Witam ponownie,
Mój problem niestety się nie rozwiązał , wręcz przeciwnie.
Zaufany mechanik sprawdził samochód, myśląc, że to że kierownica ciężko chodzi może być przyczyna uszkodzonej maglownicy, więc rozłożył układ kierowniczy na części pierwsze i okazało się że maglownica jest nieuszkodzona. Do tego byłam u lakiernika, który sprawdził, że lakier jest oryginalny, wiec teoretycznie problem "bitego samochodu" znika.
Mechanik wymienił łożyska i zniknął opór przy skręcie w prawo.
Ale niestety kierowca dalej chodzi ciężko, niepłynnie, kiedy skręcam sama muszę powrócić kierownica na miejsce ..... Pomocy może ktoś mi pomoże.
Wiem, że najprawdopodobniej czeka mnie wizyta w serwisie, ale koszt który wtedy poniosę mnie przeraza, a czy oni pomiga?;(
Już nie wiem co tu robić.. chyba najbezpieczniej pozbyć się tego auta:(
