gvII z 2006r
trzeba:
- rozebrać podłokietnik, schowek i pół konsoli środkowej i podokręcać śrubki (50% u mnie było luźnych) dodam, że cała zabawa nie trwa dłużej jak 20min,
- zdjąć nakładki na progi i dokładnie odkurzyć wszystko pod spodem (ja miałem mase kamyków i 4 monety po 50 denmarków)
- zdjąć z wszystkich drzwi plastiki (po 3 min na drzwi) i owiną taśmą izolacyjną przełączniki otwierania szyb (niby małe drgania a x4 dają we znaki..), można też napchać między blache a plastik maty wygłuszającej dla polepszenia wyciszenia,
- podłożyć 2 małe paski np z dętki rowerowej pod maskownicę plastikową drzwi bagażnika (na samym dole między blache a maskownice),
- zdjąć próg bagażnika i owinąć zaczepy taśmą lub podłożyć pod nie małe oringi gumowe,
- na maskownice od kluczy do kół w bagażniku ponakładać oringi gumowe ( na zaczepy),
- z przodu nasmarować prowadnice teleskopu schowka pasażera oraz podłożyć gumową podkładke pod jego górne mocowanie (ruchome),
Po tych zabiegach pozostało pokrętełko przy zegarach i ... chyba tyle

(z rzeczy wkurzających)
ja jutro biore się za wygłuszanie tyłu jak skończe dam znać co i jak
pozdrawiam!