hunter3006 pisze:
Remote pisze:
Generalnie konkurencja odjechała w temacie bezpieczeństwa np. takie aktualne VW Polo ma :
94% za ochrone kierowcy i 80% za dzieci w aucie.
Polo to liga wyzej a nie konkurencja. W podobnej cenie to 60-konny UP! chodzil.

Aktualnie od VAG konkurowac moze sobie Fabia. Ale tu juz mamy niby to samo (platforma) i 9% mniej ochrony kierowcy - cena czyni cuda:
https://www.euroncap.com/en/results/skoda/fabia/44207Jestem pewien ze procenty swifta by sie znaczaco poprawily gdyby wrzucic w bagaznik worki cementu i dociagnac wage do poziomu fabii/polo zmniejszajac przeciazenie przy dzwonie z wozkiem.

Od kiedy Polo i Fabia to inna liga? Kompakty czy co? To ta sama liga - auta segmentu B... Na pewno nie mogą równać się bezawaryjnością. Japońce jak już coś zrobią to to jeździ latami

A na p[ewno designu nie robią. takie pojęcie w VW w ogól enie istnieje a w Skodzie coś słyszeli ale nie wiedza i tak o co chodzi
BTW. Zastanawiam się nad zmiana auta (Swift z 2018) na nowe autko i w tej cenie 80 tys alternatywą jest tylko Corsa i Clio także... raczej jak już to znowu Swift. Wkurza tylko ten gorszy silnik i durne systemy, których nie można na stałe dezaktywować...