Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

zapytania/ prośba o pomoc
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=107&t=22598
Strona 2 z 2

Autor:  Kiler [ 23-01-2024, 20:51 ]
Tytuł:  Re: zapytania/ prośba o pomoc

Chodzi mi po odpaleniu na zimnym silniku czuc mocny zapach paliwa z rury w garażu czuc bardzo mocno

Autor:  qwsazx [ 24-01-2024, 10:35 ]
Tytuł:  Re: zapytania/ prośba o pomoc

swirusek231 pisze:
no mój to polift. I delikatnie czuc że lepiej ciągnie z dołu. Z reszta maksymalny momemnt dostepny jest dostepny w k12D przy 2800 i to czuć :)


Za to mocy jest mniej i to też czuć :)

Autor:  swirusek231 [ 24-01-2024, 15:08 ]
Tytuł:  Re: zapytania/ prośba o pomoc

qwsazx pisze:
swirusek231 pisze:
no mój to polift. I delikatnie czuc że lepiej ciągnie z dołu. Z reszta maksymalny momemnt dostepny jest dostepny w k12D przy 2800 i to czuć :)


Za to mocy jest mniej i to też czuć :)

za przeproszeniem różnicy 7 km nie odczujesz xD chyba że w kosiarce

Autor:  qwsazx [ 24-01-2024, 16:40 ]
Tytuł:  Re: zapytania/ prośba o pomoc

swirusek231 pisze:
za przeproszeniem różnicy 7 km nie odczujesz xD chyba że w kosiarce



To jest prawie 10% mocy i ponad 10% momentu obrotowego. To czuć i to do tego wyraźnie. K12D jest bardziej elastyczny i jeździ się nim lepiej przy niskich i średnich obrotach. Tego się nie da podważyć. Ale K12C zapewnia zauważalnie lepsze osiągi.

Autor:  swirusek231 [ 24-01-2024, 17:26 ]
Tytuł:  Re: zapytania/ prośba o pomoc

qwsazx pisze:
swirusek231 pisze:
za przeproszeniem różnicy 7 km nie odczujesz xD chyba że w kosiarce



To jest prawie 10% mocy i ponad 10% momentu obrotowego. To czuć i to do tego wyraźnie. K12D jest bardziej elastyczny i jeździ się nim lepiej przy niskich i średnich obrotach. Tego się nie da podważyć. Ale K12C zapewnia zauważalnie lepsze osiągi.

moment obrotowy masz ten sam. I nie do końca 10 %. A przez duzo niżej dostepny moment obrotowy nie czuc tego. Momentem przyspieszasz, ty w k12 C szukasz go pod czerwonym polem a u mnie w polowie zakresu obrotów

Autor:  qwsazx [ 25-01-2024, 09:28 ]
Tytuł:  Re: zapytania/ prośba o pomoc

swirusek231 pisze:
moment obrotowy masz ten sam. I nie do końca 10 %.


Ten sam? K12D ma 107 Nm, K12C 120 Nm. Od kiedy 107=120? Różnica jest większa niż 10%.

swirusek231 pisze:
Momentem przyspieszasz, ty w k12 C szukasz go pod czerwonym polem a u mnie w polowie zakresu obrotów


Moment czujesz jedynie pod tyłkiem, ale za osiągi auta odpowiada moc, a nie moment.

Autor:  Kiler [ 21-02-2024, 10:52 ]
Tytuł:  Re: zapytania/ prośba o pomoc

Witam wczoraj pierwszy raz umyłem mojego swifta i niestety nie mogłem odpalić , ale odpalił za drugim razem otworzyłem maske woda była pod maska na akumulatorze i skrzynce bezpiecznikowej, dzis zas umyłem auto woda zas na akumulatorze i skrzynce auto odpaliłem normalnie czy też tak macie ze swoim swiftem :(

Autor:  Atram [ 22-02-2024, 12:04 ]
Tytuł:  Re: zapytania/ prośba o pomoc Grand Vitara II 1,9 tdis

Przednie koło prawe -duży luz przegubu razem z obudową ( pionowy) na wejściu do przekładni, w czasie jazdy głośne buczenie, jak to rozebrać? szukam jakiś filmów jak You Toubie - niestety nie ma na tym modelu.

Autor:  Atram [ 22-02-2024, 12:06 ]
Tytuł:  Re: zapytania/ prośba o pomoc Grand Vitara II 1,9 tdis

Witam, może ktoś podpowie? co może być przyczyną, że w Suzuki Grand Vitara II 1,9 DDis Diesel brak hamulca nożnego (miękki pedał ).
zostały wymienione klocki hamulcowe na przodzie, szczęki hamulcowe z tyłu, pompa hamulcowa, układ hamulcowy został kilkakrotnie odpowietrzony wraz z systemem ABS. Jedynie serwo oraz rurka z zaworkiem od silnika do serwa nie została wymieniona na nowe. Pedał hamulca jest wysoki, twardy, po uruchomieniu silnika staje się miękki i leci na dół. dziękuję z góry.

Autor:  wjarzab [ 22-02-2024, 15:23 ]
Tytuł:  Re: zapytania/ prośba o pomoc Grand Vitara II 1,9 tdis

Atram pisze:
Witam, może ktoś podpowie? co może być przyczyną, że w Suzuki Grand Vitara II 1,9 DDis Diesel brak hamulca nożnego (miękki pedał ).
zostały wymienione klocki hamulcowe na przodzie, szczęki hamulcowe z tyłu, pompa hamulcowa, układ hamulcowy został kilkakrotnie odpowietrzony wraz z systemem ABS. Jedynie serwo oraz rurka z zaworkiem od silnika do serwa nie została wymieniona na nowe. Pedał hamulca jest wysoki, twardy, po uruchomieniu silnika staje się miękki i leci na dół. dziękuję z góry.


to NIE jest podforum Vitary.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/