Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Problem po regeneracji pompy paliwa wysokiego ciśnienia https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=10755 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | naland [ 01-02-2013, 12:29 ] |
Tytuł: | Problem po regeneracji pompy paliwa wysokiego ciśnienia |
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z moim suzuki ignis ddis 2004 r. Rozciekła mi się pompa paliwa wysokiego ciśnienia. Mechanik wymienił uszczelnienia, wymieniony był filtr paliwa, sprawdzony zawór regulujący. Niby wszystko jest w porządku, brak wycieków. Ale teraz podczas przyspieszania, czasami, nie zawsze, silnik ma taki moment zakrztuszenia się, zapala się lampka awarii, samochodzik z kluczem. Po podłączeniu do komputera wyświetlane są błędy P1191 (awaria regulatora ciśnienia paliwa, mechaniczny problem w sekcji wysokiego lub niskiego ciśnienia paliwa) oraz P1093 (wyciek- problem w obiegu paliwa niskiego ciśnienia). Przed awarią pompy wysokiego ciśnienia nic takiego się nie działo. Czy ktoś z szanownych forowiczów wie co to może być? |
Autor: | mrquad [ 01-02-2013, 19:31 ] |
Tytuł: | |
Po uszkodzeniu pompy wysokiego ciśnienia czyści się cały układ ( zdarza się, że trzeba tez wynieniać ), pytanie czy to było zrobione |
Autor: | naland [ 05-02-2013, 15:13 ] |
Tytuł: | |
mrquad pisze: Po uszkodzeniu pompy wysokiego ciśnienia czyści się cały układ ( zdarza się, że trzeba tez wynieniać ), pytanie czy to było zrobione
Nie wiem co dokładnie mechanik robił, napisz proszę co rozumiesz przez czyszczenei całego układu, to go spytam |
Autor: | mrquad [ 05-02-2013, 21:49 ] |
Tytuł: | |
Często o ile nie zawsze uszkodzenie pompy wysokiego ciśnienia prowadzi do powstania metalowych opiłków pozostających w całym układzie wtryskowym. Układ wymaga wyczyszczenia a często wymiany przewodów i wtrysków. Oczywiście nie jest to regułą, ale istnieje prawdopodobieństwo uszkodzeń, które ujawniają się w późniejszym terminie. Miałem podobny przypadek w Ivecu i właściwie sam zaniedbałem takie czyszczenie, po krótkim czasie dwa wtryski były uszkodzone |
Autor: | naland [ 07-02-2013, 17:53 ] |
Tytuł: | |
mrquad pisze: Często o ile nie zawsze uszkodzenie pompy wysokiego ciśnienia prowadzi do powstania metalowych opiłków pozostających w całym układzie wtryskowym. Układ wymaga wyczyszczenia a często wymiany przewodów i wtrysków. Oczywiście nie jest to regułą, ale istnieje prawdopodobieństwo uszkodzeń, które ujawniają się w późniejszym terminie. Miałem podobny przypadek w Ivecu i właściwie sam zaniedbałem takie czyszczenie, po krótkim czasie dwa wtryski były uszkodzone
No tak, ale pompa w moim ignis miała tylko wymienione uszczelki, mam nadzieję że żadnych opiłków tam nie ma, nie mniej dziękuję za sugestię i zwrócę mechanikowi uwagę, jestem już umówiony na naprawę gwaracyjną. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |