Walka z problemem trwa auto oglądało 3 mechaników + dziś ASO Suzuki
Sprawdzono :
wyczyściłem przepustnicę , silniczek krokowy , wymieniony czujnik położenia przepustnicy , świece zapłonowe Irydowe NGK , przepatrzone wszystkie przewody podciśnienia , servo , kostki połączeń czujników.
Brak błędów ecu . Dziś w Aso Suzuki badanie wykazało niedomaganie cewki cylinder 4 , cewka wymieniona , luz na przepustnicy w normie .
I tu szok cewka zapłonowa Denso 946zł serwis w sklepie za 185zł

Przy okazji zrobiłem pomiar luzu zaworowego wszystko w normie machanior gadał że spokój na następne 30tyś .
Obroty jak były niskie tak są dalej. Doradca serwisowy zalecił regulacje po wymianie cewki jest sens??co tam wyregulują ??może warto w ecu podnieść obroty ?? I tylko pytanie na ile??:) Serwis Elbląg podaje 800-850 , Kraków 750, bielsko doradca nie wie ile a Nowy targ twierdzi że 700 to ok bo później spalanie wzrasta

obecnie autko pali średnio wg kompa 6,2 l /100km
Może warto zainteresować się sondą lambda ??