A nie lepiej kupić surowy kluczyk na allegro,dać go naciąć i przełożyć transponder do niego ? ![]() |
Autor: | grzech25 [ 23-01-2016, 14:00 ] |
Tytuł: | Re: GVI - zacinająca się stacyjka |
leniwiec pisze: A nie lepiej kupić surowy kluczyk na allegro,dać go naciąć i przełożyć transponder do niego ? ![]() Mówimy o zacinającej się stacyjce ![]() |
Autor: | Black1993 [ 23-01-2016, 14:49 ] |
Tytuł: | Re: GVI - zacinająca się stacyjka |
grzech25 pisze: Kupiłem używaną i nawet udało się z kluczykiem z pilotem (zazwyczaj sprzedają ze zwykłym). Jako, że są w pełni rozbieralne to bezproblemowo dało się przełożyć transponder. Dla spokojności sumienia wożę stary kluczyk, w razie wyładowania baterii:) Starą najlepiej wykręcić ostrym wkrętakiem albo małym przecinakiem i młotkiem (zrywarna śruba) Stacyjkę zmienili w polifcie zatem uwaga przy zakupie. No dobra wyprowadźcie z mnie z błędu jeśli się mylę ale kluczyk łączy się z kompem immo poprzez stacyjkę która też mui być odpowiednio zaprogramowana?? czy jednak ona jest tylko od tego żeby przekazywał sygnały i nie ważne jakie ale ważne żeby sie zgadzał komp i kluczyk?? |
Autor: | grzech25 [ 24-01-2016, 08:00 ] |
Tytuł: | Re: GVI - zacinająca się stacyjka |
Stacyjka służy do odpalania auta, a zabezpieczeniem jest immobiliser. Czujnik immo jest przykręcany na stacyjce i pozwala odpalić auto tylko gdy ma sparowany kluczyk/transponder z ECU auta. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |