Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 21-06-2025, 00:36

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Post: 10-04-2013, 23:41 
Offline

Rejestracja: 07-02-2011, 12:38
Posty: 9
siema.panowie mam taki problem przy zwalnianiu przygasają mi światła kiedy dodam gazu świecą normalnie.w czym może być problem????


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-04-2013, 07:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-04-2011, 15:00
Posty: 436
Lokalizacja: podkarpacie
alternator??


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-04-2013, 08:12 
Offline

Rejestracja: 24-02-2011, 22:10
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
akumulator ?
pozdr


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-04-2013, 23:19 
Offline

Rejestracja: 07-02-2011, 12:38
Posty: 9
alternator sprawdzony jest ok akumulator ma rok czasu znajomy mi coś mówił ze moze być przpustnica??????


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-04-2013, 16:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-02-2012, 00:27
Posty: 145
Lokalizacja: Norwegia
Suzuki: GVII,Jimny
łukasz14 pisze:
alternator sprawdzony jest ok akumulator ma rok czasu znajomy mi coś mówił ze moze być przpustnica??????
Jak sprawdziles altka daje 150% regulator napiecia padl


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-04-2013, 16:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
łukasz14 pisze:
znajomy mi coś mówił ze moze być przpustnica

Co za tekst :szok: :] :] :]

_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót :takjest:


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-04-2013, 22:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-04-2011, 15:00
Posty: 436
Lokalizacja: podkarpacie
TAK REGÓLATOR MOŻE BYĆ .. HM ALE CO TO ZA MECHANIK JAK SPRAWDZAŁ ALTERNATOR A PRZYTM NIE SPRAWDZIŁ REGÓLATORA NAPIĘCIA PRZECIEŻ TO JEST RAZEM Z ALTERNATOREM


Na górę
 Tytuł:
Post: 12-04-2013, 23:18 
Offline

Rejestracja: 07-02-2011, 12:38
Posty: 9
napiecie mierzył i było ok zauważyłem ze obroty za dużo spadaja???


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-04-2013, 08:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-02-2012, 00:27
Posty: 145
Lokalizacja: Norwegia
Suzuki: GVII,Jimny
To ile te obroty Maja na jalowym i co wskazywal miernik.

_________________
GVII 2,0,Jimny1,3


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-04-2013, 21:33 
Offline

Rejestracja: 07-02-2011, 12:38
Posty: 9
obroty spadały do 6 tyś ale altrnator pokazywał dobrze


Na górę
 Tytuł:
Post: 13-04-2013, 22:35 
Offline

Rejestracja: 29-11-2012, 18:09
Posty: 356
spadły do 6tys? hoho to masz silnik od F1?
Niech sprawdzi dokładnie multimetrem jakie jest ładowanie na jałowym biegu i niech sprawdzi jakie napięcie dochodzi do kostek żarówek, i jakiego rzędu są te spadki.


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-04-2013, 08:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04-02-2012, 00:27
Posty: 145
Lokalizacja: Norwegia
Suzuki: GVII,Jimny
łukasz14 pisze:
obroty spadały do 6 tyś ale altrnator pokazywał dobrze
Chcialbym pomóc ale z tego co piszesz nic nie wiadomo napisz ile wskazywal miernik na biegu jalowym noi te obroty moze to mialo byc 600 obr na min.

_________________
GVII 2,0,Jimny1,3


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-04-2013, 10:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
Nawet gdyby obroty spadły,to światła nie mogą przygasać,przecież jest akumulator który magazynuje napięcie,no i alternator który go sukcesywnie doładowuje... :roll: Tu nie ma żadnych cudów :roll:

_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót :takjest:


Na górę
 Tytuł:
Post: 14-04-2013, 12:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-12-2012, 14:10
Posty: 99
Lokalizacja: Przyjaźń
Suzuki: Vitara Long 2.0TD
Leniwiec takie rzeczy dzieją się w niejednym samochodzie, że wraz z obrotami szaleje elektryka typu światłą, podświetlanie zegarów. Oczywiście zjawisko to nie jest normalne a rzeczy do sprawdzania jest wiele. Miernik w łapki i do dzieła.


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-05-2013, 20:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14-10-2007, 21:38
Posty: 96
Lokalizacja: Wrocław
Witam, mam podobny problem, auto nowe (2012 RP), podłączony obd II vgate na bluetooth i aplikacja torque z androida. Zauważyłem, że jak silnik pracuje na wyższych niż 1000 obrotach to napięcie się utrzymuje na poziomie 14,xx V (czyt. powyżej 14 volt). Jak puszczę gaz i obroty spadną do biegu jałowego (650-700) to napięcie spada do wartości napięcia akumulatora - około 12,4 V, po czym sukcesywnie rośnie do tych 14,xx. Myślałem, że to problem z odczytami... niestety - po podłączeniu miernika bezpośrednio pod akku okazuje się że tak właśnie jest, czyli przy spadaniu obrotów do około 650-700 napięcie w instalacji spada do wartości napięcia akumulatora i sukcesywnie rośnie.
Pytanie:
czy tak się dzieje we wszystkich autach?
Sprawdzał ktoś, lub może to sprawdzić - ważne na ciepłym silniku koniecznie.

_________________
Adam


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-05-2013, 20:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-12-2012, 14:10
Posty: 99
Lokalizacja: Przyjaźń
Suzuki: Vitara Long 2.0TD
Obroty na jałowym też mi potrafią zejść tak nisko, ale ze światłami przy tym się nic nie dzieje.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]