@A&B: Opisujesz trzy rozne problemy, z ktorych pierwsze dwa nie naleza do tego watku:
1. Na temat tej kontrolki i filtra czastek stalych sie nie wypowiadam, bo nie mam doswiadczenia z DPF i dieslem.
2. Woda wyplywa, a raczej jest wydmuchiwana z nawiewu, a to oznacza ze masz niedrozny odplyw kondensatu z klimatyzacji.
Powinienes odnalezc koncowke rurki odprowadzajacej kondensat za zewnatrz i ja udroznic.
Sadze ze w GV powinna wychodzic przez scianke grodziowa do komory silnika.
Temat byl juz na pewno tutaj poruszany, wiec proponuje uzyc funkcji "szukaj".
3. Takie zachowanie akumulatora wskazuje moim zdaniem na jego "smierc kliniczna" tzn. zwarcie wewnetrzne w ktorejs z cel i jego ladowanie juz praktycznie niczego nie zmieni.
Jesli rano, po calonocnym ladowaniu odpalisz, to bedziesz mial sporo szczescia, jesli po pracy wrocisz do domu, bo bedzie tylko krotko trzymal niezbedne napiecie, od kilku godzin do maksimum 2 dni... tyle z mojego doswiadczenia.
Szkoda czasu i nerwow, trzeba kupic nowy.
|