Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Czym tak naprawdę różni się... https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=3209 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Rodman [ 14-05-2008, 23:01 ] |
Tytuł: | Czym tak naprawdę różni się... |
konstrukcja silnika swifta 1.5 101 KM i 1.6 125 KM,czym te silniki się różnią ? dajcie znać jak wiecie bo ciekawy jestem. pozdrowienia Rodman |
Autor: | Rodman [ 15-05-2008, 15:06 ] |
Tytuł: | Re: Czym tak naprawdę różni się... |
Rodman pisze: konstrukcja silnika swifta 1.5 101 KM i 1.6 125 KM,czym te silniki się różnią ? dajcie znać jak wiecie bo ciekawy jestem.
pozdrowienia Rodman i jak tam Panie i Panowie nikt nic nie pomoże w temacie ? nikt nic niewie,jaka jest roznica w konstrukcji silnika 1.5 i 1.6 ?? Rodman |
Autor: | spoono [ 15-05-2008, 17:33 ] |
Tytuł: | |
Pojemnoscia sie roznia ![]() M15A z VVT i M16A z VVT ![]() przeciez to widać od razu ![]() chyba, ze chodzi Tobie o co innego, ale wtedy zle zadales pytanie ![]() |
Autor: | Rodman [ 15-05-2008, 21:00 ] |
Tytuł: | |
spoono pisze: Pojemnoscia sie roznia
![]() M15A z VVT i M16A z VVT ![]() przeciez to widać od razu ![]() chyba, ze chodzi Tobie o co innego, ale wtedy zle zadales pytanie ![]() chodzi mi konkretnie czy cięzko było by zrobic z 1.5 - 1.6 ? ![]() |
Autor: | Avalanche [ 15-05-2008, 21:08 ] |
Tytuł: | |
Hmm... odpowiedź spoono była na pewno bardzo pomocna ![]() Ja zapytam tylko dla jasności - po co miałby ktoś robić 1.6 z 1.5? |
Autor: | Rodman [ 15-05-2008, 21:20 ] |
Tytuł: | |
Avalanche pisze: Hmm... odpowiedź spoono była na pewno bardzo pomocna
![]() Ja zapytam tylko dla jasności - po co miałby ktoś robić 1.6 z 1.5? no pomocna byla strasznie ![]() ![]() |
Autor: | Hellsin [ 15-05-2008, 21:22 ] |
Tytuł: | |
Rodman pisze: chodzi mi konkretnie czy cięzko było by zrobic z 1.5 - 1.6 ?
![]() tzn z 1.5 zrobic SSS w przyszlosci ? - jesli tak to Adamov juz to przerabial, powiedzieli mu ze wymiana polowy auta ![]() |
Autor: | Rodman [ 15-05-2008, 21:28 ] |
Tytuł: | |
Hellsin pisze: Rodman pisze: chodzi mi konkretnie czy cięzko było by zrobic z 1.5 - 1.6 ? ![]() tzn z 1.5 zrobic SSS w przyszlosci ? - jesli tak to Adamov juz to przerabial, powiedzieli mu ze wymiana polowy auta ![]() nie rozumiem dlaczego to miala byc wymiana polowy auta,skoro w/g mnie te auta roznia sie tylko pojemnoscia a technologia ta sama |
Autor: | Hellsin [ 15-05-2008, 21:52 ] |
Tytuł: | |
Rodman pisze: nie rozumiem dlaczego to miala byc wymiana polowy auta,skoro w/g mnie te auta roznia sie tylko pojemnoscia a technologia ta sama
bebnami wyhamujesz go ? Dodatkowo inne piasty, chbya wieksze tarcze, inne polosie i tak leci kaberecik ... |
Autor: | Rodman [ 15-05-2008, 22:02 ] |
Tytuł: | |
Hellsin pisze: Rodman pisze: nie rozumiem dlaczego to miala byc wymiana polowy auta,skoro w/g mnie te auta roznia sie tylko pojemnoscia a technologia ta sama bebnami wyhamujesz go ? Dodatkowo inne piasty, chbya wieksze tarcze, inne polosie i tak leci kaberecik ... nie no,ale ja mowie o samym silniku,bo wiadomo ze do duzo wiekszej mocy trzeba dostosowac reszte parametrow samochodu,chodzi mi o samo podkrecenie mocy silnika 1.5 |
Autor: | spoono [ 15-05-2008, 22:40 ] |
Tytuł: | |
odpowiedz nie była pomocna bo pytanie było mało konkretne... M15A z VVT średnica/skok tłoka 78mm/78mm stopień kompresji 9,5:1 M16A z VVT średnica/skok tłoka 78mm/83mm stopień kompresji 11:1 ponadto: M16A ma kute tłoki, podobno odelżona i utwardzoną głowicę rozwiercanie tudzież zamiana głowicy w M15A tak by osiagnac 1.6 jest zupelnie bez sensu poza tym SSS (M16A), ma: utwardzone i obnizone zawieszenie lepsze hamulce (z tyłu tarczowe) krótszą skrzynię układ kierowniczy o innej charakterystyce i mnóstwo innych, fajnych bajerów w środku ![]() a moim skromnym zdaniem, jeżeli coś podkręcać, to tylko diesla ![]() |
Autor: | Hellsin [ 15-05-2008, 22:41 ] |
Tytuł: | |
Rodman pisze: nie no,ale ja mowie o samym silniku,bo wiadomo ze do duzo wiekszej mocy trzeba dostosowac reszte parametrow samochodu,chodzi mi o samo podkrecenie mocy silnika 1.5
1.6 z tego co wiem jest na seryjnych kutych tlokach, 1.5 nie mam pojecia. Ogolem podniesienie mocy o 24 KM to duuuuzy wydatek. przynaimniej 10 tysi ... tak sobie licza ... no i utrata gwarancji jesli robisz to w okresie gwarancyjnym |
Autor: | Rodman [ 15-05-2008, 23:19 ] |
Tytuł: | |
spoono pisze: odpowiedz nie była pomocna bo pytanie było mało konkretne...
M15A z VVT średnica/skok tłoka 78mm/78mm stopień kompresji 9,5:1 M16A z VVT średnica/skok tłoka 78mm/83mm stopień kompresji 11:1 ponadto: M16A ma kute tłoki, podobno odelżona i utwardzoną głowicę rozwiercanie tudzież zamiana głowicy w M15A tak by osiagnac 1.6 jest zupelnie bez sensu poza tym SSS (M16A), ma: utwardzone i obnizone zawieszenie lepsze hamulce (z tyłu tarczowe) krótszą skrzynię układ kierowniczy o innej charakterystyce i mnóstwo innych, fajnych bajerów w środku ![]() a moim skromnym zdaniem, jeżeli coś podkręcać, to tylko diesla ![]() z tym dieslem to mowisz powaznie czy żarcik ?? tak wlasnie myslalem wlasnie o wsadzaniu glowicy z 1.6,alemowisz ze to gra nie warta świeczki,musze zgłebić temat ![]() a jak nie wolnossacy to moze lepiej wtedy robic psssyt psssyt,czyli uturbienie,ktos to juz w Polsce w nowym suzuki swifcie robil,orientujecie się moze ? |
Autor: | spoono [ 15-05-2008, 23:26 ] |
Tytuł: | |
tak jak napisalem na PW, w dieslu z 75KM bez problemu zrobisz 97KM (na forum jest pimposh, ktory tak wlasnie zrobil) to jest silnik Fiata -Multijet, bardzo dobra konstrukcja ![]() jezeli chcialbys zmienic glowice, to tloki tez... ale bedziesz mial skrzynie z 1,5, ktora Ci zmuli taki silnik ![]() i bujane zawieszenie jak na taka moc ![]() nie wspominajac o hamulcach, ktore sa niestety jedna ze slabszych stron swifta |
Autor: | Rodman [ 15-05-2008, 23:35 ] |
Tytuł: | |
spoono pisze: tak jak napisalem na PW, w dieslu z 75KM bez problemu zrobisz 97KM (na forum jest pimposh, ktory tak wlasnie zrobil)
to jest silnik Fiata -Multijet, bardzo dobra konstrukcja ![]() jezeli chcialbys zmienic glowice, to tloki tez... ale bedziesz mial skrzynie z 1,5, ktora Ci zmuli taki silnik ![]() i bujane zawieszenie jak na taka moc ![]() nie wspominajac o hamulcach, ktore sa niestety jedna ze slabszych stron swifta no tak dieselek fajna opcja ,ale ciezko dostepna,w PL wogole niema w sprzedazy,a na rynku wtornym bardzo malo tego jest i w cięzkim do określenia stanie. Rodman |
Autor: | etom [ 15-05-2008, 23:45 ] |
Tytuł: | |
spoono pisze: jezeli chcialbys zmienic glowice, to tloki tez...
Jeszcze "naciagnac" ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |