| Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
| Nietypowe, rzadkie i limitowane wersje Swifta https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=236 |
Strona 1 z 3 |
| Autor: | Avalanche [ 05-08-2006, 10:45 ] |
| Tytuł: | Nietypowe, rzadkie i limitowane wersje Swifta |
Witajcie Panie i Panowie, jako były posiadacz pięknego Swifta (1994, mejd in dżapan Ostatnio w necie trafiłem na zdjęcie Swifta, na oko 1990-92, na którego tylnej klapie widniało: 4WD 1.3 GT-i czyli połączenie GTI (101 KM) z napędem na 4 koła. Całość w budzie 3d. Foto:
Więcej: http://www.stedix.com/swiftgti/gallery8.html Aktualizacja: Podobno to limitowana wersja z 1990 roku (Cultus GTi 4WD) wykonana w 300 sztukach na rynek japoński. Stały napęd 4WD z rodziałem 60/40%, silnik G13B, ospojlerowanie i wyposażenie typowe dla Cultusa GTi. I druga ciekawostka (z Allegro): Swift z dwustopniową klimatyzacją manualną i fabrycznymi spryskiwaczami reflektorów. Poza tym podgrzewane fotele przednie. Wersja skandynawska. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1421173 |
|
| Autor: | Avalanche [ 07-08-2006, 15:18 ] |
| Tytuł: | Cabrio |
Może nietypowe to nie jest, bo trochę naprodukowali, ale wciąż rodzynek na rynku
|
|
| Autor: | TSRALLY [ 14-08-2006, 07:42 ] |
| Tytuł: | |
w Japonii dostępne będą 2 nowe leimitowane wersje 1.3 XE Style i 1.3 XG Limited II , szczegoly ponizej http://www.nihoncarandbike.com/news-294 ... arket.html glowne zmiany to inne radio, panel sterowania klimą (automatyczna z wyswietlaczem) i pare pierdół, alusy, 2 kolorowa tapicerka i deska rozdzielcza |
|
| Autor: | pimposh [ 16-08-2006, 08:09 ] |
| Tytuł: | |
mniam |
|
| Autor: | Avalanche [ 21-08-2006, 13:28 ] |
| Tytuł: | Swift Mk.V nadal żyje ;-) |
Swift Mk. V w Indiach - nazywa się Esteem (jak Baleno w USA):
|
|
| Autor: | Avalanche [ 22-08-2006, 15:52 ] |
| Tytuł: | Swift skrzydlak |
W Szwajcarii można nabyć specjalną edycję Swifta Mk. VI "SWISS EDITION": z podnoszonymi drzwiami :shock: http://www.suzukiautomobile.ch/fileadmi ... ges/15.jpg Ekstrasy (po niemiecku, niestety): - Flügeltüren - 17"-Zoll-Räder - Sportauspufftopf - Tieferlegungsatz - Frontschürze - Seitenschürze - Heckschürze - Dachspoiler - Teppichsatz Deluxe - Scheibentönung - Leder-/Alcantara-Intérieur Cena: 32,990 EUR |
|
| Autor: | Avalanche [ 09-07-2007, 22:37 ] |
| Tytuł: | |
A mało brakowało i SWIFT Mk. V wyglądałby tak:
|
|
| Autor: | JaRon [ 10-07-2007, 00:07 ] |
| Tytuł: | |
Avalanche pisze: A mało brakowało i SWIFT Mk. V wyglądałby tak:
Może b.funkcjonalny?? Ale mnie się bardziej mój podoba Pozdrawiam |
|
| Autor: | Hellsin [ 10-07-2007, 12:52 ] |
| Tytuł: | |
JaRon pisze: Avalanche pisze: A mało brakowało i SWIFT Mk. V wyglądałby tak: Może b.funkcjonalny?? Ale mnie się bardziej mój podoba Pozdrawiam przeciez Ty masz MK VI MKV byly produkowane od 2000 do 2003 To co jest na fotkach nie wiadomo czemu przypomina mi Ignisa troche |
|
| Autor: | Avalanche [ 10-07-2007, 13:28 ] |
| Tytuł: | |
Tak, to Ignis I, czyli Swift Mk V (w Japonii, Australii i Oceanii). Produkowany w latach 2000 - 2003 jako następca Swifta. Szkoda, że zamiast węgierskiego Swifta nie wprowadzili Ignisa I pod nazwą Swift do Europy. http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Ignis |
|
| Autor: | JaRon [ 10-07-2007, 17:19 ] |
| Tytuł: | |
Hellsin pisze: .
