Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 18-07-2025, 00:52

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 21-06-2011, 14:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
Zdjęcie zbiornika wyciągniętego po 11 latach jeżdżenia . Niektórych rurek metalowych po prostu nie było ...korozja je zażarła .Polecam zajrzeć , naprawdę warto >
Pozdrawiam
Obrazek

_________________
GV I 2.0 TDI RF


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-10-2012, 10:27 
Offline

Rejestracja: 30-10-2012, 09:56
Posty: 2
Witam

Odkopie nieco temat gdyż mam podobny problem.

Posiadam suzi gv '99 z mazdą na pokładzie.
Zakupiony zostal w tym roku jesienią. Od poczatku palił " tak sobie", potrzeba bylo paru sekund aby odpalił na zimno. Na ciepło praktycznie od strzała.

Przeczytalem wszelakie tematy o problemach z odpalaniem ( łącznie z tym ) i zabralem sie do diagnozy.

Na poczatek wymienilem świece na nowe. Oczywiscie grzeją.
W zadnym stopniu nie polepszylo to odpalania auta.

Kolejnym krokiem byla wymiana kompletnego rozrzadu, filtrów, oleju, zalozenie zaworka zwrotnego na przewod paliwa, zalozenie przezroczystego wezyka paliwowego miedzy pompą a filtrem i miedzy filtrem a metalowym przewodem.
Pomogło moze w minimalnym stopniu a moze wcale. Brak cofania paliwa. Brak bąbelków powietrza.

Od czasu jak temp. spadly do obecnie panujacych auto mozna odpalic jedynie polewajac silnik goracą wodą... Niekiedy i to sie nie udaje.
Po odpaleniu auto bardzo nierowno chodzi przez okolo 3-5 sekund i baaardzo dymi na czarno ( duzo paliwa )
Po chwili wszystko sie stabilizuje, silnik chodzi normalnie, zero dymu i innych niepokojacych objawów.
Po tym jak silnik odpali i zgasze go odrazu ( nie zdazy zie nagrzac ) - ponownie zapala niemal od strzała.

Komputer nie wykazuje zadnych błędów.
Swiece grzeja poprawnie. Czujnik plynu chodniczego sprawny.
Nie ma znaczenia czy dluzej poczekam na nagrzanie swiec. Moge czekac nawet minute. Zadnej roznicy.
Silnik ma moc, spokojnie zamyka licznik. Nie dymi podczas jazdy nawet podczas redukcji i wcisniecia pedalu w podloge.

Czy ktoś ma jakis pomysł?
Wykrecac wtryski i oddawac do sprawdzenia?


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-10-2012, 16:48 
Offline

Rejestracja: 09-01-2009, 20:32
Posty: 75
pompa(lub któryś czujnik na niej) .... albo tak jak piszesz wtryski


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-11-2012, 21:13 
Offline

Rejestracja: 30-10-2012, 09:56
Posty: 2
Kompresja sprawdzona - na zimnym silniku 25bar.
Manual nakazuje sprawdzac na cieplym i ma byc min. 27 ale jak tu sprawdzic na cieplym jak tam troche rozbierania jest aby dostac sie do wtryskow... Mysle ze 25 na zimnym jest OK.

Wtryski sprawdzone + wyczyszczone. Są OK.Cisnienie otwarcie zgodne z manualem.

Czujniki na pompie sprawdzone zgodnie z wytycznymi w manualu - niby OK.

Po psiknieciu samostartem odpala " od kopa"


Pompa?.....
Gdzie polecacie ją oddac do regeneracji? Bo chyba na tym sie skonczy..


Na górę
Post: 28-01-2013, 17:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11-12-2010, 11:18
Posty: 8
Lokalizacja: Grudziądz
Podaje sprostowanie do moich powyższych wypowiedzi na forum. Przy sprawnym silniku,czyli niezapowietrzonym silniku nie powinno się montować dodatkowego zaworka zwrotnego przy silniku. Poza tym inne wiadomości są jak nabardziej poprawne. Pozdrawiam.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]