Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
wagon r z 2001r https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=33&t=6211 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | zbytre [ 06-05-2010, 19:50 ] |
Tytuł: | wagon r z 2001r |
witam serdecznie wszystkich użytkowników suzuki i klubowiczów. -jestem nowym członkiem na forum i od niedawna użytkownikiem Wagon R+ 1.3 MM/76kMz 2001r+Lpg Landirenzo montowany przez salon "Durczok" -srebrny 135tys.km Po zimie mam problem z hamulcem ręcznym /prawy - linka nie wraca. usiłowałem zdjąć bęben z tego koła i tu problem -nie chce zejść!. bęben mocowany śrubą na piaście...ponoć M18 na klucz 30 /do tzw."zabijania"/ jak całkowicie zdjąć bęben by czegoś nie uszkodzić? opukałem młotkiem jest luźny ale coś go trzyma,czy on schodzi wraz z łożyskiem? czy szpilki koła zą nabite na bęben" i schodzą wraz z nim? proszę o podpowiedź . pozdrawiam zbyszek ![]() |
Autor: | asche [ 07-05-2010, 11:06 ] |
Tytuł: | |
Miałem tak samo, też Wagonik z 2001 roku. Szczęki tak zablokowały bęben, że trudno go było ściągnąć. Po ok. godzinie walki młotkiem i łyżką zszedł. Hamulce wymagają zakonserwowania przynajmniej raz do roku, a będą długo służyły. |
Autor: | zbytre [ 08-05-2010, 19:42 ] |
Tytuł: | |
dzięki...powalczę 2 rundę. ktoś mi też sugerował,że ręczny opadł i rozsunął szczęki na maxa. ponoć powinien być z tyłu otworek by np. drutem cofnąć rozpierak ręcznego? ...zobaczymy i to . pozdrawiam |
Autor: | BaMa [ 13-05-2010, 02:12 ] |
Tytuł: | |
Widziałem jak doświadczony mechanik pomógł sobie kawałkiem deski ![]() Nie baw też się w wbijanie szpilki do środka bębna bo przez otwór po szpilce będziesz się bawił z 2h z samoregulatorem, który i tak jest pewnie zaparzony. Jak wspomniał przedmówca, raz do roku ściągaj bębny w celu konserwacji i nie będzie problemów. |
Autor: | zbytre [ 28-06-2010, 22:02 ] |
Tytuł: | zdejmowanie bębnów |
witam. bębny zdjęte. Tak jak sugerowaliście, przyczyną było zapieczony mech ręcznego plus jeden z tłoczków cylinderka. rant był ale niewielki...ok. 0,5 -1mm. zeszlifowałem rant wyczyściłem wszystko,nasmarowałem ręczny,przetarłem okładziny papierem ściernym i bęben wszedł jak w "masełko" i powtórnie również zszedł bez tarcia. drugą stronę zrobiłem podobnie pomalowałem z zewnątrz bębny i jest ok. jedyny minus to nakrętki na piastę. Trzeba mieć nowe...bo zaklepanie jej jest jednorazowe./gdzie takowe można kupić?/ dzieki za poradę. pozdrawiam |
Autor: | asche [ 05-07-2010, 13:04 ] |
Tytuł: | |
W ASO Opla |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |