Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 26-04-2024, 10:45

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: 29-02-2008, 23:20 
Offline

Rejestracja: 03-12-2007, 20:23
Posty: 4
Witam

Szukam informacji na temat tych silnikow. Chcę kupić Vitarkę z 2004 , własnie z takim napędem. Na tym forum znalazłem mało informacji .Raczej o nowszych modelach i silnikach 1.9 . Z tego co się dowiedziałem to nie jset on taki zły. Jednak wolę się więcej dowiedzieć od osob które go może mają.

Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 02-03-2008, 22:36 
Offline

Rejestracja: 12-12-2007, 00:22
Posty: 2
Lokalizacja: Zabrze
Podłączam sie pod pytanie, poneiważ też przymierzam sie do kupna właśnie grand vitary z dieslem, albo toyoty rav-4 tez na rope.


Na górę
 Tytuł:
Post: 03-03-2008, 18:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-11-2007, 15:10
Posty: 145
Lokalizacja: Warszawa
Mnie udało się wyguglować jakiś PDF z danymi technicznymi dla poprzedniej wersji GV. Są tam uwzględnione również wersje z dieslem. Mogę podesłać bo linka już nie pamiętam.


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-03-2008, 12:50 
Offline

Rejestracja: 28-02-2008, 14:22
Posty: 9
to ja tez prosze o tego PDF-a bo wprawdzie mam obecnie taką GV ale od nadmiaru wiedzy gowa nie boli.

Chcacym kupic 2,0TDI moge przekazac kilka cennych informacji:
1 zwrocic uwage na wszelkiego rodzaju wycieki
2 zwrocic szczegolna uwage na stan turbiny
3 zwrocic uwage na sposob zapalania zimnego silnika
Ale najwazniejszy jest pkt 2


Na górę
 Tytuł:
Post: 04-03-2008, 19:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13-11-2007, 15:10
Posty: 145
Lokalizacja: Warszawa
Kto chce niech poda maila. Na PW nie udało mi się dołączyć pliku.


Na górę
 Tytuł:
Post: 26-03-2008, 07:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
Witam
Od roku jeżdzę G Vitarą z roku 00 z silnikiem 2.0 TDI . Z mojej orientacji to stary silnik Mazdy . Ogólnie jest OK lecz jak byłem w górach i w nocy temperatura zeszła do -23 to rano miałem b duże kłopoty z odpaleniem ( porównując z moim poprzednim pojazdem Nisan Sunny 2.0D - odpalał lato/zima tak samo super) pali w mieście 10 a w trasie 7/100
A tak przy okazji jak można sprawdzić turbinę ?

_________________
GV I 2.0 TDI RF


Na górę
Post: 26-03-2008, 12:01 
Offline

Rejestracja: 24-02-2008, 09:46
Posty: 6
Lokalizacja: Kaszuby
Voytec pisze:
Witam

Szukam informacji na temat tych silnikow. Chcę kupić Vitarkę z 2004 , własnie z takim napędem. Na tym forum znalazłem mało informacji .Raczej o nowszych modelach i silnikach 1.9 . Z tego co się dowiedziałem to nie jset on taki zły. Jednak wolę się więcej dowiedzieć od osob które go może mają.

Pozdrawiam


A ten HDI to kto produkuje?

_________________
Waldek


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-03-2008, 07:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-03-2008, 22:25
Posty: 75
HDI jest to dużo nowocześniejszym silnikiem z Comon Railem z koncernu PSA czyli Renault /Citroen/Peugot.

_________________
GV I 2.0 TDI RF


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-03-2008, 11:36 
Offline

Rejestracja: 24-02-2008, 09:46
Posty: 6
Lokalizacja: Kaszuby
Pablo199 pisze:
HDI jest to dużo nowocześniejszym silnikiem z Comon Railem z koncernu PSA czyli Renault /Citroen/Peugot.


PSA z tego wiem to tylko Citroen/Peugot bez Renault.
Silnik dobry a nawet bardzo dobry. Mam tez Xsarę Picasso właśnie 2.0 HDI w wersji 90KM. I właśnie ten polecam.
Są jeszcze w wersji 110 konnej ale niestety mają już koło dwumasowe czyli część dość kosztowną do wymiany.
A ten 90 konny bardzo łatwo sie chipuje do tych 110 koni.
Jedyne wady to to, że jednak tak jak o każdy Comon Rail trzeba dbać - na czas wymiany oleju, filtrów i dobrej jakości paliwo.

_________________
Waldek


Na górę
 Tytuł:
Post: 07-04-2008, 21:24 
Offline

Rejestracja: 28-02-2008, 14:22
Posty: 9
z tymi zaletami RHW i RHZ to bym nie przesadzał. Być może i są niezawodne ale czy trwałe... szczególnie w porównaniu do innych silników tej klasy dał bym im jedynie 3+. Moim skromnym zdaniem mariaż Suzuki z silnikami koncernu PSU to raczej nieudany związek oczywiście dla Suzuki.

Aby sprawdzić turbinę najlepiej podłączyć do niej manometr na długim wężu i przejechać kawałek obserwując wskazania doładowania. Prostsza metoda to zdjąć rury przed i za intercolerem i ocenić czy są suche czy też coś w nich pływa (najczęściej olej)... W zasadzie to jak ktoś zna możliwości swojego samochodu to wyczuje spadek mocy..


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]