Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

zawór EGR
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=38&t=7112
Strona 1 z 1

Autor:  mmr [ 15-11-2010, 22:05 ]
Tytuł:  zawór EGR

Witam, moje auto właśnie dostało nowy zawór EGR - jak wcześniej pisałem na forum silnik 1.9 diesel dostawał czkawki w zakresie 1800-2200 obr/min. potem czkawki było coraz więcej, przy przyspieszaniu ciągnął od dolnych obrotów z pewnym opóźnieniem, w końcu zapaliła się kontrolka i trzeba było odwiedzić serwis - błąd P0401 i EGR do wymiany. przy okazji w fiacie dowiedziałem się, że wiedzą o wadzie egr-u i trzeba go przykryzować odpowiednią blaszką wkładaną między egr a kolektor - mod sx4ever dawał link do niemieckiej suzukimaNII, teraz przetarłem szlaki i wiem, o co kaman.
dzięki szefowi serwisu udostępniam dane, o co się należy pytać - kryza między kolektor a EGR - numer fabryczny: 71751469.
uszczelki EGR - 46773082
poprawienie działania EGR-u: "naprawa wg rozwiązania serwisowego nr 10801491RA".
po wstawieniu nowego egr-u i fabrycznej kryzy ciągnie idealnie od dołu, lepiej się wkręca na obroty i zero czkawki.

Autor:  SX4ever [ 15-11-2010, 23:48 ]
Tytuł:  Re: zawór EGR

Cytuj:
...przy okazji w fiacie dowiedziałem się, że wiedzą o wadzie egr-u i trzeba go przykryzować odpowiednią blaszką...

http://www.suzukimania.de/index.php?pag ... a16094530e
Cytuj:
...wkładaną między egr a kolektor...

http://www.suzukimania.de/index.php?pag ... acc2ae702b

EDYTOWANO 20.06.2012: Aktualizacja linkow.

Autor:  mis_ [ 16-11-2010, 19:00 ]
Tytuł: 

Przy jakim przebiegu EGR podziękował ?? Więcej trasy czy miasta ???

Autor:  SOREK. [ 16-11-2010, 19:21 ]
Tytuł: 

mi EGR umarł zaraz po 100 tyś (ostatnie dwa lata tylko miasto).

Autor:  mmr [ 16-11-2010, 21:12 ]
Tytuł: 

mój EGR przejeździł powyżej 150 tys, ale praktycznie od nowości samochód miał czkawkę w pewnym zakresie obrotów,tak koło 1800/min., jazda to praktycznie codziennie trasa -do pracy i z powrotem ponad 100 km dziennie+ częste wyjazdy w Polskę na szkolenia i wakacje Polska i Europa. Kilka procent przebiegu to lasy, szutry i błoto przy dojeździe na polowanie.

Autor:  funtchomas [ 17-11-2010, 14:25 ]
Tytuł: 

Mój EGR wytrzymał jakies 50tys , trasa podmiejska codziennie 20km w jedną i 20km w drugą stronę . Po wymianie śmiga jak nowy :)

Autor:  SOREK. [ 18-11-2010, 18:22 ]
Tytuł: 

mmr pisze:
lasy, szutry i błoto przy dojeździe na polowanie.

więc mamy wspólne zainteresowania ;) Darz Bór

Autor:  rocker123 [ 21-06-2012, 14:33 ]
Tytuł: 

mmr pisze:
mój EGR przejeździł powyżej 150 tys, ale praktycznie od nowości samochód miał czkawkę w pewnym zakresie obrotów,tak koło 1800/min., jazda to praktycznie codziennie trasa -do pracy i z powrotem ponad 100 km dziennie+ częste wyjazdy w Polskę na szkolenia i wakacje Polska i Europa. Kilka procent przebiegu to lasy, szutry i błoto przy dojeździe na polowanie.


No własnie po wymianie zaworu EGR zauważyłem, że auto szarpie i nie przyśpiesza płynnie szczególnie na 2 i 3 biegu.. błędy zostały zresetowane i problem dalej jest... ale kontrolka się nie świeci..

kod błędu P0005 "Zawór elektromagnetyczny odłączajacy paliwo - przerwany obwód prądowy" przerwna wiązka przewodów"... a może przy montażu EGR przerwano mi te przewody ? hmmm jakaś miazga wyszła... co z tego, że kontrolka żadna się nie świeci jak to szarpanie mnie wkurza totalnie.. chcę przyśpieszyć na skrzyżowaniu a tu przerywanie... :?

Proszę pomóżcie.. nie chcę by mnie robiono w balona w serwisie..

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/