| Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/  | 
|
| Swift 1,2 HYBRID 90 KM działanie baterii https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=107&t=20184  | 
	Strona 1 z 1 | 
| Autor: | Darinio [ 17-02-2021, 09:24 ] | 
| Tytuł: | Swift 1,2 HYBRID 90 KM działanie baterii | 
Bateria od pewnego czasu nie wspomaga silnika spalinowego, jest naładowana na 100% i strzałka nie pokazuje kierunku na koła przy ruszaniu. Wina mrozu, czy jak spadnie temperatura to przestaje do działać ? Wyłączam zawsze start/stop, ale wcześniej działało bez tego.  | 
	|
| Autor: | dawidk [ 17-02-2021, 09:47 ] | 
| Tytuł: | Re: Swift 1,2 HYBRID 90 KM działanie baterii | 
Dlaczego nie przeczytałeś instrukcji? Wyraźnie jest tam napisane, że aby działało wspomaganie przez ISG, a zatem stop/start, odpowiednia temperatura ISG (związana z temp. otoczenia) jest jednym z czynników decydujących o tym, czy całość zadziała. Czekaj, aż zrobi się cieplej i zacznie działać.  | 
	|
| Autor: | Align [ 31-07-2024, 12:39 ] | 
| Tytuł: | Re: Swift 1,2 HYBRID 90 KM działanie baterii | 
Awaryjne są te miękkie hybrydy ? Szukam Swifta i nie wiem czy bać się tego czy lepiej szukać bez hybrydy  | 
	|
| Autor: | hunter3006 [ 31-07-2024, 17:09 ] | 
| Tytuł: | Re: Swift 1,2 HYBRID 90 KM działanie baterii | 
To jest suzuki, silniki sa ostatnia rzecza o jaka sie martwisz przy zakupie. W tym dziale nie kojarze zeby komukolwiek cos sie stalo z silnikiem. Sprawdzaj za to czy dziala lub kiedy byla robiona klimatyzacja.  | 
	|
| Autor: | Align [ 31-07-2024, 19:54 ] | 
| Tytuł: | Re: Swift 1,2 HYBRID 90 KM działanie baterii | 
Miękka hybryda to nie silnik tylko eko osprzęt, akumulator, elektronika itd.  | 
	|
| Autor: | hunter3006 [ 31-07-2024, 21:43 ] | 
| Tytuł: | Re: Swift 1,2 HYBRID 90 KM działanie baterii | 
a nie-hybryda nie ma elektroniki, osprzetu lub eko rozwiazan? w 'hybrydzie' od suzuki dochodzi ci silnik elektryczny ktory robi tez za rozrusznik (i obstawiam ze jest od niego trwalszy) i ladowarke oraz bateria (to sie bedzie wieki degradowac bo elektronika pilnuje) jest to rozwiazanie dorzucone zeby UE bylo zadowolone i za bardzo nic nie daje (spalanie, osiagi, no moze klocki sie mniej zuzywaja) porownujac do lzejszej nie-hybrydy sam sobie odpowiedz czy ci to potrzebne skoro tak przebierasz (1.0T o ktorego rowniez pytasz tez sie nie psuje a wycofali bo w PL bieda i sie nie sprzedawal, za granica byl dostepny bez problemu)  | 
	|
| Autor: | swirusek231 [ 01-08-2024, 05:07 ] | 
| Tytuł: | Re: Swift 1,2 HYBRID 90 KM działanie baterii | 
hunter3006 pisze: a nie-hybryda nie ma elektroniki, osprzetu lub eko rozwiazan?  w 'hybrydzie' od suzuki dochodzi ci silnik elektryczny ktory robi tez za rozrusznik (i obstawiam ze jest od niego trwalszy) i ladowarke oraz bateria (to sie bedzie wieki degradowac bo elektronika pilnuje) jest to rozwiazanie dorzucone zeby UE bylo zadowolone i za bardzo nic nie daje (spalanie, osiagi, no moze klocki sie mniej zuzywaja) porownujac do lzejszej nie-hybrydy sam sobie odpowiedz czy ci to potrzebne skoro tak przebierasz (1.0T o ktorego rowniez pytasz tez sie nie psuje a wycofali bo w PL bieda i sie nie sprzedawal, za granica byl dostepny bez problemu) no nie do końca nic nie daje. Po pierwsze moment obrotowy masz dostepny dużo niżej , po drugie trochę to wpływa pozytywnie na zużycie paliwa. chociaz zużycie paliwa różnica jest liczona we flaszkach wódki 0,5 i 0,7  | 
	|
| Autor: | hunter3006 [ 01-08-2024, 09:35 ] | 
| Tytuł: | Re: Swift 1,2 HYBRID 90 KM działanie baterii | 
te 0.7 to z tabelki w kolorowej broszurce pdf namalowanej przez marketingowcow - w realu troszke inaczej testujacym wychodzilo  | 
	|
| Autor: | qwsazx [ 01-08-2024, 11:12 ] | 
| Tytuł: | Re: Swift 1,2 HYBRID 90 KM działanie baterii | 
swirusek231 pisze: no nie do końca nic nie daje. Po pierwsze moment obrotowy masz dostepny dużo niżej , po drugie trochę to wpływa pozytywnie na zużycie paliwa.  chociaz zużycie paliwa różnica jest liczona we flaszkach wódki 0,5 i 0,7  Dla silnika 90 KM i tej hybrydy w pierwszej wersji (nie wiem, czym się różnią, ale czymś tak) różnica nie występuje - tzn. po przejażdżce dwoma identycznymi egzemplarzami, jeden z hybrydą, drugi bez, nie odróżnisz, który jest który. No chyba że spojrzysz na odpowiedni ekran w zegarach Powiem może tak - jak najbardziej warto wziąć Swifta w wersji hybrydowej, ale nie z uwagi na samą hybrydę, ale na towarzyszący jej pakiet wyposażenia. Zaznaczam, że mowa o wersjach 90-konnych, nie wiem, czy w przypadku silnika 83 KM też zachodzi podobna zależność, czyli hybryda = auto wyposażone pod korek.  | 
	|
| Autor: | swirusek231 [ 07-08-2024, 09:05 ] | 
| Tytuł: | Re: Swift 1,2 HYBRID 90 KM działanie baterii | 
qwsazx pisze: swirusek231 pisze: no nie do końca nic nie daje. Po pierwsze moment obrotowy masz dostepny dużo niżej , po drugie trochę to wpływa pozytywnie na zużycie paliwa.  chociaz zużycie paliwa różnica jest liczona we flaszkach wódki 0,5 i 0,7  Dla silnika 90 KM i tej hybrydy w pierwszej wersji (nie wiem, czym się różnią, ale czymś tak) różnica nie występuje - tzn. po przejażdżce dwoma identycznymi egzemplarzami, jeden z hybrydą, drugi bez, nie odróżnisz, który jest który. No chyba że spojrzysz na odpowiedni ekran w zegarach Powiem może tak - jak najbardziej warto wziąć Swifta w wersji hybrydowej, ale nie z uwagi na samą hybrydę, ale na towarzyszący jej pakiet wyposażenia. Zaznaczam, że mowa o wersjach 90-konnych, nie wiem, czy w przypadku silnika 83 KM też zachodzi podobna zależność, czyli hybryda = auto wyposażone pod korek. w przypadku 90 km z mild i bez faktycznie nawetg z katalogu tabelek nie wynika większej różnicy. Moment jest na tym samym poziomie. Różnica jest między wersją 90 a 83 Km. W 83 masz go dostępne dużo niżej  | 
	|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/  | 
|