lechos pisze:
Witam.
Niedawno zakupiłem Swifta z silnikiem 1.3 ddis 51KW/69KM. Problem polega na tym, że z rana gdy jest chłodniej kręcił dłużej (około 7-10 sek) i jak już zaskoczy to kopci na biało i chodzi przez pewien czas jakby na trzy gary. Gdy już jest ciepły to pali normalnie. Dałem go do mechanika, zostały sprawdzone wtryski i pompa, świece żarowe i przekaźnik - wszystko ok, nie zapowietrza się. Jednak ostateczna diagnoza to mała kompresja na wszystkich garach (poniżej 10 atm). Nakulane ma niby 140 tysi (na blacie). Ponoć te silniki są trwałe więc albo mój już wyzionął ducha czy może być inna przyczyna długiego kręcenia z rana. Może ktoś miał ten problem i udało mu się go rozwiązać.
Dzięki z góry za wszystkie porady i podpowiedzi.
lechos pisze:
Witam.
Niedawno zakupiłem Swifta z silnikiem 1.3 ddis 51KW/69KM. Problem polega na tym, że z rana gdy jest chłodniej kręcił dłużej (około 7-10 sek) i jak już zaskoczy to kopci na biało i chodzi przez pewien czas jakby na trzy gary. Gdy już jest ciepły to pali normalnie. Dałem go do mechanika, zostały sprawdzone wtryski i pompa, świece żarowe i przekaźnik - wszystko ok, nie zapowietrza się. Jednak ostateczna diagnoza to mała kompresja na wszystkich garach (poniżej 10 atm). Nakulane ma niby 140 tysi (na blacie). Ponoć te silniki są trwałe więc albo mój już wyzionął ducha czy może być inna przyczyna długiego kręcenia z rana. Może ktoś miał ten problem i udało mu się go rozwiązać.
Dzięki z góry za wszystkie porady i podpowiedzi.