Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

przygasające światła
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=10981
Strona 1 z 1

Autor:  łukasz14 [ 10-04-2013, 23:41 ]
Tytuł:  przygasające światła

siema.panowie mam taki problem przy zwalnianiu przygasają mi światła kiedy dodam gazu świecą normalnie.w czym może być problem????

Autor:  sewmustaf [ 11-04-2013, 07:36 ]
Tytuł: 

alternator??

Autor:  ben [ 11-04-2013, 08:12 ]
Tytuł: 

akumulator ?
pozdr

Autor:  łukasz14 [ 11-04-2013, 23:19 ]
Tytuł: 

alternator sprawdzony jest ok akumulator ma rok czasu znajomy mi coś mówił ze moze być przpustnica??????

Autor:  MrGregornett [ 12-04-2013, 16:18 ]
Tytuł: 

łukasz14 pisze:
alternator sprawdzony jest ok akumulator ma rok czasu znajomy mi coś mówił ze moze być przpustnica??????
Jak sprawdziles altka daje 150% regulator napiecia padl

Autor:  leniwiec [ 12-04-2013, 16:39 ]
Tytuł: 

łukasz14 pisze:
znajomy mi coś mówił ze moze być przpustnica

Co za tekst :szok: :] :] :]

Autor:  sewmustaf [ 12-04-2013, 22:44 ]
Tytuł: 

TAK REGÓLATOR MOŻE BYĆ .. HM ALE CO TO ZA MECHANIK JAK SPRAWDZAŁ ALTERNATOR A PRZYTM NIE SPRAWDZIŁ REGÓLATORA NAPIĘCIA PRZECIEŻ TO JEST RAZEM Z ALTERNATOREM

Autor:  łukasz14 [ 12-04-2013, 23:18 ]
Tytuł: 

napiecie mierzył i było ok zauważyłem ze obroty za dużo spadaja???

Autor:  MrGregornett [ 13-04-2013, 08:07 ]
Tytuł: 

To ile te obroty Maja na jalowym i co wskazywal miernik.

Autor:  łukasz14 [ 13-04-2013, 21:33 ]
Tytuł: 

obroty spadały do 6 tyś ale altrnator pokazywał dobrze

Autor:  gajowy [ 13-04-2013, 22:35 ]
Tytuł: 

spadły do 6tys? hoho to masz silnik od F1?
Niech sprawdzi dokładnie multimetrem jakie jest ładowanie na jałowym biegu i niech sprawdzi jakie napięcie dochodzi do kostek żarówek, i jakiego rzędu są te spadki.

Autor:  MrGregornett [ 14-04-2013, 08:11 ]
Tytuł: 

łukasz14 pisze:
obroty spadały do 6 tyś ale altrnator pokazywał dobrze
Chcialbym pomóc ale z tego co piszesz nic nie wiadomo napisz ile wskazywal miernik na biegu jalowym noi te obroty moze to mialo byc 600 obr na min.

Autor:  leniwiec [ 14-04-2013, 10:06 ]
Tytuł: 

Nawet gdyby obroty spadły,to światła nie mogą przygasać,przecież jest akumulator który magazynuje napięcie,no i alternator który go sukcesywnie doładowuje... :roll: Tu nie ma żadnych cudów :roll:

Autor:  G0 Mułek [ 14-04-2013, 12:23 ]
Tytuł: 

Leniwiec takie rzeczy dzieją się w niejednym samochodzie, że wraz z obrotami szaleje elektryka typu światłą, podświetlanie zegarów. Oczywiście zjawisko to nie jest normalne a rzeczy do sprawdzania jest wiele. Miernik w łapki i do dzieła.

Autor:  killer78 [ 01-05-2013, 20:26 ]
Tytuł: 

Witam, mam podobny problem, auto nowe (2012 RP), podłączony obd II vgate na bluetooth i aplikacja torque z androida. Zauważyłem, że jak silnik pracuje na wyższych niż 1000 obrotach to napięcie się utrzymuje na poziomie 14,xx V (czyt. powyżej 14 volt). Jak puszczę gaz i obroty spadną do biegu jałowego (650-700) to napięcie spada do wartości napięcia akumulatora - około 12,4 V, po czym sukcesywnie rośnie do tych 14,xx. Myślałem, że to problem z odczytami... niestety - po podłączeniu miernika bezpośrednio pod akku okazuje się że tak właśnie jest, czyli przy spadaniu obrotów do około 650-700 napięcie w instalacji spada do wartości napięcia akumulatora i sukcesywnie rośnie.
Pytanie:
czy tak się dzieje we wszystkich autach?
Sprawdzał ktoś, lub może to sprawdzić - ważne na ciepłym silniku koniecznie.

Autor:  G0 Mułek [ 01-05-2013, 20:41 ]
Tytuł: 

Obroty na jałowym też mi potrafią zejść tak nisko, ale ze światłami przy tym się nic nie dzieje.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/