Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Dorobiony kluczyk https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=38&t=10388 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | MM [ 21-11-2012, 14:48 ] |
Tytuł: | Dorobiony kluczyk |
Musialem dorobic nowy kluczyk poniewaz uszkodzil mi sie gwint na srubce, ktora to przytrzymuje klapke pilota. Niestety po przelozeniu pilota do nowego (dorobionego) kluczyka auto po wlozeniu do stacyjki i przekreceniu nie odpala. Czy ktos z Was wie co nalezy w takiej sytuacji zrobic ? Pilot dziala bo drzwi owieraja mi sie normalnie, jedyny problem to ze auto nie pali. Tak jakby stacyjka, immobilizer nie rozpoznawały nowego grotu (klucza). |
Autor: | macioo [ 21-11-2012, 17:57 ] |
Tytuł: | |
Może dopadło cię to co mnie (tyle, że u mnie pilot nie otwierał drzwi i nie rozzbrajał alarmu). Miałem rozkodowany kluczyk (słowa fachmana) włożył kluczyk w stacyjkę i kilka razy nacisnął przyciski i kilka razy przekręcił na "zapłon". Wszystko zaczęło działać. Spróbuj może poskutkuje. A tak w ogóle to co z tym gwintem? Śrubkę mozna wymienić, a wewnętrzny spróbować naprawić. Ja bym pokombinował zanim bym zaczął dorabiać nowy kluczyk. |
Autor: | zucchero [ 21-11-2012, 22:22 ] |
Tytuł: | |
Gdzie dorabiałeś? W serwisie czy u fachmanów? Podobno po dorobieniu klucza trzeba go jeszcze zakodować - chyba tego nie masz, za to serwisy chcą min. 200 zł (kodowanie), natomiast jak jest naprawdę nie wiem. Może ktoś kompetentny udzieli inf jak to jest z dorobieniem kluczyka czy wystarczy "docięcie" czy konieczne jest jeszcze kodowanie, czy potrafi to zrobić jedynie serwis? |
Autor: | MM [ 23-11-2012, 08:55 ] |
Tytuł: | |
Śrubka to blachowkret, który utkwił bez łepka (nie wystaje nic poza płaszczyzne grota). Zostala rozwiecona, zeby wydobyc pilota. Nie udalo sie po rozwieceniu jej odkrecic kombinerkami, najwyrazniej byla wkrecona wczesniej pod katem. Kluczyk dorobilem u fachmana osiedlowego. Pozostaja mi chyba dwa wyjscia: 1 zakodowac kluczyk (Pytanie gdzie najtaniej ?) 2 uzywac w naglych sytuacjach starego grota owinietego np tasma klejaca lub probowac rozwiercic/ponownie nagwintowac (Pytanie gdzie mi taki maly gwint zrobia i czy dopasuje srubke ?). Z gory dzieki za pomoc i podpowiedz. |
Autor: | drzonca [ 23-11-2012, 12:31 ] |
Tytuł: | |
Wewnątrz kluczyka oprócz pilota masz transponder do immobilizera - taka kosteczka ze ściętym rogiem o wymiarach mniej więcej 10x5x2 mm. Przełożyłeś ją do nowego klucza? |
Autor: | macioo [ 23-11-2012, 20:40 ] |
Tytuł: | |
MM pisze: probowac rozwiercic/ponownie nagwintowac (Pytanie gdzie mi taki maly gwint zrobia i czy dopasuje srubke ?). Z gory dzieki za pomoc i podpowiedz.
U zegarmistrza, lub w warsztacie mechaniki precyzyjnej. Dobry zegarmistrz, zwłaszcza taki, który odnawia stare zegary ma wszystkie potrzebne narzędzia. Nawet śrubki dorabiają na malutkich tokareczkach. ![]() |
Autor: | MM [ 24-11-2012, 09:44 ] |
Tytuł: | |
drzonca pisze: Wewnątrz kluczyka oprócz pilota masz transponder do immobilizera - taka kosteczka ze ściętym rogiem o wymiarach mniej więcej 10x5x2 mm. Przełożyłeś ją do nowego klucza?
Problem rozwiązany, bardzo dziękuję za pomoc. Nie wiedziałem, że jeszcze w kluczyku kryje się taki przekaźniczek, który należy przełożyć do nowego klucza. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |