Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Tuning silnika Swift Sport https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=3071 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Robek [ 12-04-2008, 22:07 ] |
Tytuł: | Tuning silnika Swift Sport |
Czy któryś z szanownych użytkowników swifta sport próbowal podnieść moc silnika, lub może coś ciekawego na ten temat wie. Noszę sie z zamiarem kupna tej małej zabawki, ale przydało by się troche więcej kucy |
Autor: | Hellsin [ 12-04-2008, 22:19 ] |
Tytuł: | Re: Tuning silnika Swift Sport |
najpierw to najlepiej go kupic, potem cos kombinowac. Wszystko takze zalezy od kasy jaka ktos posiada. |
Autor: | Avalanche [ 16-04-2008, 16:12 ] |
Tytuł: | |
Albo kupić taki świeżutki zestawik z Suzuki Sport: http://www.suzukisport.com/english/sale ... index.html ![]() |
Autor: | Hellsin [ 16-04-2008, 16:35 ] |
Tytuł: | |
czytal to ![]() *Application and model year which is shown on this list is based on Japan domestic market model. -There maybe a possibility of not able to be fitted on to overseas market models. Dodatkowo cena pewnie powala na kolana ... |
Autor: | Krzsyu [ 16-04-2008, 16:43 ] |
Tytuł: | |
Juz myslałem ze moze i do 1,3 by podpasowało ![]() |
Autor: | Avalanche [ 16-04-2008, 17:15 ] |
Tytuł: | |
Hellsin pisze: *Application and model year which is shown on this list is based on Japan domestic market model.
-There maybe a possibility of not able to be fitted on to overseas market models. A Swift Sport w Japonii ma inny silnik niż w Europie? ![]() |
Autor: | Hellsin [ 16-04-2008, 17:23 ] |
Tytuł: | |
wiesz nie pisali by tego, gdyby byli pewni ... to juz raczej poza tym pytanie do nich ![]() |
Autor: | artu [ 16-04-2008, 20:06 ] |
Tytuł: | |
Z innej beczki bylem dziś u Chojnackiego i powiedzial, że czip to tylko w anglii zrobią, a on poleca gt - czyli spasowanie silnika na top (jak do rajdów) - cena uslugi ok 3,2-3,3 k - przyrost mocy od 7 do 12 % |
Autor: | Cobra [ 16-04-2008, 22:04 ] |
Tytuł: | |
jak bym mial budzet xxx to bym nie cudowal, tylko kupil cos od razu mocnego i z potencjalem na wiecej. i tak czy inaczej do chojnackiego bym sie nie zblizal ![]() |
Autor: | artu [ 16-04-2008, 22:07 ] |
Tytuł: | |
A kogo polecacie w okolicach wawy ? |
Autor: | Hellsin [ 16-04-2008, 22:13 ] |
Tytuł: | |
PromotoR, VTG, COMPsport ( co prawda nie Wa-wa, ale takze dobra firma ) - te firmy i tak zaimuja sie czym chca, no chyba ze projekt jest ciekawy ![]() |
Autor: | Krzsyu [ 17-04-2008, 10:44 ] |
Tytuł: | |
Nie jestem z wawy, ale była a moze i jest taka firma Monster stodoła ![]() |
Autor: | Hellsin [ 17-04-2008, 17:12 ] |
Tytuł: | |
ja z takich warsztatow znam : http://www.ssgarage.pl/ - chlopaki robia na okraglo Hondy, ale sadze ze za Suzi tez by sie wzieli ![]() |
Autor: | dudek_2001 [ 17-04-2008, 19:40 ] |
Tytuł: | |
Ja również polecam chłopaków z SS robili moje poprzednie auto...Pełen profesjonalizm... |
Autor: | Krzsyu [ 18-04-2008, 12:45 ] |
Tytuł: | |
Znalazlem cos takiego pasuje chyba do 1,3 i 1,5 należało by doliczyc strojenie kompa i montaż. http://www.turbochargerupgradekits.com/product/TK01 |
Autor: | Hellsin [ 18-04-2008, 16:31 ] |
Tytuł: | |
tak jak piszesz raczej do 1.3/1.5 Dziwi mnie proponowany przyrost ... + 40 HP, a IC maly, oj maly ... ( przynaimniej taki sie wydaje ), ciekawe czy ten zestaw jest liczony ... |
Autor: | Krzsyu [ 19-04-2008, 14:26 ] |
Tytuł: | |
a co to znaczy "liczony" |
Autor: | Hellsin [ 19-04-2008, 17:20 ] |
Tytuł: | |
dobrany IC pod turbosprezarke, to samo orurowanie ( dlugosci rur, katy kolanek ) i itp. Dodatkowo nie zalozysz duzej turbosprezarki do malego silnika z takim IC, bo nie schlodzi wystarczajaco powietrza, co prawda mozna zastosowac natrysk na chlodnice, ale to dodatkowe koszta, kiedys mialem fajna ksiazke po angielsku na ten temat ... tam bylo wszystko wyjasnione ![]() Dodatkowo wiekszy IC moze powodowac wieksza "turbodziure", dlatego tak wazne jest liczenie ukladu pod dana turbosprezarke. |
Autor: | gelus [ 02-05-2008, 12:56 ] |
Tytuł: | Re: Tuning silnika Swift Sport |
Robek pisze: Czy któryś z szanownych użytkowników swifta sport próbowal podnieść moc silnika, lub może coś ciekawego na ten temat wie.
Noszę sie z zamiarem kupna tej małej zabawki, ale przydało by się troche więcej kucy W Warszawie zajmuje sie tym Grabowski. Rozmawiałem z nim i można włożyć turbinę. Przyrost mocy na początek 180 KM bo nie montowali jeszcze w Swiftach, a docelowo możliwość podkręcenia do 220 - 240 KM. Koszt: 10 tys. zł. Jeśli chodzi o tuning w ramach gwarancji to jedynie chyba chip, ale jakie koszty to nie mam pojęcia. |
Autor: | crai1 [ 15-07-2008, 15:32 ] |
Tytuł: | |
Hellsin pisze: Dodatkowo wiekszy IC moze powodowac wieksza "turbodziure", dlatego tak wazne jest liczenie ukladu pod dana turbosprezarke.
Troszke sie z kolega nie zgodze bo turbodziure powoduje turbosprezarka tzw. lag i zalezy to od wielkosci turbosprezarki i od tego jaki ta sprezarka ma tzw spool up - czyli jak szybko wkreca sie na obroty uzytkowe IC sluzy tylko i wylacznie do chlodzenia powietrza, ktore sprezarka zasysa - im wiekszy tym lepeiej - bo jest bardziej wydajne chlodzenie BTW niektore turbodiesle o malej mocy wogole nie maja IC - np Clio 1.5 Dci w wersji 60 KM |
Autor: | Avalanche [ 15-07-2008, 15:35 ] |
Tytuł: | |
crai1 pisze: Troszke sie z kolega nie zgodze bo turbodziure powoduje tzw. lag ...
A lag to nie turbodziura? ![]() |
Autor: | crai1 [ 15-07-2008, 16:58 ] |
Tytuł: | |
racja - tak to czasem wychodzi jak sie za szybko mysli i pisze skrotowo ![]() |
Autor: | Hellsin [ 15-07-2008, 17:02 ] |
Tytuł: | |
crai1 pisze: Troszke sie z kolega nie zgodze bo turbodziure powoduje turbosprezarka tzw. lag i zalezy to od wielkosci turbosprezarki i od tego jaki ta sprezarka ma tzw spool up - czyli jak szybko wkreca sie na obroty uzytkowe
IC sluzy tylko i wylacznie do chlodzenia powietrza, ktore sprezarka zasysa - im wiekszy tym lepeiej - bo jest bardziej wydajne chlodzenie BTW niektore turbodiesle o malej mocy wogole nie maja IC - np Clio 1.5 Dci w wersji 60 KM no i to jest wlasnie wyrywanie z kontekstu ... przeczytaj calosc, oraz zobacz czego sie tyczy ... |
Autor: | Hellsin [ 15-07-2008, 17:31 ] |
Tytuł: | |
no to sobie pomysl o duzym IC i malej turbinie ... albo na odwrot maly ic a duza turbina ... w obu przypadkach bedzie blad konstrukcyjny ... bo tak jak pisalem wczesniej wszystko powinno sie wyliczac ... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |