Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Spotrowy Układ Wydechowy do Swift Sport https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=9140 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | sss [ 17-02-2012, 12:14 ] |
Tytuł: | Spotrowy Układ Wydechowy do Swift Sport |
Witam, Zastanawiam się nad zmianą końcowego tłumika seryjnego na sportowy ( przelotowy ) Gdzie można kupić taki dedykowany tłumik ? Czy dedykowane tłumiki mają atest lub homologację ? ![]() |
Autor: | gary [ 24-02-2012, 17:45 ] |
Tytuł: | |
Ja znalazłem cały wydech ![]() sam też chętnie bym zmienił ![]() ![]() |
Autor: | sss [ 26-02-2012, 10:40 ] |
Tytuł: | |
Cześć, dzięki bardzo ![]() Wszystko jest fajnie, tylko ta cena troszkę hmm wysoka? Szkoda, że Ulter nie robi dedykowanego. Pozdrawiam |
Autor: | gary [ 26-02-2012, 10:47 ] |
Tytuł: | |
no właśnie cena.. gdyby było taniej pewnie bym kupił ![]() ![]() |
Autor: | sss [ 26-02-2012, 10:48 ] |
Tytuł: | |
Jasne, jak coś znajdę ciekawego to napiszę ;D Jak Twoje sss? Jesteś zadowolony ? |
Autor: | gary [ 26-02-2012, 19:47 ] |
Tytuł: | |
Bardzo ![]() ![]() a jak sie twoj spisuje? jeszcze tak na marginesie, ostatnio spotkalem Pana tez w sss i mial zamontowany gaz. I co mnie bardzo zdziwilo jego sss byl szybszy. Jak to mozliwe? ![]() |
Autor: | Fighter193 [ 26-02-2012, 19:53 ] |
Tytuł: | |
gary pisze: mial zamontowany gaz. I co mnie bardzo zdziwilo jego sss byl szybszy. Jak to mozliwe?
![]() Może był w turbogazie ![]() ![]() Panowie mam w SSS sportowy przelotowy wydech (nie wiem co to za marka ![]() |
Autor: | gary [ 26-02-2012, 21:22 ] |
Tytuł: | |
gdzie zamontowales i jak to wychodzi finansowo ![]() |
Autor: | sss [ 26-02-2012, 21:37 ] |
Tytuł: | |
gary pisze: Bardzo
![]() ![]() a jak sie twoj spisuje? jeszcze tak na marginesie, ostatnio spotkalem Pana tez w sss i mial zamontowany gaz. I co mnie bardzo zdziwilo jego sss byl szybszy. Jak to mozliwe? ![]() jest możliwe, liczba oktan w LPG wynosi ponad 100. Jeśli "warsztat" instalujący instalację dobrze wszystko ustawi to efekty sam widziałeś ![]() Hmm W Yarisie TS zakładałem przelotowego Ultera i bardzo miło mruczał ;D Końcowy w sss jest troszkę inaczej zbudowany i dlatego z tyłu jest taki efekt. Mimo wszystko szukam nadal. Co do prędkości to jest znacznie szybciej - niestety sss bardzo prowokuje................... |
Autor: | Cooper [ 25-04-2012, 16:35 ] |
Tytuł: | |
gary pisze: jeszcze tak na marginesie, ostatnio spotkalem Pana tez w sss i mial zamontowany gaz. I co mnie bardzo zdziwilo jego sss byl szybszy. Jak to mozliwe?
![]() Zgadzam się z sss, jeżeli instalacja jest dobrze ustawiona to osiągi mogą się nawet poprawić. Natomiast są jeszcze trzy sprawy, jedna to masa nieresorowana i mam tu na myśli wagę twoich kół i śrub. Z reguły, choć nie zawsze, większe felgi maja większa masę i ma to bezpośredni wpływ na przyspieszanie. Jest to szczególnie widoczne w autach wolnossących z małym momentem obrotowym. Często większe felgi maja mniejsze ET (offset) i potrzebne są dłuższe śruby, które z pozoru nic nie ważą, lecz są to tylko pozory. Na dodatek w parze z większymi felgami idą szersze opony, co dodatkowo zwiększa opory toczenia i mamy następne straty. Oczywiście obie te sprawy będą zauważalne dopiero przy przekroczeniu danej prędkości. Ostatnia sprawa to stan i dotarcie silnika, każdy egzemplarz będzie się nieznacznie różnić. Podsumowując: wszystkie wymienione czynniki mogą działać jednocześnie powodując pewne różnice w osiągach. A co do wydechu to słyszał ktoś o przerobieniu seryjnego tłumika? Chodzi mi o rozcięcie puchy i pozbawieniu go elementów wyciszających takich jak "wata" itp. Najprościej mówiąc, czy ktoś próbował wybebeszyć swój tłumik? ![]() |
Autor: | sss [ 09-05-2012, 17:30 ] |
Tytuł: | |
i takie są fakty ![]() Co do "wybebeszenia" puszki to............... nie polecam. Taki zabieg zrobiłem w seicento i zakończyło się szybką wymianą na dedykowanego ultera sport by odebrać dowód rejestracyjny ![]() Jeśli się już tak bawić to warto pomyśleć o puszce zamiast cata ;oD Reasumując - nie polecam takiej zabawy, jeśli już to coś z atestem, by mieć papier. |
Autor: | lucaswizna [ 24-05-2012, 22:36 ] |
Tytuł: | |
Właśnie koledzy, podpowiedzcie co zrobić by pozostać przy seryjnym lecz zmodyfikowanym układzie? |
Autor: | gary [ 09-06-2012, 16:10 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Właśnie koledzy, podpowiedzcie co zrobić by pozostać przy seryjnym lecz zmodyfikowanym układzie?
dołączam się do pytania! |
Autor: | lucaswizna [ 12-06-2012, 23:06 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=zkQZrcJF ... re=related |
Autor: | gary [ 17-06-2012, 21:57 ] |
Tytuł: | |
milltek jest ok, ale kosztuje w Polsce do SSS 2600zł i więcej.. (dolaczam)* -SX4ever kolego widzę, że masz seryjne koła w kolorze białym. Jeśli mogę wiedzieć, ile zapłaciłeś za malowanie? ![]() Pozdro ![]() )* Dwa komentarze pod rząd, czyli coś o opcji "Zmień" |
Autor: | Cooper [ 20-06-2012, 19:59 ] |
Tytuł: | |
Pytanie nie do mnie, ale ja również przemalowałem felgi proszkowo na biało. Link do zdjęć na moim profilu. Już ponad dwa lata śmigam bez żadnych odprysków i problemów. ![]() Jesteś z Krakowa a wiec polecam: http://www.colorex.pl/grupa/grupa.php?width=1440&height=900 Za samo malowanie dałem 100zł od felgi w rozmiarze 17 cali na kolor biały (cena zależy od rozmiaru felgi i koloru na jaki ma zostać przemalowana). Oczywiście w cenę wliczone jest piaskowanie. Cena zależy również od tego czy oddajesz same felgi czy całe koła razem z oponami. Jeżeli razem z oponami to musisz pamiętać o dodatkowych niewielkich kosztach związanych z demontażem gum i późniejszym wyważeniem. |
Autor: | gary [ 24-06-2012, 09:29 ] |
Tytuł: | |
100zł za felgę to naprawdę fajna cena ![]() ![]() ![]() |
Autor: | sss [ 07-07-2012, 07:12 ] |
Tytuł: | |
gary pisze: gdzie zamontowales i jak to wychodzi finansowo
![]() Wracając do głównego tematu. Znalazłem stronę z układami wydechowymi. Oferta brzmi ciekawie. http://www.act-tuning.szcz.pl/ Tłumik poprzeczny z absorberem kosztuje 490 pln. ![]() Co Wy na to? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |