Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Płacę za pomoc w odnalezieniu wodzika w GV I 2.0HDI!!! https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=11169 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | geez [ 01-08-2013, 12:07 ] |
Tytuł: | Płacę za pomoc w odnalezieniu wodzika w GV I 2.0HDI!!! |
Witam! Przejdę od razu do tematu, zdecydowałem się na zmobilizowanie kogoś do pomocy, bo okoliczni pseudo-mechanicy, którzy za podłączenie auta do komputera, który ani mi, ani im nie mówi NIC, biorą 30zł. Dlatego OFERUJE 20 ZŁOTYCH POLSKICH za wyraźne wskazanie na przykładzie swojej/cudzej GVI 2.0HDI tego nieszczęsnego wodzika. Ze zdjęciem intercoolera dużo pracy niby nie ma, ale żeby ktoś nie robił tego za friko to chociaż sobie piwko przy robocie walnie, a ja będę mógł wykluczyć jedno podejrzenie :/ W tym temacie wkleiłem zdjęcia, takie jakie udało mi się zrobić, ale nikt nie wskazał mi na nich poszukiwanej części: viewtopic.php?t=8084&postdays=0&postorder=asc&start=25 Krótko o objawach: - uważam, że samochód za mocno klekocze jak na diesla hdi, zwłaszcza przy obciążeniu tj. ruszaniu, - przede wszystkim - jest niesamowitym mułem od najniższych obrotów! Chcąc ruszyć dynamicznie i wciskająć równomiernie gaz, a odpuszczając sprzęgło, bardzo łatwo jest go zadławić. - wszystko jest ok, gdy włączy się turbina czyli od około 2000rpm, wtedy jest skłonny uwierzyć w to, że ten samochód też ma ~109KM i 250Nm. Kto pierwszy wrzuci mi wyraźny schemat, zdjęcie ze wskazanym wodzikiem czy cokolwiek innego co pozwoli mi na DOKŁADNE zlokalizowanie części, zostanie poproszony o podanie numeru konta, a ja wpłacę tzw. "napiwek" ![]() Myślę jeszcze o zaślepieniu EGR, chociaż odpięcie przepływomierza nie wpływa w żaden sposób na pracę silnika, więc nie wiem czy to może być jego wina? |
Autor: | Jakub36a [ 01-08-2013, 21:17 ] |
Tytuł: | |
Nie jestem pewien ale to chyba ta końcówka na dole dźwigienki. Może ktoś inny się wypowie. |
Autor: | geez [ 01-08-2013, 22:49 ] |
Tytuł: | |
Tak, to jest ponoć ta dźwigienka, ale mi chodzi o jej ulokowanie w silniku, w tym jest cały szkopuł :/ Jak widać na zdjęciach, intercooler zdejmowałem, a tej części nie widzę! Nie wiem czy ona spadła na dobre i została gdzieś na drodze czy ja źle szukam, no ale przecież ten drut nie ma 1cm tylko z 15. Dlatego poprosiłem o konkretną pomoc. |
Autor: | Jakub36a [ 02-08-2013, 21:54 ] |
Tytuł: | |
Zaznaczyłem dźwigienkę ale nie wiem gdzie kończy się za silnikiem. Jak ustalisz wstaw fotkę. Mam takie same objawy. |
Autor: | lespo [ 05-08-2013, 20:23 ] |
Tytuł: | |
zdjecia miejsca gdzie kończy się dzwigienka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | geez [ 09-10-2013, 07:16 ] |
Tytuł: | |
Sugestie i stan faktyczny ze zdjęciami sprawdziłem niemal natychmiast, odpisuje ze zwłoką...bo nie ma się czym chwalić. Nie wiem czy to ja jestem ślepy czy podrzucone zdjęcia przedstawiają motory 16V, które to mocno róznią się od 8V, bo mimo szczerych chęci, nie udało mi się odnaleźć dźwigienki, wcale :/ Teraz już chyba machnę na to ręką, bo dzień krótszy i chłodniejszy, a wolnego czasu jeszcze mniej. To co mogę polecic od siebie jeśli ktoś miałby jakieś problemy ze żwawością czy pracą silnika - ZALAĆ LIQUI MOLY z numerem 2666. U mnie podziałało cuda i głównie dlatego postanowiłem machnąć ręką na tę dźwigienkę. Tym bardziej, że diagnosta po podlaczeniu komputera i sprawdzeniu parametrów stwierdzil, ze auto "idzie" na ok. 80% swoich możliwości także tragedii nie ma jak na 11 letni samochód. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i pomoc, może w przyszłym roku wrócę do tematu. |
Autor: | Jakub36a [ 17-10-2013, 23:16 ] |
Tytuł: | |
Tak to jest 16V |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |