Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 28-03-2024, 17:35

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: 30-12-2019, 12:50 
Offline

Rejestracja: 28-12-2019, 10:01
Posty: 11
Suzuki: Swift
Mam mały problem z Android auto. Wszystko działa, nie mogę tylko opanować komend głosowych. Kiedy kliknę w ikonkę komend głosowych otrzymuję komunikat: "Kiedy będzie to bezpieczne kliknij powiadomienie, potem możesz korzystać z komend głosowych". Gdzie jest to tajemnicze powiadomienie? Jak uruchomić komendy głosowe?


Na górę
Post: 07-01-2020, 10:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09-01-2019, 10:30
Posty: 73
Suzuki: swift 1.2 dualjet'18
Wydaje mi się że trzeba zmienić coś w ustawianiach AA na telefonie.

_________________
czerwony swift 1.2 Premium Plus


Na górę
Post: 09-01-2020, 07:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-11-2019, 20:08
Posty: 10
Suzuki: Swift 2019
Musisz w ustawieniach asystenta google zezwolić na korzystanie. Z poziomu telefonu. Poszperaj, miałem to samo wczoraj.

_________________
Swift Premium Plus CVT (2019)


Na górę
Post: 17-02-2020, 09:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-02-2020, 10:25
Posty: 38
Lokalizacja: Wrocław
Suzuki: Swift Elegance
Cześć
mam pytanie do uzytkowników,czy telefon w moim przypadku motorola g7plus z czystym androidem może być powodem zrywania połaczenia android auto? wszystko się uruchamia ale po około minucie wyłącza sie na tablecie w samochodzie a aplikacja nadal pokazuje że jest połączona z autem.
Jakieś podpowiedzi? mam auto od 3 dni,brak instrukcji obsługi mają dosłać do konca lutego więc działam troszke po omacku.


Na górę
Post: 17-02-2020, 10:56 
Offline

Rejestracja: 21-08-2018, 20:14
Posty: 260
Miałem ten telefon swego czasu (luty-wrzesień 2019) i wtedy nie było żadnego problemu. Możliwości może być mnóstwo... Najpierw upewnij się, że telefon ma aktualną wersję oprogramowania i aktualną aplikację Android Auto. Reset do ustawień fabrycznych telefonu to ostateczność, ale może pomóc. Można by też wybrać się do ASO i zaktualizować stację, po jej stronie też może być problem. Jeśli żadna z tych opcji nie pomoże, trzeba będzie cierpliwie czekać na aktualizację którychś z "komponentów"...


Na górę
Post: 17-02-2020, 10:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-02-2020, 10:25
Posty: 38
Lokalizacja: Wrocław
Suzuki: Swift Elegance
dawidk pisze:
Miałem ten telefon swego czasu (luty-wrzesień 2019) i wtedy nie było żadnego problemu. Możliwości może być mnóstwo... Najpierw upewnij się, że telefon ma aktualną wersję oprogramowania i aktualną aplikację Android Auto. Reset do ustawień fabrycznych telefonu to ostateczność, ale może pomóc. Można by też wybrać się do ASO i zaktualizować stację, po jej stronie też może być problem. Jeśli żadna z tych opcji nie pomoże, trzeba będzie cierpliwie czekać na aktualizację którychś z "komponentów"...


A jaki jest najnowszy soft w tym momencie jesli chodzi o stacje?


Na górę
Post: 17-02-2020, 12:39 
Offline

Rejestracja: 21-08-2018, 20:14
Posty: 260
Oj tego nie wiem, może koledzy z forum podpowiedzą.


Na górę
Post: 17-02-2020, 20:31 
Offline

Rejestracja: 22-05-2017, 23:09
Posty: 100
Lokalizacja: Inowrocław
Suzuki: Swift 1.2
na g7plus działa wszystko jak należy chyba że coś namotali w najnowszych wersjach AA...

upewnij się że masz dobry kabel (gruby, firmowy) - przewód był u mnie problemem przy parowaniu w swifcie zaraz po zakupie i od tego bym zaczął (weź wszystkie kable jakie masz na chacie i idź testować)

co do apki to sciagasz najnowsze arm64 z tej stronki i tyle:
https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/

i tak raz na jakiś czas (najprawdopodobniej gdy bardzo będziesz nawigacji potrzebował) zaliczysz wtopę bo zmienili wersję na nowszą i będziesz musiał ściągać i instalować na nowo - warto sobie stronkę dodać 8)

a soft stacji to by musiał się jakiś pracownik ASO wypowiedzieć - są bardzo oszczędni w aktualizacjach i wgrywają nowszą tylko gdy są jakieś błędy...


Na górę
Post: 18-02-2020, 08:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-02-2020, 10:25
Posty: 38
Lokalizacja: Wrocław
Suzuki: Swift Elegance
Hunter 3006 wczoraj testowałem na Samsungu i działa w takim razie problem leży po stronie Motoroli. Próbowałem różnych kabli ,różnych wersji starszych najnowszych i cały czas to samo. Wsiadam podłączam telefon włącza się pięknie AA po minucie wywala z tableta,za chwilę znów łapie na parę sekund i koniec . Na telefonie działa apka a w aucie nie wyświetla. A może być przyczyną ze tam jest za małe napięcie w USB? I Motorola dlatego rozłącza ?


Na górę
Post: 18-02-2020, 18:39 
Offline

Rejestracja: 22-05-2017, 23:09
Posty: 100
Lokalizacja: Inowrocław
Suzuki: Swift 1.2
napięcie jest wystarczające chyba że masz coś zepsute (stacja/telefon)... jak próbowałeś wszystkiego to zostaje niestety kopanie się z ASO lub pożegnanie się z motorolką ;)

u mnie g7+, x4 i starsza x-force miały problemy w swifcie przy cienkich przewodach (serio, patrz na grubość) - wszystko działa poprawnie na 'droższych kabelkach z allegro' (bo wiadomo że wszystko jest made in china), aktualnie "aukey CB-CMD3"


Na górę
Post: 20-02-2020, 09:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06-02-2020, 10:25
Posty: 38
Lokalizacja: Wrocław
Suzuki: Swift Elegance
temat ogarnięty,przyczyną był kabel,po przetestowaniu piatego o zgrozo cienkiego ;) zaczeło hulać bez problemu :)
dzieki za porady !


Na górę
Post: 20-02-2020, 11:01 
Offline

Rejestracja: 21-08-2018, 20:14
Posty: 260
Dziwne to trochę. Zawsze myślałem, że jeżeli będzie wina kabla, to albo zadziała na dobre, albo w ogóle nie ruszy. Dobrze wiedzieć.


Na górę
Post: 20-02-2020, 11:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-01-2019, 22:18
Posty: 1569
Lokalizacja: Wieliczka
Suzuki: Swift+Vitara
Czasem kabel jest gruby, bo dużo plastiku nawalą. Ważne ile jest miedzi. Zastanawiałem się nad zrobieniem własnego kabla z dobrych przewodów i chyba to będzie dobre rozwiązanie.

_________________
ex Swift III 1.3 (2007) | Swift V 1.2 SHVS (2018) | Vitara 1.4T 4WD AT (2019)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]