przeciez Ty masz MK VI MKV byly produkowane od 2000 do 2003 Masz rację Dzięki za "sprowadzenie na ziemię" A co do "mojego" i tak zdania nie zmienię Pozdrawiam |
|
| Autor: | Avalanche [ 10-07-2007, 19:37 ] |
| Tytuł: | |
Mnie się też bardziej Twój podoba Chodziło mi o to, że w EU Suzuki trochę przyspało, klepiąc poprzedniego Swifta o jakieś 5 lat za długo, jak mieli godnego następcę IMO. Nawet wersja Sport przecież powstała (105 KM) i 3d był, i 4WD... Może dzięki temu więcej Ignisa II by sprzedali po 2004 roku. |
|
| Autor: | Hellsin [ 10-07-2007, 20:01 ] |
| Tytuł: | |
Avalanche pisze: Mnie się też bardziej Twój podoba
Chodziło mi o to, że w EU Suzuki trochę przyspało, klepiąc poprzedniego Swifta o jakieś 5 lat za długo, jak mieli godnego następcę IMO. Nawet wersja Sport przecież powstała (105 KM) i 3d był, i 4WD... Może dzięki temu więcej Ignisa II by sprzedali po 2004 roku. Mowisz ze MKIV i MKV niepotrzebnie klepali ? Powiem Ci jedno zycze nowemu swiftowi tylu sprzedanych egzemplarzy ile sprzedalo sie starego Jedyny minus to ze w MK IV nie wprowadzili juz 16V tylko nadal klepali 8V. Pozatym jest to trwala, solidna konstrukcja. |
|
| Autor: | Hellsin [ 10-07-2007, 21:09 ] |
| Tytuł: | |
Avalanche pisze: Ja też mu życzę Jeżeli chodzi o PL, to już pewnie przebił co najmniej trzy kolejne Mk poprzedniego no raczej nie - od MK III do MK V troche tego w PL sie sprzedalo. Avalanche pisze: Miałem Swifta, takiego jak tu, tylko bez tych esów-floresów na boku: napewno takiego ? - to jest skandynawska wersja z tego co pamietam MK III Avalanche pisze: i było to niezawodne, ekonomiczne, sympatyczne, zaskakująco zrywne, poręczne, pakowne i fajne auto.
Ale to, co zrobili Węgrzy z nim po 1996 roku to [kaszle]... To samo z MK IV i MK V, Wegrzy tylko dodali troche wyposazenia i zrobi maly facelift przodu 2 razy. Co do silnika 1.3 16V to byl wkladany od 2000 roku - powinien byc wczesniej wkladany moim zdaniem |
|
| Autor: | Avalanche [ 11-07-2007, 06:24 ] |
| Tytuł: | |
Mój Swift miał takie same lampy, zderzaki i kołpaki jak ten na zdjęciu (no i kolor). W mojej wersji, oznaczonej w papierach jako GL Plus zderzaki i lusterka były lakierowane, miał też listwy boczne i zegarek elektroniczny, dźwiękową sygnalizację pozostawionych świateł i niedomkniętych drzwi i wysuwany uchwyt na 2 napoje. Za to elektryczna regulacja wys. świateł chyba była we wszystkich wersjach. Co do silnika G13BB w Swifcie, to w PL w sprzedaży pojawił się albo jesienią 2001, albo wiosną 2002. Jeżeli chodzi o węgierskie wersje, to słyszałem za dużo narzekań na wykonanie, awaryjność i korozję, żeby uznać, że produkcja z końcówki żywota była równie udana, jak wcześniej. Oczywiście z nowym S jest o wiele lepiej. |
|
| Autor: | Hellsin [ 11-07-2007, 17:35 ] |
| Tytuł: | |
Avalanche pisze: Co do silnika G13BB w Swifcie, to w PL w sprzedaży pojawił się albo jesienią 2001, albo wiosną 2002. nie mogl byc bo w 2000 go wprowadzili. MK V nie bylo w 8V Avalanche pisze: Jeżeli chodzi o węgierskie wersje, to słyszałem za dużo narzekań na wykonanie, awaryjność i korozję, żeby uznać, że produkcja z końcówki żywota była równie udana, jak wcześniej.
Oczywiście z nowym S jest o wiele lepiej. Wykonanie - nie narzekam Awaryjnosc - posypaly sie tylko drazki kierownicze jak na razie tylko Korozja - tlumik koncowy i tyle Nowy S to jeszcze musi poczekac i torche nim userzy musza pojezdzic aby uzyskal takie miano - na razie sa felery z hamulcami , oraz wycieraczkami |
|
| Autor: | Avalanche [ 11-07-2007, 20:21 ] |
| Tytuł: | |
Wiem, że G13BB wszedł do Swifta w 2000 r. Mówię o tym, że w Polsce pojawił się w 2001 I jestem w stanie się założyć o skrzynkę piwa, więc proszę mnie tu nie mięszać |
|
| Autor: | Hellsin [ 11-07-2007, 23:48 ] |
| Tytuł: | |
Avalanche pisze: Wiem, że G13BB wszedł do Swifta w 2000 r. Mówię o tym, że w Polsce pojawił się w 2001
I jestem w stanie się założyć o skrzynkę piwa, więc proszę mnie tu nie mięszać pojawily sie w 2000 roku w PL, przynaimniej z tego co pamietam tak u mnie w miescie bylo bo pozniej bylo plute ze mozna bylo jeszcze poczekac a byl by 16V |
|
| Autor: | Avalanche [ 12-07-2007, 05:41 ] |
| Tytuł: | |
Zakład? |
|
| Autor: | Hellsin [ 12-07-2007, 09:35 ] |
| Tytuł: | |
Avalanche pisze: Zakład?
Ty mi sie tu nie zakladuj tylko potwierdz swoje informacje |
|
| Autor: | Avalanche [ 12-07-2007, 10:19 ] |
| Tytuł: | |
W sierpniu 2000 sprzedawałem Swifta i byłem w salonie S w Poznaniu pytając o ofertę na jesień. Była kiepska, węgierskie Swifty miały silniki 1.0 i 1.3 8V. Baleno było drogie. W internecie czytałem o wprowadzeniu G13BB do Swifta i zapytałem o to sprzedawcę, a ten zrobił wielkie oczy. Znajomy, za moją namową, chciał kupić taką wersję dla żony, ale do końca roku nie pojawiła się w salonach (P, Bydgoszcz, Toruń). W marcu 2001 GIEŁDA SAMOCHODOWA napisała o wprowadzeniu do sprzedaży Swifta z lekkim face-liftingiem (atrapa, zderzak, fotele sportowe i silnik 85 KM 16V). ======================= Z ostatniej chwili: Znalazłem artykuł!! http://www.admoto.pl/pub/art.asp?g=GS&n ... 2D30%2Exml |
|
| Autor: | krzysiekk [ 20-07-2007, 10:26 ] |
| Tytuł: | |
wiem że to już nie aktualne ale w kwestii tego swifta GTI 4WD z pierwszego posta to o ile sie nie myle jest to Cultus. Wychodziły takie na rynek japoński a silnik G13B mial moc 111KM (europejskie 101KM) i różnił sie m.in kolektorami, wałkami rozrządu i tłokami... Słyszałem jeszcze że wersja 4x4 była sporo wolniejsza bo jednak mocy bylo troche za mało jak na 4 kółka pzdr |
|
| Autor: | ziomalzw [ 14-01-2008, 14:09 ] |
| Tytuł: | |
Witam Wszystkich, Nie wiem czy to jakiś rodzynek, ale mam siwft-cika mk3 z 1995r w całkiem fajnej wersji: pełna elektryka (tzn.szybki, lustereczka i światła) 2stopniowa klima podgrzewane fotele przednie I żeby nie krakać wszystko działe super Pozdrawiam |
|
| Autor: | Hellsin [ 14-01-2008, 14:21 ] |
| Tytuł: | |
pewnie wersja GS na skandynawie, jeszcze powinienes miec spryskiwacze reflektorow z tego co pamietam i inne zderzaki, albo jest to wersja na rynek niemiecki |
|
| Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|