Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Silniki posiadające napęd 4x4 https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=38&t=10707 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | dskoczylas1 [ 23-01-2013, 14:46 ] |
Tytuł: | Silniki posiadające napęd 4x4 |
Witam zacząłem się interesować suzuki sx4 mam pytanie jak to jest czy tylko wybrane silniki przez producenta mają napęd 4x4 czy poprostu do każdego silnika można zamówić napęd 4x4 ? |
Autor: | Avalanche [ 23-01-2013, 15:42 ] |
Tytuł: | |
O ile dobrze rozumiem pytanie, to nie można zamówić napędu 4x4 do silnika. Spośród oferowanych przez Suzuki w Polsce samochodów część można kupić w wersji z napędem 4x4 (w innych krajach więcej), ale nie ma to związku z silnikiem. Wśród sprzedawanych przez Suzuki w ostatnich latach w PL samochodów z napędem 4x4 były m.in. Wagon R+ (silnik 1.3), Ignis (silniki 1.3 i 1.5), Swift (silnik 1.3), SX4 (silniki 1.6, 1.9 DDiS i 2.0 DDiS), Kizashi (2.4) i samochody ze stałym napędem 4x4: Jimny i Grand Vitara. W Niemczech poza tym jeszcze Baleno i Liana. |
Autor: | dskoczylas1 [ 23-01-2013, 16:35 ] |
Tytuł: | |
A które silniki diesel w sx4 mają napęd 4x4 ? |
Autor: | Avalanche [ 23-01-2013, 16:52 ] |
Tytuł: | |
Te wymienione wyżej. ![]() |
Autor: | dskoczylas1 [ 23-01-2013, 17:32 ] |
Tytuł: | |
1.6 diesel też jest produkowany z napędem 4x4 ? ![]() |
Autor: | waldis [ 23-01-2013, 17:40 ] |
Tytuł: | |
Człowieku naucz się czytać ze zrozumieniem. W którym miejscu Avalanche napisał o 1,6 w dieslu w SX-4? Dla ułatwienia: diesle maja oznaczenia DDiS. Jeszcze to: http://www.suzuki.pl/auto/crossover/sx4 ... ikacja-4wd |
Autor: | Tomash [ 23-01-2013, 19:55 ] |
Tytuł: | |
Przeniesienie napędu na obie osie nie ma nic wspólnego z silnikiem. |
Autor: | natter [ 27-01-2013, 20:20 ] |
Tytuł: | |
waldis pisze: Człowieku naucz się czytać ze zrozumieniem. W którym miejscu Avalanche napisał o 1,6 w dieslu w SX-4?
Dla ułatwienia: diesle maja oznaczenia DDiS. Jeszcze to: http://www.suzuki.pl/auto/crossover/sx4 ... ikacja-4wd Widziałem pare lat temu ( ze 4 ) osobiście w Carservisie SX-4 nie Sedici, 1.6 ddis, silnik PSA, notabene bardzo awaryjny. U nas nigdy chyba nie oferowany. Pozdrawiam |
Autor: | DS [ 27-01-2013, 20:32 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Widziałem pare lat temu ( ze 4 ) osobiście w Carservisie SX-4 nie Sedici, 1.6 ddis, silnik PSA, notabene bardzo awaryjny. U nas nigdy chyba nie oferowany. Pozdrawiam
Silnik 1,6 DDiS (czyli francuski HDI) był oferowany w Polsce w SX4, ale nie z napędem 4x4. |
Autor: | waldis [ 27-01-2013, 22:01 ] |
Tytuł: | |
natter przeczytaj jeszcze raz post Avalanche'a, w którym opisuje, z jakimi silnikami był/jest oferowany SX-4 (w Polsce). Oczywiście: czytaj ze zrozumieniem (tudzież ze znajomością interpunkcji). Dla ułatwienia: powinno wyjść 1,6, 1,9DDiS, 2,0DDiS. Poza tym sam sobie udzieliłeś odpowiedzi w temacie 1,6DDiS i jego dostępności w kraju nad Wisłą. |
Autor: | Avalanche [ 28-01-2013, 07:26 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 1.6 ddis, silnik PSA, notabene bardzo awaryjny.
Serio? A co mu dolega? Znajomi mieli samochody z tym silnikiem (Peugeot Partner i Citroen Xsara) i tylko sobie chwalili, poza małą mocą. |
Autor: | macioo [ 28-01-2013, 15:01 ] |
Tytuł: | |
Też nie słyszałem nic złego o tym silniku. Nic poza przypadlosciami nowoczesnych silników diesla (dpf, dwumasa, itp.) |
Autor: | natter [ 07-02-2013, 20:13 ] |
Tytuł: | |
macioo pisze: Też nie słyszałem nic złego o tym silniku. Nic poza przypadlosciami nowoczesnych silników diesla (dpf, dwumasa, itp.)
A co powiecie na wystajaca miske olejowa/zbyt nisko umiejscowiona. Wystarczy zbyt szybko najecac na "lezacego policjanta" i miska wgnieciona(czasem lekko i wystarczy) opraz czesto ulamany smok oleju ( plastikowy ). Od dna miski do smoku olejowego jest bardzo mala odleglosc. Owszem od razu nic nie bedzie(jesli smok nie ulamany, poza drastycznymi przypadkami ), ale z czasem smarowanie zanika. Konczy sie to wiadomo czym. Druga sprawa to zawor olejowy w plastikowej pokrywie zaworu. Zbyt rzadka wymiana oleju lub jazda po miescie na krotkich dystansach zapycha go. Jedyna recepta skuteczna, poza dieslem w miescie?? Wymiana pokrywy ( plastikowej ) zaworow na nowa. Koszt w serwisie ASO ( tak tylko dostepna ) 425 zl. Tercio. Rozciagajacy sie lancuch rozrzdu. Nie pasek, bo naped rozrzau jest, owszem z niego przekazywany, ale synchronizacja walkow, jest przekazywana poprzez lancuch. Nastepna przypadlosc...mocowanie wtryskiwaczy, ktore raz wyjete ( z jakiegos powodu ) musza byc zamocowane nowymi czesciami, koszt na jeden wtryskiwacz ( niewielki ) okolo 50 zeta. Jeszce jedna przypadlosc, albo dwie: luszczace sie walki rozrzadu (ssace )lub pompy wtryskowe (ale toskutek,zlego paliwa w Polsce ). Pomijam dwumase, dpf, o których wspomnial macioo, bo wszyscy o tym wiedza. Pracuje w serwisie zabojadow, i w 2012 remontowalismy/wymienilismy 10 silnikow 1.6HDI/TDCI/DDiS |
Autor: | Avalanche [ 08-02-2013, 08:51 ] |
Tytuł: | |
Dobrze wiedziec ![]() |
Autor: | jan69nk [ 08-02-2013, 18:21 ] |
Tytuł: | |
natter pisze: macioo pisze: Też nie słyszałem nic złego o tym silniku. Nic poza przypadlosciami nowoczesnych silników diesla (dpf, dwumasa, itp.) A co powiecie na wystajaca miske olejowa/zbyt nisko umiejscowiona..) to tak jest sxie ![]() ![]() dpf? dwumasa? od kiedy ![]() może reklamować póki na gwarancji ![]() zgoda z łańcuchem... tudzież z innymi... |
Autor: | natter [ 09-02-2013, 23:04 ] |
Tytuł: | |
U nas ten silnik nie był oferowany, ani inny poza 1.9/2.0 Fiata diesla.Silnik nie do zjechania... W Vitarze był oferowany usterkowy 1.9 DCi. Renault, jak teraz nie wiem... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |