Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 27-06-2025, 00:35

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 01-02-2013, 12:29 
Offline

Rejestracja: 01-02-2013, 06:58
Posty: 3
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z moim suzuki ignis ddis 2004 r. Rozciekła mi się pompa paliwa wysokiego ciśnienia. Mechanik wymienił uszczelnienia, wymieniony był filtr paliwa, sprawdzony zawór regulujący. Niby wszystko jest w porządku, brak wycieków. Ale teraz podczas przyspieszania, czasami, nie zawsze, silnik ma taki moment zakrztuszenia się, zapala się lampka awarii, samochodzik z kluczem. Po podłączeniu do komputera wyświetlane są błędy P1191 (awaria regulatora ciśnienia paliwa, mechaniczny problem w sekcji wysokiego lub niskiego ciśnienia paliwa) oraz P1093 (wyciek- problem w obiegu paliwa niskiego ciśnienia). Przed awarią pompy wysokiego ciśnienia nic takiego się nie działo. Czy ktoś z szanownych forowiczów wie co to może być?


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-02-2013, 19:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
Po uszkodzeniu pompy wysokiego ciśnienia czyści się cały układ ( zdarza się, że trzeba tez wynieniać ), pytanie czy to było zrobione


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-02-2013, 15:13 
Offline

Rejestracja: 01-02-2013, 06:58
Posty: 3
mrquad pisze:
Po uszkodzeniu pompy wysokiego ciśnienia czyści się cały układ ( zdarza się, że trzeba tez wynieniać ), pytanie czy to było zrobione


Nie wiem co dokładnie mechanik robił, napisz proszę co rozumiesz przez czyszczenei całego układu, to go spytam


Na górę
 Tytuł:
Post: 05-02-2013, 21:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19-01-2007, 21:03
Posty: 533
Lokalizacja: OTWOCK/WARSZAWA
Często o ile nie zawsze uszkodzenie pompy wysokiego ciśnienia prowadzi do powstania metalowych opiłków pozostających w całym układzie wtryskowym. Układ wymaga wyczyszczenia a często wymiany przewodów i wtrysków. Oczywiście nie jest to regułą, ale istnieje prawdopodobieństwo uszkodzeń, które ujawniają się w późniejszym terminie. Miałem podobny przypadek w Ivecu i właściwie sam zaniedbałem takie czyszczenie, po krótkim czasie dwa wtryski były uszkodzone


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-02-2013, 17:53 
Offline

Rejestracja: 01-02-2013, 06:58
Posty: 3
mrquad pisze:
Często o ile nie zawsze uszkodzenie pompy wysokiego ciśnienia prowadzi do powstania metalowych opiłków pozostających w całym układzie wtryskowym. Układ wymaga wyczyszczenia a często wymiany przewodów i wtrysków. Oczywiście nie jest to regułą, ale istnieje prawdopodobieństwo uszkodzeń, które ujawniają się w późniejszym terminie. Miałem podobny przypadek w Ivecu i właściwie sam zaniedbałem takie czyszczenie, po krótkim czasie dwa wtryski były uszkodzone


No tak, ale pompa w moim ignis miała tylko wymienione uszczelki, mam nadzieję że żadnych opiłków tam nie ma, nie mniej dziękuję za sugestię i zwrócę mechanikowi uwagę, jestem już umówiony na naprawę gwaracyjną.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]