Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 20-07-2025, 22:12

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: 05-12-2010, 11:50 
Offline

Rejestracja: 16-08-2010, 22:57
Posty: 17
Witam,
samochód to GV 2,0TD z 2004 r, mam ją od niedawna. Ostatnio, kiedy solidnie zakopałem się w wysokim sniegu, kolega zauważył że przy napędzie 4x4 w trakcie dodawania gazu jedno z kół tylnej osi przez większość czasu nie kręciło się, a drugie obracało się równo z kołami przedniej osi. W związku z tym pytanie: czy jest to kwesta mechanizmu różnicowego czy coś innego. Czy w ogóle w tym modelu jest takowy mechanizm w tylnej osi? Bo blokada dyferencjału pojawiła się zdaje się dopiero w nowszym modelu...


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-12-2010, 20:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-06-2010, 19:39
Posty: 375
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Mechanizm różnicowy jest w każdej osi napędzanej, bez tego kierowanie ciężkie jest i półosie się kończą szybciej. Przy zakopaniu kręcą się te koła które mają najmniej przyczepności. W tylnym moście powinno być LSD. Odnośnie blokady w nowej GV to jest tyle że centralnego dyferencjału co jest równe spinaniu na sztywno przodu i tyłu w vitarze i GV I, blokad mostów nie ma


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-12-2010, 20:55 
Offline

Rejestracja: 16-08-2010, 22:57
Posty: 17
Ok, wszytsko jasne, pozdrawia, dzięki


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]