Cześć i czołem!
Na wstępie chciałbym zapytać czy wiecie może czym się różni polift od przedlifta i jak go najłatwiej rozpoznać? Cytując za wikipedią "delikatnie zmodyfikowano pas przedni oraz zarys tylnych świateł", ale dla mnie różnice są tak subtelne, że nie jestem w stanie rozróżnić obu wersji. Moim zdaniem najłatwiej spojrzeć na obrotomierz, bo polift ma przeniesioną odcinkę na 7250 RPM, a przedlift kończy się na 7000 RPM. Są jeszcze jakieś różnice?
Druga sprawa to kwestia podniesienia mocy w silniku M16A. Są jakieś sprawdzone sposoby na wyciągnięcie powiedzmy tych 140-150 KM? Chodzi mi np. o dolot, wydech i potem strojenie. Do tej pory jeździłem Suzuki Ignis Sport i naturalnym krokiem byłby właśnie SSS, ale nie ukrywam, że przydałaby się większa moc. W Ignisie ciężko było o sensowne rozwiązanie poza odprężeniem silnika i dołożeniem turbiny.
|