Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 26-06-2019, 19:15

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 30-11-2018, 11:38 
Offline

Rejestracja: 27-11-2018, 13:59
Posty: 6
Suzuki: XL7
Witam,
zauważyłem ze mam "zarzucony" rozrusznik i pod nim taką czarną mazią jak by przepalony olej lub od powietrza z przepaloną ropą. Czy miał ktoś taki problem z HDI i jak sobie z tym poradzić?


Na górę
Post: 30-11-2018, 18:17 
Offline

Rejestracja: 27-11-2018, 13:59
Posty: 6
Suzuki: XL7
Dodam że wyciek jest z rury która ma zaślepkę, wychodzi ona zza silnika na jej końcu jest taki jak by korek, znajduje się pod intercoolerem obok rozrusznika. Czy możecie mi podpowiedzieć od czego ten przewód i czy to można naprawić czy czeka mnie jakaś wymiana elementu?


Na górę
Post: 06-01-2019, 12:15 
Offline

Rejestracja: 01-09-2017, 06:56
Posty: 9
Suzuki: GV
Witaj.
Mam to samo.
To jest chyba wąż od odmy z zaworem zwrotnym na zwężeniu.
Wymiana. Nic nie zrobisz innego.
Powiem więcej, jeżeli nie zrobisz tego to któregoś razu rozrusznik nie zakręci... Ja już swój czyściłem...


Na górę
Post: 07-01-2019, 11:05 
Offline

Rejestracja: 27-11-2018, 13:59
Posty: 6
Suzuki: XL7
A możesz mi coś więcej napisać o tym zaworze? Gdzie to dostałeś ewentualnie nr części. Przegrzebałem sieć i nic nie mogę trafić na ten temat.
I dzięki w ogóle za odpowiedź i ukierunkowanie poszukiwań :uznanie: .


Na górę
Post: 08-01-2019, 12:01 
Offline

Rejestracja: 27-11-2018, 13:59
Posty: 6
Suzuki: XL7
Doprecyzowując chodzi o ten "korek" widoczny na zdjęciu, jaką to ma nazwę i może ktoś zna nr części?
Zdjęcie w załączeniu.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: 11-06-2019, 11:23 
Offline

Rejestracja: 09-02-2019, 19:59
Posty: 1
Suzuki: GV1
Cześć,

stary wątek, ale odgrzeje ;)

U mnie problemem był nieszczelny uszczelniacz na oście przepustnicy sterowanej pneumatycznie na przewodzie doładowania przed "grzejnikiem" (intercooler).
Jest ustawiona osią prawie pionowo, ciśnienie doładowania wypycha tamtędy nadmiar oleju z układu doładowania, tym bardziej że jest zaraz za kolankiem w najniższym punkcie przed kolektorem ssącym.

20/30 min. pracy z tym, że zamiast oryginalnie występującego simeringu zastosowałem oring, który daje radę ponad 10 tyś km bez widocznych śladów oleju.


Pozdrawiam :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl