Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 24-04-2024, 23:25

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: 31-10-2010, 22:02 
Offline

Rejestracja: 31-10-2010, 21:16
Posty: 8
Witajcie.


Od kilku dni posiadam Suzuki GV II rocznik 2006.

Z racji iż jestem amatorem wysokiej jakości dźwięku chce dokonać tuningu fabrycznego systemu audio + zamontować stacje multimedialna. Szukam cały dzień po sieci lecz nigdzie nie ma schematu jak zdjąć konsolę środkową + osłony drzwi bocznych. Oczywiście można oddać samochód do firmy profesjonalnie zajmującej się tym tematem lecz chce sam spróbować:)

Dodam iz posiadam wersje 1.9 DDIS 2006 a wersja wyposażenia to comfort.


Na górę
 Tytuł: Konsola
Post: 01-11-2010, 10:19 
Offline

Rejestracja: 12-08-2010, 13:40
Posty: 6
Lokalizacja: Śląskie
witam, pytałem już tu kiedyś o to niestety bez odpowiedzi, być może teraz ktoś podpowie jak bez uszkodzeń zaczepów ściągnąć konsolę środkową, please...


Na górę
 Tytuł: Re: Konsola
Post: 01-11-2010, 10:39 
Offline

Rejestracja: 31-10-2010, 21:16
Posty: 8
Może ma ktoś znajomego w suzuki i był by w stanie cos takiego po cichu załatwić :)


Z tego co pamiętam bywały takie książki z tytułu "sam naprawiam" niestety nie znalazłem nic do naszego modelu.


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-11-2010, 19:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
Aby dobrać się do konsoli środkowej,wystarczy zdjąć te srebrne listwy(na zatrzaskach),pod nimi znajdują się śrubki :D
Servis manual w języku angielskim dostępny w sieci.

_________________
GV I 04 2,5 V6 A/T-była i znowu jest, wielki powrót :takjest:


Na górę
 Tytuł:
Post: 01-11-2010, 20:21 
Offline

Rejestracja: 31-10-2010, 21:16
Posty: 8
Mógłbyś dać jakiegoś linka? szuka i szukam ale nie widac nic..


Na górę
 Tytuł:
Post: 11-11-2010, 10:05 
Offline