Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Nietypowe, rzadkie i limitowane wersje Swifta https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=236 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Avalanche [ 05-08-2006, 10:45 ] |
Tytuł: | Nietypowe, rzadkie i limitowane wersje Swifta |
Witajcie Panie i Panowie, jako były posiadacz pięknego Swifta (1994, mejd in dżapan ![]() Ostatnio w necie trafiłem na zdjęcie Swifta, na oko 1990-92, na którego tylnej klapie widniało: 4WD 1.3 GT-i czyli połączenie GTI (101 KM) z napędem na 4 koła. Całość w budzie 3d. Foto: ![]() Więcej: http://www.stedix.com/swiftgti/gallery8.html Aktualizacja: Podobno to limitowana wersja z 1990 roku (Cultus GTi 4WD) wykonana w 300 sztukach na rynek japoński. Stały napęd 4WD z rodziałem 60/40%, silnik G13B, ospojlerowanie i wyposażenie typowe dla Cultusa GTi. I druga ciekawostka (z Allegro): Swift z dwustopniową klimatyzacją manualną i fabrycznymi spryskiwaczami reflektorów. Poza tym podgrzewane fotele przednie. Wersja skandynawska. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1421173 |
Autor: | Avalanche [ 07-08-2006, 15:18 ] |
Tytuł: | Cabrio |
Może nietypowe to nie jest, bo trochę naprodukowali, ale wciąż rodzynek na rynku ![]() ![]() |
Autor: | TSRALLY [ 14-08-2006, 07:42 ] |
Tytuł: | |
w Japonii dostępne będą 2 nowe leimitowane wersje 1.3 XE Style i 1.3 XG Limited II , szczegoly ponizej http://www.nihoncarandbike.com/news-294 ... arket.html glowne zmiany to inne radio, panel sterowania klimą (automatyczna z wyswietlaczem) i pare pierdół, alusy, 2 kolorowa tapicerka i deska rozdzielcza |
Autor: | pimposh [ 16-08-2006, 08:09 ] |
Tytuł: | |
mniam ![]() |
Autor: | Avalanche [ 21-08-2006, 13:28 ] |
Tytuł: | Swift Mk.V nadal żyje ;-) |
Swift Mk. V w Indiach - nazywa się Esteem (jak Baleno w USA): ![]() |
Autor: | Avalanche [ 22-08-2006, 15:52 ] |
Tytuł: | Swift skrzydlak |
W Szwajcarii można nabyć specjalną edycję Swifta Mk. VI "SWISS EDITION": z podnoszonymi drzwiami :shock: http://www.suzukiautomobile.ch/fileadmi ... ges/15.jpg Ekstrasy (po niemiecku, niestety): - Flügeltüren - 17"-Zoll-Räder - Sportauspufftopf - Tieferlegungsatz - Frontschürze - Seitenschürze - Heckschürze - Dachspoiler - Teppichsatz Deluxe - Scheibentönung - Leder-/Alcantara-Intérieur Cena: 32,990 EUR |
Autor: | Avalanche [ 09-07-2007, 22:37 ] |
Tytuł: | |
A mało brakowało i SWIFT Mk. V wyglądałby tak: ![]() |
Autor: | JaRon [ 10-07-2007, 00:07 ] |
Tytuł: | |
Avalanche pisze: A mało brakowało i SWIFT Mk. V wyglądałby tak:
Może b.funkcjonalny?? Ale mnie się bardziej mój podoba ![]() Pozdrawiam ![]() |
Autor: | Hellsin [ 10-07-2007, 12:52 ] |
Tytuł: | |
JaRon pisze: Avalanche pisze: A mało brakowało i SWIFT Mk. V wyglądałby tak: Może b.funkcjonalny?? Ale mnie się bardziej mój podoba ![]() Pozdrawiam ![]() przeciez Ty masz MK VI ![]() MKV byly produkowane od 2000 do 2003 To co jest na fotkach nie wiadomo czemu przypomina mi Ignisa troche ![]() ![]() |
Autor: | Avalanche [ 10-07-2007, 13:28 ] |
Tytuł: | |
Tak, to Ignis I, czyli Swift Mk V (w Japonii, Australii i Oceanii). Produkowany w latach 2000 - 2003 jako następca Swifta. Szkoda, że zamiast węgierskiego Swifta nie wprowadzili Ignisa I pod nazwą Swift do Europy. http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Ignis |
Autor: | JaRon [ 10-07-2007, 17:19 ] |
Tytuł: | |
Hellsin pisze: .
przeciez Ty masz MK VI ![]() MKV byly produkowane od 2000 do 2003 Masz rację ![]() Dzięki za "sprowadzenie na ziemię" ![]() A co do "mojego" i tak zdania nie zmienię ![]() Pozdrawiam ![]() |
Autor: | Avalanche [ 10-07-2007, 19:37 ] |
Tytuł: | |
Mnie się też bardziej Twój podoba ![]() Chodziło mi o to, że w EU Suzuki trochę przyspało, klepiąc poprzedniego Swifta o jakieś 5 lat za długo, jak mieli godnego następcę IMO. Nawet wersja Sport przecież powstała (105 KM) i 3d był, i 4WD... Może dzięki temu więcej Ignisa II by sprzedali po 2004 roku. |
Autor: | Hellsin [ 10-07-2007, 20:01 ] |
Tytuł: | |
Avalanche pisze: Mnie się też bardziej Twój podoba
![]() Chodziło mi o to, że w EU Suzuki trochę przyspało, klepiąc poprzedniego Swifta o jakieś 5 lat za długo, jak mieli godnego następcę IMO. Nawet wersja Sport przecież powstała (105 KM) i 3d był, i 4WD... Może dzięki temu więcej Ignisa II by sprzedali po 2004 roku. Mowisz ze MKIV i MKV niepotrzebnie klepali ? Powiem Ci jedno zycze nowemu swiftowi tylu sprzedanych egzemplarzy ile sprzedalo sie starego ![]() Jedyny minus to ze w MK IV nie wprowadzili juz 16V tylko nadal klepali 8V. Pozatym jest to trwala, solidna konstrukcja. |
Autor: | Hellsin [ 10-07-2007, 21:09 ] |
Tytuł: | |
Avalanche pisze: Ja też mu życzę ![]() Jeżeli chodzi o PL, to już pewnie przebił co najmniej trzy kolejne Mk poprzedniego ![]() ![]() no raczej nie - od MK III do MK V troche tego w PL sie sprzedalo. Avalanche pisze: Miałem Swifta, takiego jak tu, tylko bez tych esów-floresów na boku: napewno takiego ? - to jest skandynawska wersja z tego co pamietam MK III Avalanche pisze: i było to niezawodne, ekonomiczne, sympatyczne, zaskakująco zrywne, poręczne, pakowne i fajne auto.
Ale to, co zrobili Węgrzy z nim po 1996 roku to [kaszle]... ![]() To samo z MK IV i MK V, Wegrzy tylko dodali troche wyposazenia i zrobi maly facelift przodu 2 razy. Co do silnika 1.3 16V to byl wkladany od 2000 roku - powinien byc wczesniej wkladany moim zdaniem |
Autor: | Avalanche [ 11-07-2007, 06:24 ] |
Tytuł: | |
Mój Swift miał takie same lampy, zderzaki i kołpaki jak ten na zdjęciu (no i kolor). W mojej wersji, oznaczonej w papierach jako GL Plus zderzaki i lusterka były lakierowane, miał też listwy boczne i zegarek elektroniczny, dźwiękową sygnalizację pozostawionych świateł i niedomkniętych drzwi i wysuwany uchwyt na 2 napoje. Za to elektryczna regulacja wys. świateł chyba była we wszystkich wersjach. Co do silnika G13BB w Swifcie, to w PL w sprzedaży pojawił się albo jesienią 2001, albo wiosną 2002. Jeżeli chodzi o węgierskie wersje, to słyszałem za dużo narzekań na wykonanie, awaryjność i korozję, żeby uznać, że produkcja z końcówki żywota była równie udana, jak wcześniej. Oczywiście z nowym S jest o wiele lepiej. |
Autor: | Hellsin [ 11-07-2007, 17:35 ] |
Tytuł: | |
Avalanche pisze: Co do silnika G13BB w Swifcie, to w PL w sprzedaży pojawił się albo jesienią 2001, albo wiosną 2002. nie mogl byc bo w 2000 go wprowadzili. MK V nie bylo w 8V ![]() Avalanche pisze: Jeżeli chodzi o węgierskie wersje, to słyszałem za dużo narzekań na wykonanie, awaryjność i korozję, żeby uznać, że produkcja z końcówki żywota była równie udana, jak wcześniej.
Oczywiście z nowym S jest o wiele lepiej. Wykonanie - nie narzekam ![]() Awaryjnosc - posypaly sie tylko drazki kierownicze jak na razie tylko ![]() Korozja - tlumik koncowy i tyle ![]() Nowy S to jeszcze musi poczekac i torche nim userzy musza pojezdzic aby uzyskal takie miano - na razie sa felery z hamulcami , oraz wycieraczkami |
Autor: | Avalanche [ 11-07-2007, 20:21 ] |
Tytuł: | |
Wiem, że G13BB wszedł do Swifta w 2000 r. Mówię o tym, że w Polsce pojawił się w 2001 ![]() I jestem w stanie się założyć o skrzynkę piwa, więc proszę mnie tu nie mięszać ![]() |
Autor: | Hellsin [ 11-07-2007, 23:48 ] |
Tytuł: | |
Avalanche pisze: Wiem, że G13BB wszedł do Swifta w 2000 r. Mówię o tym, że w Polsce pojawił się w 2001
![]() I jestem w stanie się założyć o skrzynkę piwa, więc proszę mnie tu nie mięszać ![]() pojawily sie w 2000 roku w PL, przynaimniej z tego co pamietam tak u mnie w miescie bylo bo pozniej bylo plute ze mozna bylo jeszcze poczekac a byl by 16V ![]() |
Autor: | Avalanche [ 12-07-2007, 05:41 ] |
Tytuł: | |
Zakład? ![]() |
Autor: | Hellsin [ 12-07-2007, 09:35 ] |
Tytuł: | |
Avalanche pisze: Zakład?
![]() Ty mi sie tu nie zakladuj tylko potwierdz swoje informacje ![]() ![]() |
Autor: | Avalanche [ 12-07-2007, 10:19 ] |
Tytuł: | |
W sierpniu 2000 sprzedawałem Swifta i byłem w salonie S w Poznaniu pytając o ofertę na jesień. Była kiepska, węgierskie Swifty miały silniki 1.0 i 1.3 8V. Baleno było drogie. W internecie czytałem o wprowadzeniu G13BB do Swifta i zapytałem o to sprzedawcę, a ten zrobił wielkie oczy. Znajomy, za moją namową, chciał kupić taką wersję dla żony, ale do końca roku nie pojawiła się w salonach (P, Bydgoszcz, Toruń). W marcu 2001 GIEŁDA SAMOCHODOWA napisała o wprowadzeniu do sprzedaży Swifta z lekkim face-liftingiem (atrapa, zderzak, fotele sportowe i silnik 85 KM 16V). ======================= Z ostatniej chwili: Znalazłem artykuł!! ![]() http://www.admoto.pl/pub/art.asp?g=GS&n ... 2D30%2Exml |
Autor: | krzysiekk [ 20-07-2007, 10:26 ] |
Tytuł: | |
wiem że to już nie aktualne ale w kwestii tego swifta GTI 4WD z pierwszego posta to o ile sie nie myle jest to Cultus. Wychodziły takie na rynek japoński a silnik G13B mial moc 111KM (europejskie 101KM) i różnił sie m.in kolektorami, wałkami rozrządu i tłokami... Słyszałem jeszcze że wersja 4x4 była sporo wolniejsza bo jednak mocy bylo troche za mało jak na 4 kółka ![]() pzdr |
Autor: | ziomalzw [ 14-01-2008, 14:09 ] |
Tytuł: | |
Witam Wszystkich, Nie wiem czy to jakiś rodzynek, ale mam siwft-cika mk3 z 1995r w całkiem fajnej wersji: pełna elektryka (tzn.szybki, lustereczka i światła) 2stopniowa klima podgrzewane fotele przednie I żeby nie krakać wszystko działe super ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Hellsin [ 14-01-2008, 14:21 ] |
Tytuł: | |
pewnie wersja GS na skandynawie, jeszcze powinienes miec spryskiwacze reflektorow z tego co pamietam i inne zderzaki, albo jest to wersja na rynek niemiecki ![]() |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |