Właśnie posłuchałem znajomego i wlałem Elfmatika G3.
Coś tam na mechanice się znam, (z automatami średnio, jednego udało mi się rozebrać i złożyć) i tak na logikę zazwyczaj jak kończył
się konwerter np to problemy pojawiały się przy gorącej skrzyni, a tutaj problem jest dokładnie na odwrót.
Zastanawiam się jeszcze czy nie byłoby rozsądnym rozebranie płyty selenoidów, bo tam są dodatkowe 4 filterki, a skrzynia od
nowości nie była rozbierana, (przebieg 160.000 km). Dziwnę ale w serwisówce podają wymianę oleju po 160.000 km i to bez
wymiany filtra oleju :-).
Dziś rano było -2 u mnie, odpaliłem samochód, poczekałem aż obroty spadną do 1,100 obr/min, delikatnie przejechałem 500 m,
oczywiście zmiana biegu z 1 na 2 z wyczuciem :-) i w drogę. Po przejechaniu 1 km (temp. płynu 90 stopni) autko chodzi pięknie
zmiana biegów praktycznie nie wyczuwalna.
Pozdrawiam Marcin
|