Proponowałbym najpierw sprawdzić połączenia /ew.oczyścić-naprawić/ czujników ABS i poczytać, co na to instrukcja fabryczna.
Kolejny etap /jeśli czyszczenie nie pomoże/ to odczytanie kodu błędu, wyświetlanego w czasie zapalenia kontrolki i sprawdzenie wskazanej przyczyny. Nie rób tego w punkcie bez oprogramowania Suzuki, bo pokaże Ci najczęściej błąd ABS bez konkretnego wskazania - szkoda więc kasy
Nie wiem, jak w Wagoniku ale czasem samo wykasowanie zgromadzonych w czasie lat eksploatacji błędów sterownika potrafi pomóc
Wykasowanie błędów możesz przeprowadzić sam wg:
Cytuj:
W celu wykasowania z pamięci bez pomocy czytnika kodów należy odłączyć ujemny biegun akumulatora, na co najmniej 30 sekund odłączenie akumulatora powoduje utratę wszystkich wartości adaptacyjnych i ponowna nauka wymaga uruchomienia zimnego silnika oraz jazdy z różnymi prędkościami przez 20-30 minut oraz pozostawienia go na biegu jałowym przez 10 minut.