Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

Paski klinowe
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=11468
Strona 1 z 1

Autor:  Kumek [ 19-02-2014, 20:31 ]
Tytuł:  Paski klinowe

Witam,
Wiecie może jaka firma robi oryginalne paski klinowe do Suzuki Swift. Tylko Pilsss nie piszcie że Suzuki

Autor:  harry [ 20-02-2014, 07:05 ]
Tytuł: 

W moim Swifcie 1.2 z 2013 założone sa
1. Bando 5PK 897
2. Gates 4PK 695,

Autor:  mrquad [ 20-02-2014, 09:20 ]
Tytuł:  Re: Paski klinowe

Kumek pisze:
Witam,
Wiecie może jaka firma robi oryginalne paski klinowe do Suzuki Swift. Tylko Pilsss nie piszcie że Suzuki

Nie bardzo rozumiem sens takiego pytania, ponieważ nie znam producenta samochodów, który firmuje paski swoja nazwą. Wszyscy producenci na świecie składają samochody jak puzzle i robią to w większości z komponentów dostarczanych od poddostawców ( a ci się zmieniają ). Zapytał bym bardziej jakie macie zamontowane paski, lub jakie polecacie.

Autor:  Kumek [ 20-02-2014, 19:44 ]
Tytuł: 

Pytanie jest oki. Jak zapytasz jakie paski zakładacie to musisz brać pod uwagę inne okoliczności min.
- Kto ile ma kasy i na jaki pasek go stać
- czy auto ma dla siebie czy na handel
- czy wyznaje zasadę droższy dobry czy tańszy zły
- czy dba o auto bo ma nowe z salonu czy 10 letni po przejściach
- Czy pan Henio mu nie powiedział że kiedyś jak pękł mu pasek to na żony rajstopach pojechał nad morze i z powrotem 600km. I nie ma co inwestować w paski.

itd i itd....

Autor:  Kumek [ 21-02-2014, 19:15 ]
Tytuł: 

Sprawdziłem u siebie SWIFT 1,3 92KM 2009 rok kupiony w ASO.
5PK835 - na tym nie widać żadnego napisu
4PK800 - na tym pasku jest nadruk BANDO i logo SUZUKI

Autor:  mrquad [ 22-02-2014, 17:57 ]
Tytuł: 

Czyli masz jeszcze japońskie paski z pierwszego montażu.
Tutaj jest importer tych pasków
http://pasyklinowe.pl/

Autor:  harry [ 23-02-2014, 16:31 ]
Tytuł: 

Kumek pisze:
Pytanie jest oki. Jak zapytasz jakie paski zakładacie to musisz brać pod uwagę inne okoliczności min.
- Kto ile ma kasy i na jaki pasek go stać
- czy auto ma dla siebie czy na handel
- czy wyznaje zasadę droższy dobry czy tańszy zły
- czy dba o auto bo ma nowe z salonu czy 10 letni po przejściach
- Czy pan Henio mu nie powiedział że kiedyś jak pękł mu pasek to na żony rajstopach pojechał nad morze i z powrotem 600km. I nie ma co inwestować w paski.

itd i itd....

To miałoby racje bytu ,gdyby róznica cen miedzy paskiem najlepszym a "średnim" byłaby duza , w przypadku paskow to róznice do 10 zł, nie ma wiec sensu wg mnie robic takich oszczedności (nawet na sprzedaz,zeby móc spojrzec nabywcy prosto w oczy.)
Zakup paskow przerobiłem w temacie Splasha 1.2 z 2008 (nie temat Swifta,sorry).
Wyposazony fabrycznie w :5PK 895 Bando
4 PK 765 Gates
Nie moglem trafic na Bando 5PK 895,kupilem wiec u jednego dostawcy(jeden koszt przesyłki),jako zamiennik Gates 5PK903 za 30 zł i oryginalny jak na I montazu Gates 4PK 765 za 29 zl.
Inne dobre zamienniki (Co..,Day..) w tych rozmiarach były w cenach od 22 zł-29 zł, wiec oszczednośc na jakości oryginału żadna.
Kązdy robi jak uważa,pan Henio ....

Autor:  wojo_pn [ 17-04-2014, 09:02 ]
Tytuł: 

Pozwolę się podpiąć do tematu.

Posiadam Swifta MK VI 2005r. 1.5 benzyna. W zeszłym roku auto trochę stało (dwa miesiące), od tego czasu zaczął popiskiwać pasek klinowy i tak piszczy do dzisiaj - niezależnie od pogody (czy to deszcz, czy to mróz, czy to cieplejszy dzień) samochód po rozruchu na "zimno" piszczy przez trudny do oszacowania czas. Obstawiam, że jest to wina zarówno paska, jak i napinacza. Od dłuższego czasu przymierzam się do wymiany obu podzespołów jednak mam problem co do długości paska, jak i ich ilości (?!).

Po zerknięciu zarówno pod maskę jak i do instrukcji spotkałem się z dwoma paskami pracującymi jednocześnie w takim układzie:

link do zdjęcia instrukcji obsługi: http://zapodaj.net/5922fdff4ccc3.jpg.html


Z racji tego, że będzie to moja pierwsza wymiana paska/pasków w tym aucie (kupiłem go w zeszłym roku) chciałbym mieć pewność, że to co kupię będzie pasowało do tego silnika stąd pytanie do wszystkich użytkowników, a w szczególności do posiadaczy silników M15A:

Czy w Swifcie MK VI 1.5 są dwa paski klinowe, czy jeden? Niezależnie od odpowiedzi, czy mógłbym dostać także info odnośnie wymiaru tego paska/pasków? Codziennie dojeżdzam do pracy przez błoto i pomimo licznych prób nie jestem w stanie rozczytać pod maską napisów na tych paskach...

Bardzo liczę na Waszą pomoc ; )

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/