Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 16-06-2025, 18:41

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: 10-01-2011, 10:22 
Offline

Rejestracja: 19-11-2010, 11:05
Posty: 8
Witam
W moim SX4 2.0 DDIS przy około 2000 tys obrotów z silnika są przenoszone duże drgania z silnika, odczuwa się to w całym samochodzie , a najbardziej pod nogami i przednimi siedzeniami z oparciami włącznie. Po 20 minutach jazdy czuję mrowienie w nogach. Najlepiej to pracuje do 1800 obrotów lub "agresywna" jazda ponad 2500obr, ale nie da się trzymać cały czas ponad 2500obr. Zazwyczaj wszystkie zmiany biegów "przechodzą" przez 2000tys obr.
Czy ktoś miał z tym do czynienia i czy to jest do wyeliminowania?
Nie mogę się daleko "wypuścić" bo dostanę choroby wibracyjnej.


Na górę
 Tytuł:
Post: 10-01-2011, 18:51 
Offline

Rejestracja: 20-08-2010, 20:52
Posty: 456
Lokalizacja: Rzeszów
Suzuki: SX4
akurat dzisiaj grzebałem po forum Octavii aby znaleźć odpowiedź dla użytkownika Outlandera 2.0DiD. Co prawda inny silnik i z CR a nie z pompowtryskami, ale przyczyna może być taka sama więc przeklejam wpis
Na forum Octavii - skody też się psują (to dla tych wierzących w nadprzyrodzoną jakość Mitsubishi) - wskazują na następujące możliwości szarpania w 1,5-2,5 tys. obr. - słaby kontakt wtyczek pompotryskiwaczy, zwarcia na kablach zasilających pompowtryskiwacze/listwie zasilającej, niewielkie uszkodzenie jednego z pompowtryskiwaczy - zazwyczaj objawy nasilają się po nagrzaniu silnika, zacinające się sterowanie łopatkami turbiny

[ Dodano: 10-01-2011, 12:32 ]
doszukałem się jeszcze opisu diagnozy pompowtryskiwaczy lub ich zasilania - sprawdza się korekcję dawki paliwa w komputerze sterującym. Powinna być 0-10 (cokolwiek miałoby to znaczyć), jak jest padnięty pompowtrysk lub jego zasilanie to jest powyżej 25. Przed regeneracją/wymianą pompowtrysków można zastosować preparat Liqui Moly do czyszczenia pompowtrysków

jeszcze cytat:
Apropo pompek .. Jest fajny preparat z liqyMoly NO 2666. Robi sie tak ze do puszki z tym preparatem podłącza sie bezpośrednio węzę idące na pompki. I Pracuje silnik na tym preparacie z 30 minut az sie skończy ta butelka. Z tego co mogę powiedzieć :

pacjent passat 2001 rok 130KM AWX wskazania na 23 kanale okolice 20-35 dla kazdej pompki. Po takim zabiegu (najpierw na biegu jałowym potem zwiększaliśmy nieco obroty i tak az sie skończył preparat). Po tym zabiegu korelacja spadła na 15-20. Byłem w szkoku szkoda ze tego nie zalogowałem. Ale sie nie spodziewałem takiego efektu.

Efekt silnik przestał kumplowi szarpać czasami mu poszarpywało. Teraz będzie jak stwierdził tego stosował co wymiana oleju.

Ja u siebie mam korekcje wręcz idealne okolice 0-10 ale ja zawsze leje do każdego baku dodatek z LQ :
Dodatek do diesla
Systempflege Diesel Fur
Common Rail Liqui Moly 2185
Opakowanie 0,25L.

Wcześniej lałem TDA castrola cały rok.

U nas ropa jest sucha więc sie zacierają pompki stąd zawsze leje takie dodatki. Sprawa nie jest tania bo do każdego baku trzeba wlac środek za 30zł Ale jak sie kupi hurtem jest taniej. No cóz może i kosztowne ale po 100 tys pompki maja korekcje jak nowe. Oczywiście pomijam fakt ze wymieniam filtr oleju przy każdej wymianie olejowej czyli co 10-12 tys"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]