Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
zawór EGR https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=38&t=7112 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mmr [ 15-11-2010, 22:05 ] |
Tytuł: | zawór EGR |
Witam, moje auto właśnie dostało nowy zawór EGR - jak wcześniej pisałem na forum silnik 1.9 diesel dostawał czkawki w zakresie 1800-2200 obr/min. potem czkawki było coraz więcej, przy przyspieszaniu ciągnął od dolnych obrotów z pewnym opóźnieniem, w końcu zapaliła się kontrolka i trzeba było odwiedzić serwis - błąd P0401 i EGR do wymiany. przy okazji w fiacie dowiedziałem się, że wiedzą o wadzie egr-u i trzeba go przykryzować odpowiednią blaszką wkładaną między egr a kolektor - mod sx4ever dawał link do niemieckiej suzukimaNII, teraz przetarłem szlaki i wiem, o co kaman. dzięki szefowi serwisu udostępniam dane, o co się należy pytać - kryza między kolektor a EGR - numer fabryczny: 71751469. uszczelki EGR - 46773082 poprawienie działania EGR-u: "naprawa wg rozwiązania serwisowego nr 10801491RA". po wstawieniu nowego egr-u i fabrycznej kryzy ciągnie idealnie od dołu, lepiej się wkręca na obroty i zero czkawki. |
Autor: | SX4ever [ 15-11-2010, 23:48 ] |
Tytuł: | Re: zawór EGR |
Cytuj: ...przy okazji w fiacie dowiedziałem się, że wiedzą o wadzie egr-u i trzeba go przykryzować odpowiednią blaszką... http://www.suzukimania.de/index.php?pag ... a16094530e Cytuj: ...wkładaną między egr a kolektor...
http://www.suzukimania.de/index.php?pag ... acc2ae702b EDYTOWANO 20.06.2012: Aktualizacja linkow. |
Autor: | mis_ [ 16-11-2010, 19:00 ] |
Tytuł: | |
Przy jakim przebiegu EGR podziękował ?? Więcej trasy czy miasta ??? |
Autor: | SOREK. [ 16-11-2010, 19:21 ] |
Tytuł: | |
mi EGR umarł zaraz po 100 tyś (ostatnie dwa lata tylko miasto). |
Autor: | mmr [ 16-11-2010, 21:12 ] |
Tytuł: | |
mój EGR przejeździł powyżej 150 tys, ale praktycznie od nowości samochód miał czkawkę w pewnym zakresie obrotów,tak koło 1800/min., jazda to praktycznie codziennie trasa -do pracy i z powrotem ponad 100 km dziennie+ częste wyjazdy w Polskę na szkolenia i wakacje Polska i Europa. Kilka procent przebiegu to lasy, szutry i błoto przy dojeździe na polowanie. |
Autor: | funtchomas [ 17-11-2010, 14:25 ] |
Tytuł: | |
Mój EGR wytrzymał jakies 50tys , trasa podmiejska codziennie 20km w jedną i 20km w drugą stronę . Po wymianie śmiga jak nowy ![]() |
Autor: | SOREK. [ 18-11-2010, 18:22 ] |
Tytuł: | |
mmr pisze: lasy, szutry i błoto przy dojeździe na polowanie.
więc mamy wspólne zainteresowania ![]() |
Autor: | rocker123 [ 21-06-2012, 14:33 ] |
Tytuł: | |
mmr pisze: mój EGR przejeździł powyżej 150 tys, ale praktycznie od nowości samochód miał czkawkę w pewnym zakresie obrotów,tak koło 1800/min., jazda to praktycznie codziennie trasa -do pracy i z powrotem ponad 100 km dziennie+ częste wyjazdy w Polskę na szkolenia i wakacje Polska i Europa. Kilka procent przebiegu to lasy, szutry i błoto przy dojeździe na polowanie.
No własnie po wymianie zaworu EGR zauważyłem, że auto szarpie i nie przyśpiesza płynnie szczególnie na 2 i 3 biegu.. błędy zostały zresetowane i problem dalej jest... ale kontrolka się nie świeci.. kod błędu P0005 "Zawór elektromagnetyczny odłączajacy paliwo - przerwany obwód prądowy" przerwna wiązka przewodów"... a może przy montażu EGR przerwano mi te przewody ? hmmm jakaś miazga wyszła... co z tego, że kontrolka żadna się nie świeci jak to szarpanie mnie wkurza totalnie.. chcę przyśpieszyć na skrzyżowaniu a tu przerywanie... ![]() Proszę pomóżcie.. nie chcę by mnie robiono w balona w serwisie.. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |