Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Kraków - JAPAN MOTORS 3 https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=708 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | chiron [ 13-02-2007, 13:38 ] |
Tytuł: | Kraków - JAPAN MOTORS 3 |
Kraków - JAPAN MOTORS 3 Al. Powstańców Śląskich 22 tel. 12 252 01 05 - / Mechanika / - |
Autor: | krakow [ 13-11-2008, 00:03 ] |
Tytuł: | |
Nigdy więcej.... usuwanie usterki fabrycznej - niedokręcona piasta Samochód został przyjęty w związku ze zgłoszoną usterką na naprawę gwarancyjną, po zdiagnozowaniu została zamówiona część zamienna. Auto miało zostać w serwisie ale mechanikowi - jak sam oświadczył w ostatniej chwili -udało się (!) złożyć wszystko jak było. Przy kolejnej wizycie i podjętej próbie naprawy okazało się że do usunięcia usterki jest potrzebna kolejna część zamienna. Tak więc diagnoza wykonana przez mechaników nie okazała się kompletna - wystarczająco profesjonalna. Ponadto przy próbie montażu auto zostało tym razem unieruchomione i konieczne było pozostawienie go w serwisie. Sprowadzenie części udało się serwisowi po około kolejnym tygodniu i chyba tylko na skutek moich wielokrotnych interwencji okres ten nie wydłużył się. Pracownicy nie byli w stanie w tym czasie udzielić mi rzetelnej informacji, kiedy zamówiona część trafi do serwisu i określić przewidywany termin naprawy - początkowo twierdzono że część zamienna musi być dostarczona z Niemiec, później że z Japonii co było sygnałem niepojącym że tak naprawdę to nic nie wiadomo w tej sprawie. Regułą też jest że to klient dzwoni w sprawie własnego auta. Pracownicy recepcji sprawiają wrażenie amatorów i przekonałem się że grają w jednej drużynie z mechanikami. Samochodów Suzuki to oni raczej w rękach wielu nie mieli i wolę by wiedzę i doświadczenie zdobywali niekoniecznie na moim aucie - dlatego widzieliśmy się po raz ostatni. Nadkładam drogi do Sta-Car i na razie nie żałuję. |
Autor: | Megamiki [ 10-01-2009, 16:43 ] |
Tytuł: | |
ocena : 0/10 nigdy wiecej !! to jest odzial (mechaniczny) z wielickiej (japan motors ,kraków) samochod mial miec zamontowany hak holowniczy , belki dachowe +uchwyty na narty. wszystko bylo zaplacone wczesniej zamonowanie haka mialo twac 3-4 godziny wiec wrocilem do domu po 4,5 godzinach pan do mnie zadzwonil ze mozna przyjechac odebrac auto -przyjechalem i ... czekalem jescze 3 godziny na odbior auta , az zrobili poszedlem zobaczyc na chale i proboje odpalic auto a tu ... "spece" rozladowali akumulator (chyba porobil za duzo zwarc) . nie uslyszalem nawet slowa przepraszam ! 0 -szacunku dla klienta tu mozna by powiedziec(mamy cie w du..e)! bede jescze pisal skarge do smp 0 - rekompesanty jakiegos bonusu chociaz od picu !! --------------- do pracownikow Panowie komuna sie juz skonczyla ! tak sie nie trakuje klienta!! |
Autor: | pronet [ 19-01-2009, 19:36 ] |
Tytuł: | |
dużo niestety tylko złego o tym warsztacie słyszałem - odradzam! --------------- Nawigacja Nokia 500 - AutoMapa Europa (5.1) Felgi AEZ Felgi aluminiowe AEZ Mita, rozmiar: 8x18, rozstaw: 5x100, ET: 32, kolor: chrom |
Autor: | Kitza [ 19-01-2009, 20:11 ] |
Tytuł: | |
pronet pisze: dużo niestety tylko złego o tym warsztacie słyszałem - odradzam!
Twoja opinia miała by rację bytu gdybyś napisał to na podstawie własnych doświadczeń, a nie tego co słyszałeś. Przed zakupem Swifta słyszałem, że Japończyki to kiepskie auta są, a Suzuki w szczególności. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |