Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Zygzak https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=10415 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Legat [ 25-11-2012, 14:54 ] |
Tytuł: | Zygzak |
Witam! Ostatnio w mojej Vitarce zapalił sie zygzak. Samochód delikatnie stracił moc na pierwszych biegach. Na kompi wyszło ze to przepustnica i nie mozna go usunąć. Co o tym sądzicie,miał ktoś taki sam problem? |
Autor: | xcracing [ 25-11-2012, 15:38 ] |
Tytuł: | |
Jeśli chodzi Grand Vitarę II to jedyny zygzak jaki znalazłem w instrukcji to informujący o awarii immobilaizera. |
Autor: | Sylwester [ 25-11-2012, 21:44 ] |
Tytuł: | |
Witam. ZYGZAK - lampka ostrzegawcza wtrysku paliwa. Gdy lampka zaświeci się podczas jazdy, sygnalizuje to usterkę w układzie wtrysku paliwa (to z instrukcji). Miałem ostatnio ten sam problem. Czasem się zapalał ten zygzak i tracił moc. A jak kontrolka gasła to jeździł normalnie. I tak w trasie kontrolka raz się zapalała a raz gasła. A jak zawsze jechałem na warsztat to akurat się nie świeciła i komputer nic nie wykazywał aż w końcu udało się go złapać jak kontrolka się zapaliła i komputer wyrzucił że coś ze spalinami. Stwierdzono że to ERG czy coś takiego, po wymianie na nowy do tej pory nie mam problemu. W renault część o połowę tańsza niż w suzuki. Pozdrawiam, Sylwester |
Autor: | Dziadek Maciek [ 26-11-2012, 20:54 ] |
Tytuł: | |
Mam ten problem, ERG już "załatwiony", zmiany nie ma. Do setki jedzie normalnie, powyżej "zygzak" zapala się, auto traci moc. Komp pokazuje przepływomierz, szukam sprawnego, używanego, nowy kupię w ostateczności, tzn mam kryzys i rozglądam się za tanim rozwiązaniem. Już miałem jechać do speców od aut francuskich, ale piec CO mi padł ![]() |
Autor: | ben [ 27-11-2012, 11:35 ] |
Tytuł: | |
http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7366&highlight=zygzak - pewnie swieca zarowa ... pozdr |
Autor: | Dziadek Maciek [ 13-03-2013, 16:05 ] |
Tytuł: | |
Wszelkie "walki" z zygzakiem, które podejmowałem w różnych warsztatach okazały się do doopy ![]() ASO Auto Test w Markach poradził sobie z tym bardzo szybko i wg mnie za bardzo rozsądną kasę, co nie oznacza, że małą. Przyczyną niedogodności był DPF i przewód gumowy w oplocie (pod filtrem). "Gumka" wymieniona, sadza wypalona i Vitarka jedzie jak nowa ![]() Wcześniejsze wymiany, zatykania EGR-u, czyszczenie DPF-u, wymiana przepływomierza nic nie dały. Wystarczyła poprawna diagnoza. |
Autor: | ben [ 18-03-2013, 09:50 ] |
Tytuł: | |
ZYGZAK to sztandarowa pozycja firmy SUZUKI do strzyzenia z kasy uzytkownikow GV. Sygnalizuje od banalnych wad swiecy zarowej, poprzez nieszczelnosci, uszczelki, EGR-y, DPF-y i co tam jeszcze. Ktos pisal tez o immobilizerze ![]() W Gadimexie ASO za 3 stowki usunieto mi problem zygzaka ( wymieniono swiece) z ktorym jezdzilem po warsztatch w nadzieji na "tanio" i "szybko". pozdr |
Autor: | wizek [ 22-07-2013, 14:52 ] |
Tytuł: | |
Ja z zygzakiem już się przyjaźnię od 2 tygodni. Auto ma dotychczas skończone 100 tys. nie było najmniejszych problemów do czasu wyścigów z A6 3.0TDI. Przegoniłem trochę vitarkę po autostradzie jakieś 20-40 km z prędkością ok 170-185 km/h i niestety autko pokazało mi zygzaka ![]() ![]() Obecnie jest tak że "silnik" nie świeci, a zygzak zapala się tylko jak silnik osiągnie normalną temperaturę. Podłączenie do kompa nic nie dało. Szukam rozwiązania. Suzi jeździ nadal bez problemu po 185 km/h nie straciło zupełnie na mocy, spalanie jak dotychczas, przy 100 km/h pali tylko 5-6 l Może kto wie co sprawdzić? |
Autor: | TomaszN [ 22-10-2014, 17:40 ] |
Tytuł: | |
wizek pisze: Ja z zygzakiem już się przyjaźnię od 2 tygodni.
Auto ma dotychczas skończone 100 tys. nie było najmniejszych problemów do czasu wyścigów z A6 3.0TDI. Przegoniłem trochę vitarkę po autostradzie jakieś 20-40 km z prędkością ok 170-185 km/h i niestety autko pokazało mi zygzaka ![]() ![]() Obecnie jest tak że "silnik" nie świeci, a zygzak zapala się tylko jak silnik osiągnie normalną temperaturę. Podłączenie do kompa nic nie dało. Szukam rozwiązania. Suzi jeździ nadal bez problemu po 185 km/h nie straciło zupełnie na mocy, spalanie jak dotychczas, przy 100 km/h pali tylko 5-6 l Może kto wie co sprawdzić? Witam Rozwiązałeś powyższy problem? |
Autor: | wizek [ 29-12-2014, 22:01 ] |
Tytuł: | |
Już nie wytrzymałem i kupiłem EGRa. Od jakiegoś czasu wraz z zygzakiem równocześnie zapalała mi się coraz częściej pomarańczowa lampka od silnika. Lepiej nie czekać przyszła zima i GV będzie częściej w użyciu. Jutro wymiana dam znać. Znalazłem identyczny EGR jak mój w lagunie 1,9 z identyczną wtyczką i tymi samymi numerami ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |