infomaniak pisze:
TSRALLY widzę z opisu że twój świstak został wyprodukowany w kraju kwitnącej wiśni a spoono - gdzie twój ? Bo może tu leży problem. Nie żebym się czepiał ale wygląda to troszkę dziwnie. Co do braku synchronizacji wstecznego to zupełnie nie ma problemu. Ale dziwnie bo w mojej książce obsługi piszą że wszystkie biegi są zsynchronizowane - może jakieś zmiany nastąpiły. A może nie biorą pod uwagę wstecznego. No ja tak czy siak przy najbliższej wizycie w serwisie zwrócę na to uwagę. Dzięki za info
instrukcja strona 5-7
-"Wszystkie biegi do przodu są synchroznizowane, co umożliwia łatwe i ciche przełączanie"; juz z tego mozna odczytac mysl autora:wsteczny niesynchronizowany, bo tak by napisali wszystkie biegi synchronizowane
-i w ramce:"Przed włączeniem wstecznego biegu samochód musi być zatrzymany"; tu jak powyżej można ten wniosek wysunąć
na pewno nie robili zadnych zmian, mnie wsteczny tez nie przeszkadza nie wrzucam np na 1 tylko jak mi nie wyszlo (co jest rzadkie) to daje luz porzadnie sprzeglo i jeszcze raz, to tez czasem lewarkiem trzeba wmiare dobry ruch zrobic ale przede wszystkim gleboko sprzeglo) i no przede wszyskim stac a nie jechac
co do tego ze komus zle dziala przelaczanie , mechanikiem nie jestem ale albo system ciegien i linek ma cos nie tak, nie wiem za duzy opor cos sie o cos obciera, cos nienasmarowane? nie wiem na tym sie nie znam, pewnie sytuacja sporadyczna jak narazie wsrod nowych swiftow, ale zawsze mzoe sie zdarzyc
reasumujac ja ten element auta uwazam za jeden z lepszych, bo naprawde fajnie chodzi (nie gumowo jakbym w galarecie grzebal a z takimi sie juz spotkałem wsrod innych marek), precyzyjnie z dobrym czuciem i drogi praowdzeniatez nie sa w sumie długie, szybko mozna "sziftować"
