Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

GVI - zacinająca się stacyjka
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=12998
Strona 1 z 1

Autor:  grzech25 [ 05-01-2016, 14:29 ]
Tytuł:  GVI - zacinająca się stacyjka

Witam, autko z 05'. Czeka mnie pewnie wymiana stacyjki. Jednak czy po zakupie takowej z dwoma kluczykami istnieje możliwość przekodowania immo na te kluczyki? Czy tylko rozbrojenie kluczyków i przełożenie "pestek"?

Autor:  leniwiec [ 07-01-2016, 07:05 ]
Tytuł:  Re: GVI - zacinająca się stacyjka

Zapewne da się przeprogramować kluczyki,tylko przełożenie pastylek zrobisz sobie za free :reggae:

Autor:  grzech25 [ 07-01-2016, 08:19 ]
Tytuł:  Re: GVI - zacinająca się stacyjka

leniwiec pisze:
Zapewne da się przeprogramować kluczyki,tylko przełożenie pastylek zrobisz sobie za free :reggae:


Stacyjka wykręcona :) Szukam zamiennika a w międzyczasie próbowałem dobrać się do wkładki ale poległem. Skośnookie się nakombinowali, żeby to skonstruować nierozbieralnie:( Chyba, że ktoś ma patent?
Uwaga - w GVI są dwa rodzaje stacyjek. Zdaje się, że benzyna i diesel się różnią.

Autor:  Black1993 [ 22-01-2016, 20:36 ]
Tytuł:  Re: GVI - zacinająca się stacyjka

podepnę sie pod temat.

Także zacina mi sie stacyjka i czeka mnie wymiana i teraz pytanie czy kupować nową stacyjkę czy używaną? na aukcjach na allegro są sprzedawane stacyjki z komputerem immo jednak jeżeli np. przełożę kości ze starego kluczyka do tego allegrowego to powinno to działać??

Autor:  grzech25 [ 23-01-2016, 12:09 ]
Tytuł:  Re: GVI - zacinająca się stacyjka

Kupiłem używaną i nawet udało się z kluczykiem z pilotem (zazwyczaj sprzedają ze zwykłym). Jako, że są w pełni rozbieralne to bezproblemowo dało się przełożyć transponder. Dla spokojności sumienia wożę stary kluczyk, w razie wyładowania baterii:)
Starą najlepiej wykręcić ostrym wkrętakiem albo małym przecinakiem i młotkiem (zrywarna śruba) Stacyjkę zmienili w polifcie zatem uwaga przy zakupie.

Autor:  leniwiec [ 23-01-2016, 12:43 ]
Tytuł:  Re: GVI - zacinająca się stacyjka

grzech25 pisze:
Kupiłem używaną i nawet udało się z kluczykiem z pilotem (zazwyczaj sprzedają ze zwykłym). Jako, że są w pełni rozbieralne to bezproblemowo dało się przełożyć transponder. Dla spokojności sumienia wożę stary kluczyk, w razie wyładowania baterii:)
Starą najlepiej wykręcić ostrym wkrętakiem albo małym przecinakiem i młotkiem (zrywarna śruba) Stacyjkę zmienili w polifcie zatem uwaga przy zakupie.

A nie lepiej kupić surowy kluczyk na allegro,dać go naciąć i przełożyć transponder do niego ? :roll:

Autor:  grzech25 [ 23-01-2016, 14:00 ]
Tytuł:  Re: GVI - zacinająca się stacyjka

leniwiec pisze:
A nie lepiej kupić surowy kluczyk na allegro,dać go naciąć i przełożyć transponder do niego ? :roll:


Mówimy o zacinającej się stacyjce :)

Autor:  Black1993 [ 23-01-2016, 14:49 ]
Tytuł:  Re: GVI - zacinająca się stacyjka

grzech25 pisze:
Kupiłem używaną i nawet udało się z kluczykiem z pilotem (zazwyczaj sprzedają ze zwykłym). Jako, że są w pełni rozbieralne to bezproblemowo dało się przełożyć transponder. Dla spokojności sumienia wożę stary kluczyk, w razie wyładowania baterii:)
Starą najlepiej wykręcić ostrym wkrętakiem albo małym przecinakiem i młotkiem (zrywarna śruba) Stacyjkę zmienili w polifcie zatem uwaga przy zakupie.



No dobra wyprowadźcie z mnie z błędu jeśli się mylę ale kluczyk łączy się z kompem immo poprzez stacyjkę która też mui być odpowiednio zaprogramowana?? czy jednak ona jest tylko od tego żeby przekazywał sygnały i nie ważne jakie ale ważne żeby sie zgadzał komp i kluczyk??

Autor:  grzech25 [ 24-01-2016, 08:00 ]
Tytuł:  Re: GVI - zacinająca się stacyjka

Stacyjka służy do odpalania auta, a zabezpieczeniem jest immobiliser. Czujnik immo jest przykręcany na stacyjce i pozwala odpalić auto tylko gdy ma sparowany kluczyk/transponder z ECU auta.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/